Název: Hodnocení poskytovaných služeb v maloobchodních prodejnách
Překlad názvu: Evaluation of the Services Delivered in the Retail Shops
Autoři: BOLECH, Václav
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketingový výzkum; metoda SERVQUAL; Metoda Škála kvality služeb v maloobchodě; model GAP; mystery shopping.; Zákaznické služby; zákaznické uspokojení; zákazník; zóna tolerance; costumer; Gap-model; marketing research; mystery shopping.; Retail Service Quality Scale; Sales service; satisfaction of customers; service quality; SERVQUAL; zone of tolerance
Citace: BOLECH, Václav. Hodnocení poskytovaných služeb v maloobchodních prodejnách. České Budějovice, 2013. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/28545

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-153617


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-05-08, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet