Název: Využití internetu jako marketingové strategie
Překlad názvu: Using the Internet as a marketing strategy
Autoři: SLÁMA, Jiří
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: internet; IT technologie; marketing; marketingová strategie; marketingový nástroj; město; služby; zákazník; city; customers; internet; IT technologies; marketing; marketing strategy; marketing tool; services
Citace: SLÁMA, Jiří. Využití internetu jako marketingové strategie. České Budějovice, 2011. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/15285

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-80648


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-12-09, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet