Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh komunikačního mixu vybrané společnosti
Hojecká, Hana ; Souček, Ladislav (oponent) ; Navrátilová, Ludmila (vedoucí práce)
Bakalářská práce v teoretické části obsahuje základní a zároveň nejdůležitější informace z vybraných dostupných zdrojů na téma marketingová komunikace a komunikační mix. Práce zahrnuje analýzu komunikačního mixu společnosti HELLA stínící technika, s. r. o., dotazníkový průzkum v této oblasti a návrhy řešení v jednotlivých oblastech komunikačního mixu, které přispějí ke zdokonalení komunikačního mixu společnosti.
Spokojenost zákazníků autokempu Brodský
Kejklíčková, Lenka ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název práce: Spokojenost zákazníků autokempu Brodský Cíle práce: Cílem práce je zjištění spokojenosti zákazníků autokempu Brodský s jeho zázemím, nabídkou a poskytováním služeb pomocí marketingového výzkumu. Metody: Výzkum byl prováděn pomocí dotazníkového šetření a rozhovorů během dvou letních měsíců (červenec, srpen). Výsledky: Výsledky budou sloužit ke zhodnocení spokojenosti zákazníků a z nich plynoucích doporučení pro zlepšení kvality služeb. Klíčová slova:Marketing, marketingový výzkum, zákazník, služby, spokojenost zákazníků, kemping
Význam a využití fiktivních nákupů
BOUZKOVÁ, Renata
Cílem této diplomové práce je prostřednictvím metody fiktivních nákupů zhodnotit kvalitu poskytovaných služeb ve vybrané prodejní jednotce. Cílem je identifikovat nedostatky a navrhnout možná řešení těchto nedostatků. Pro práci byl zvolen obchodní dům PRIOR v Českých Budějovicích. Celkem bylo provedeno 24 fiktivních nákupů, které byly realizovány v měsících říjen, listopad a prosinec 2017.
Spokojenost zákazníků autokempu Brodský
Kejklíčková, Lenka ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název práce: Spokojenost zákazníků autokempu Brodský Cíle práce: Cílem práce je zjištění spokojenosti zákazníků autokempu Brodský s jeho zázemím, nabídkou a poskytováním služeb pomocí marketingového výzkumu. Metody: Výzkum byl prováděn pomocí dotazníkového šetření a rozhovorů během dvou letních měsíců (červenec, srpen). Výsledky: Výsledky budou sloužit ke zhodnocení spokojenosti zákazníků a z nich plynoucích doporučení pro zlepšení kvality služeb. Klíčová slova:Marketing, marketingový výzkum, zákazník, služby, spokojenost zákazníků, kemping
Návrh komunikačního mixu vybrané společnosti
Hojecká, Hana ; Souček, Ladislav (oponent) ; Navrátilová, Ludmila (vedoucí práce)
Bakalářská práce v teoretické části obsahuje základní a zároveň nejdůležitější informace z vybraných dostupných zdrojů na téma marketingová komunikace a komunikační mix. Práce zahrnuje analýzu komunikačního mixu společnosti HELLA stínící technika, s. r. o., dotazníkový průzkum v této oblasti a návrhy řešení v jednotlivých oblastech komunikačního mixu, které přispějí ke zdokonalení komunikačního mixu společnosti.
Marketingová strategie RunCzech
Janhuba, Jakub ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Kuchár, Róbert (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií běžeckého seriálu RunCzech a je zaměřena na výzkum spokojenosti zákazníků a na srovnání pohledů organizátora závodů a jejich účastníků. Cílem této diplomové práce je zhodnocení dosavadních aktivit v rámci běžeckého seriálu. Práce je rozdělena do šesti dílčích kapitol: Teoretické vymezení marketingu, sportovní marketing, maraton jako sport, marketingová strategie RunCzech, vlastní výzkum a vyhodnocení výzkumu. První část se věnuje charakteristice základních pojmů marketingu, které jsou pro práci nezbytné. Druhá vysvětlí propojení sportu a ekonomie. Třetí kapitola se zabývá vývojem maratonu až do současnosti a ve čtvrtém oddílu dochází k aplikaci nabytých vědomostí na zkoumanou běžeckou ligu RunCzech. Pátá a šestá část se zaměřuje na vysvětlení metodiky a samotné provedení marketingového výzkumu, na který naváže jeho vyhodnocení. Závěr práce obsahuje shrnutí výzkumu a navržená doporučení pro zlepšení marketingových aktivit běžeckého seriálu RunCzech.
