Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Linsident aneb Anatomie pozérství
Sližová, Eva ; Fic,, Igor (oponent) ; Ruller, Tomáš (vedoucí práce)
Můj bakalářský projekt, Linsident, je dlouhodobý akt imaginace a sebereflexe zpracovávaných textem ve volném verši. V závěrečné fázi jsem oddělila literárních, mentální (terapeutické) a čistě osobní aspekty díla. Výsledkem je radikálně, s nadhledem proškrtaná poezie a její performativní prezentace.
Generace X a její mediální gramotnost
Elznicová, Veronika ; Wolák, Radim (vedoucí práce) ; Köpplová, Barbara (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá úrovní mediální gramotnosti generace X. Mediální gramotnost jejích příslušníků sleduje prostřednictvím příbuzných témat, jako jsou mediální návyky generace X, důvěra v média nebo možnosti mediálního vzdělávání. Teoretická část uvádí do tématu mediální gramotnosti a historický vývoj mediálního vzdělávání, vysvětluje jejich význam pro jedince i společnost, představuje současnou nabídku mediálního vzdělávání v rámci celoživotního učení a nejnovější uskutečněné výzkumy v této oblasti. Praktická část je věnována kvalitativní analýze deseti hloubkových rozhovorů. Zkušenosti a postoje zástupců generace X jsou v ní sledovány ze dvou pohledů, první přístup se zaměřuje na každého respondenta zvlášť tak, aby zprostředkoval respondentovy odpovědi jako jedinečnou kombinaci jedinečných zkušeností, návyků a názorů. Další část analýzy poskytuje srovnání odpovědí respondentů a formuluje dílčí témata vhodná pro další výzkum v oblasti mediální gramotnosti a mediálního vzdělávání generace X. Těmi hlavními jsou např. role názorových vůdců v rozhodování, informační přetížení nebo sebereflexe v oblasti mediální výchovy.
Linsident aneb Anatomie pozérství
Sližová, Eva ; Fic,, Igor (oponent) ; Ruller, Tomáš (vedoucí práce)
Můj bakalářský projekt, Linsident, je dlouhodobý akt imaginace a sebereflexe zpracovávaných textem ve volném verši. V závěrečné fázi jsem oddělila literárních, mentální (terapeutické) a čistě osobní aspekty díla. Výsledkem je radikálně, s nadhledem proškrtaná poezie a její performativní prezentace.
Proměny motivace k učitelské profesi v průběhu učitelské kariery
Stojaspalová, Kamila ; Krykorková, Hana (vedoucí práce) ; Vincejová, Eva (oponent)
Kamila Stojaspalová, Proměny motivace k učitelské profesi v průběhu učitelské kariéry Anotace: Mladý pedagog vstupuje s očekáváním na první pracovní pozici a to často není naplněno. Usilování o naplnění stanoveného cíle je znepříjemňováno, až dochází k demotivaci, útlumu v pracovním tempu a prvotní nadšení mizí. Popsaný jev je bohužel celkem častým odrazem reality. Práce se z teoretického hlediska zabývá proměnnými, které ovlivňují motivaci či demotivaci pedagoga při výkonu pedagogické profese. Jaké proměnné vstupují a skrze jaké proměnné můžeme do motivačního procesu vstoupit. Zaměřena je na učitele základních škol. Na jejich teoretickou a praktickou připravenost. Práce se zabývá situací v České republice a tedy i místním systémem vzdělávání a podpory pedagogů. Abstract: The young teacher enters with expectations for the first job is often not fulfilled. Striving to fulfill the stated objective is znepříjemňováno until there is a lack of motivation, attenuation in the pace of work and the initial enthusiasm fades. Described phenomenon is not altogether common reflection of reality. Text from a theoretical perspective focuses on the factors that affect motivation / disincentives teacher in the exercise of their profession . The focus is on primary school teachers. On their theoretical and practical...
Malba jako fyzická, gestická akce. Gesto a tělesnost ve výtvarném umění
Weberová, Sylvie ; Hůla, Zdenek (vedoucí práce) ; Bláha, Jaroslav (oponent)
Univerzita Karlova v Praze Pedagogická fakulta Katedra výtvarné výchovy Diplomová práce MALBA JAKO FYZICKÁ, GESTICKÁ AKCE GESTO A TĚLESNOST VE VÝTVARNÉM UMĚNÍ Autorka: Sylvie Weberová Studijní obor: Výtvarná výchova pro ZŠ, SŠ, ZUŠ Magisterské studium, 5. ročník Vedoucí práce: doc. ak. mal. Zdeněk Hůla Konzultantka: doc. PhDr. Marie Fulková, Ph.D Duben 2012 Název: Malba jako fyzická, gestická akce Gesto a tělesnost ve výtvarném umění Abstrakt: Tato práce zkoumá gesto jako soubor vnitřních a vnějších procesů, kterými uchopujeme svět a jimiž do něj také zasahujeme. První část je věnována vymezení pojmů, které tvoří základní problematiku mé práce. Druhá část představuje procesy, kterými získáváme po- znatky a zkušenosti, tedy vnímání a smyslové poznávání skutečnosti. Třetí část je věno- vána myšlení jako neustále se obměňující dynamické struktuře, která integruje předchozí a nově získané poznatky na základě nichž vytváří obrazy (představy) a pojmy. Ke sdílení myšlenkových obrazů pak je zapotřebí určitého média. K volbě tohoto média slouží ges- to, jemuž je v tomto smyslu věnována čtvrtá část práce. Didaktická část, koncipována jako výtvarný projekt zkoumá výraz a gesto jako spontánní prostředek k výtvarnému vyjádření. Výtvarná část poukazuje na využití gesta jako výtvarného prostředku. Klíčová slova: Exprese,...
Sebepojetí studentů oboru Pedagogika volného času na Teologické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích
KOPŘIVOVÁ, Marcela
Bakalářská práce se zabývá sebepojetím studentů oboru Pedagogika volného času na Teologické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy (pedagogika volného času, pedagog volného času, profesní příprava, sebepojetí, reflexe). Seznamujeme čtenáře s oborem pedagogika volného času. Zaměřujeme se na pohled studenta a jeho reflexi studia. Obsahuje výzkumnou sondu, která popisuje faktory, které ovlivňují respondenty při studiu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.