Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 773 záznamů.  začátekpředchozí583 - 592dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vybrané účetní operace v cizích měnách v oblasti služeb
Vojáčková, Martina ; Roubíčková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Strouhal, Jiří (oponent)
Práce se věnuje vybraným účetním operacím v cizích měnách v oblasti služeb. Úvodní část vymezuje pojem služby a jejich účetní problematiku. Další úsek je věnován české právní úpravě cizích měn v účetnictví, na danou kapitolu navazují vybrané účetní operace v cizí měně, týkající se pohledávek a závazků v souvislosti s poskytováním služeb. V druhé polovině práce jsou popsány konkrétní služby, zastoupené franchisingem a jeho zdroji financování v cizí měně. Celá problematika je doplněna o srážkovou daň a daň z přidané hodnoty v oblasti služeb.
Aplikace marketingu na kadeřnické studio
Zyková, Lucie ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Jenčová, Lucie (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá aplikací marketingu na kadeřnický salon, konkrétně na kadeřnické studio Black & White. Práce je rozdělena do dvou částí. První část popisuje teoretické pojmy jako jsou marketing, marketing služeb nebo marketingový mix služeb. Druhá, praktická část, se věnuje vzniku a současné činnosti studia Black & White. Obsahem druhé části jsou i strategické cíle zkoumaného podniku. Dále jsem na kadeřnické služby aplikovala jednotlivé nástroje marketingového mixu. Také jsem provedla rozbor konkurenčního prostředí. Na základě informací zjištěných z marketingového výzkumu, jsem navrhla vlastní koncepci dalšího vývoje.
Marketingové komunikace v bankovnictví v ČR
Heřmánková, Monika ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Hanslíček, Pavel (oponent)
Diplomová práce má za cíl ukázat fungování marketingu v bankovním sektoru a na příkladě konkrétní banky zmapovat komunikaci jak uvnitř banky, tak i navenek a navrhnout její možná vylepšení do budoucna pro lepší a efektivnější propagaci bankovních produktů. První část se zabývá vysvětlením marketingových a komerčních komunikací. Druhá část popisuje teorii marketingu v bankovním sektoru (charakteristika služeb, klienta, marketingového mixu v bankovnictví). Třetí část se věnuje analýze bankovního trhu v České republice. Nejprve jsou jednotlivé banky charakterizovány a následně je ukázán způsob jejich komunikace (především akčních produktů). Závěr této kapitoly tvoří shrnutí založené na dotazníkovém šetření mezi bankami. Poslední část má za úkol čtenáři přiblížit fungování marketingu konkrétní banky v průběhu celého sledovaného období. V závěru jsou uvedena doporučení pro zlepšení komunikace a přiblížení značky veřejnosti.
SPÁDOVOST OBYVATEL ZA SLUŽBAMI V REGIONU ORP TÁBOR
VÁCHA, Tomáš
Cílem této bakalářské práce je na základě dotazníkového šetření analýza hlavních směrů a cílů dojížďky obyvatel za službami ve vymezeném území, kterým je ORP Tábor. První část práce se věnuje teoretickým východiskům práce, kde jsou definovány služby, regiony, vymezena střediska a zmíněna teorie centrálních míst. Prostřední část práce se věnuje geografickým charakteristikám ORP Tábor, způsobem zpracování dotazníků a celkovou metodikou práce. Poslední část se věnuje samotnému vyhodnocení dotazníků a vytvoření obslužných mikroregionů, a to zdravotnických, základních škol, středních škol a ostatních služeb vyjádřených mapami. Na závěr jsou vzniklé mikroregiony porovnány s vytvořeným obslužným potenciálem obcí.
Využití internetu jako marketingové strategie
SLÁMA, Jiří
Hlavním cílem této bakalářské práce bylo vysvětlení pojmů internet a marketing, a jejich vzájemnou interakci. Po jejich vysvětlení pak aplikace na vybraný subjekt a jeho analýza. Zaměřili jsme se na analýzu služeb poskytovaných městem Jindřichův Hradec, prostřednictvím internetových stránek. Pro lepší ukázku pak byla provedena jejich komparace s jiným subjektem, v našem případě internetové stránky statutárního města České Budějovice. Po deskripci služeb internetových stránek města Jindřichův Hradec, byl zdůrazněn rozbíhající se projekt elektronického přihlašování na MěÚ, který je významným počinem pro zlepšení využití kapacit dané podatelny odboru, v našem případě odboru dopravy, kde projekt od roku 2010 začal fungovat. Nejen však pro město a zatížení dané podatelny, nýbrž i pro občany města je tato služba velmi dobrá a má jim napomoci s hospodařením vlastního času. Portál internetových stránek je také dobré vodítko pro turisty, neboť se z něho mohou dozvědět aktuální kalendář akcí a mnoho jiných užitečných informací. Občané města Jindřichův Hradec jsou se svými stránkami ve větší míře spokojeni, co jim občas chybělo v podobě formuláře či jisté akce nebo položky, kterou nemohli nalézt. Z tohoto důvodu bylo navrženo opatření v podobě helpdesku, které by doplňovalo již existující diskuzní fórum. Tak by vzniknul kompaktní útvar, který by napomohl zlepšit komunikaci s občany. Stránky by tak s pomocí občanů mohly být lépe korigovány a byl by vytvořen podíl spoluúčasti, samozřejmě za pomoci vyškolených počítačových odborníků, kteří jsou stálými zaměstnanci města na městském úřadě.
Analýza nabídky služeb cestovního ruchu pro rodiny s dětmi
VELÍŠKOVÁ, Monika
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu nabídky služeb cestovního ruchu pro rodiny s dětmi. Cílem práce je zanalyzování současné nabídky a nových trendů.
Cykloturistika na Jistebnicku a její vliv na rozvoj podnikatelských aktivit v regionu
SMRŽOVÁ, Jana
Práce je zaměřena na analýzu stavu cykloturistiky na Jistebnicku a její vliv na rozvoj podnikatelských aktivit. Obsahuje popis oblasti, hodnotí stav a délky cyklotras, analyzuje služby a možné aktivity pro cyklisty. Analýza byla provedena pomocí marketingového dotazníkového šetření. Na jeho základě a na základě vlastních poznatků byly navrženy další možnosti rozvoje.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 773 záznamů.   začátekpředchozí583 - 592dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.