Hodnocení poskytovaných služeb v maloobchodních prodejnách
BOLECH, Václav
Tato diplomová práce se zabývá hodnocením poskytovaných služeb ve vybraných maloobchodech. V úvodní teoretické části této diplomové práce jsou vymezeny základní pojmy týkající se kvality služeb, spokojenosti zákazníka se službami, hodnocení služeb, pracovníků a maloobchodu. Dále pak marketingový výzkum, mystery shopping a také jsou specifikovány různé pohledy odlišných autorů na danou problematiku. Teoretická část plynule přechází do praktické části, ve které je využito teoretických poznatků k aplikaci na konkrétní podnik. Jsou hodnoceny maloobchodní prodejny zabývajícím se prodejem náramkových hodinek. Hodnocení je provedeno pomocí metody mystery shopping a je rozděleno na 4 samostatných kategorií. Po vyhodnocení jsou stanoveny závěry, návrhy a doporučení pro vybranou společnost. V neposlední řadě jsou potvrzeny nebo vyvráceny stanovené hypotézy.
Analýza konkurenceschopnosti vybraného malého podniku
KOUTENSKÁ, Věra
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu konkurenceschopnosti firmy VOLF kancelářské potřeby, s.r.o., která působí na trhu školních a kancelářských potřeb, a na analýzu spokojenosti současných zákazníků této firmy. Mezi použité metody, vedoucí k naplnění cílů práce, náleží Porterův model pěti sil, analýza konkurence, analýza zdrojů podniku, SWOT analýza, dotazníkové šetření a řízený rozhovor.
Kvalita produktů dodávaných společností Prosport Praha s.r.o.
Čermáková, Alena ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Kořánová, Helena (oponent)
Cílem této práce bylo zjistit spokojenost zákazníků s kvalitou produktů dodávaných společností Prosport Praha s.r.o.. Spokojenost zákazníků byla zjišťována formou dotazování. Z důvodu získání přesnějších informací byl průzkum rozdělen na dvě samostatné části. První se týkala zákazníků internetového obchodu a dotazník pro ně byl vytvořen tak, aby zjistil jejich spokojenost s procesem nákupu u společnosti a s kvalitou zakoupených produktů. Druhá část průzkumu byla zaměřena na hlavní činnost společnosti a tou je velkoobchod. Dotazník pro odběratele, kteří u společnosti nakupují, byl zaměřen na zjišťování spokojenosti s prezentačními akcemi, komunikací s dodavatelem a průběhem reklamačního procesu. Po sběru dat následovalo jejich vyhodnocení a byly navrženy změny do budoucnosti, které by měly zaručit větší spokojenost zákazníků společnosti Prosport Praha s.r.o..
Spokojenost spotřebitelů s kvalitou sportovní sálové obuvi
Jonášová, Lenka ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Hůlová, Marie (oponent)
Diplomová práce se zabývá spokojeností spotřebitelek s jejich volejbalovou obuví. Obsahuje část teoretickou a praktickou. Teoretická část se soustředí na obecný náhled na předmětnou problematiku, její stěžejní oddíly tvoří bloky pojednávající o kvalitě a popisu technologií tří největších výrobců (Adidas, Asics, Mizuno) aplikovaných na volejbalovou obuv. V rámci praktické části bylo provedeno dotazníkové šetření zaměřené na spokojenost spotřebitelek, jehož výsledky byly následně podrobeny analýze.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.