Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rozhodování spotřebitele v podmínkách rizika
Kmínek, František ; Chládek, Libor (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je tvorba analýzy rozhodovacího procesu spotřebitelů v podmínkách rizika. Čtenářům práce poskytuje informace o způsobech jak riziko eliminovat, které skupiny lidí riziko vyhledávají a jak se při nich chovají. Práce obsahuje návrhy ideálních postupů při výběru pojištění a studii, v níž se zaměřím na hráče hazardních her.
Rozhodování spotřebitele na trhu udržitelné módy
Řehůřková, Monika
Řehůřková, M. Rozhodování spotřebitele na trhu udržitelné módy. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Bakalářská práce se zabývá rozhodováním spotřebitele na trhu udržitelné módy. Cílem bylo zmapovat spotřebitelské chování a faktory, které ovlivňují rozhodování jedince při nákupu módního zboží. Práce obsahuje teoretická východiska zahrnující problematiku spotřebitelského chování, udržitelnosti a marketingové komunikace. Vyhodnocení probíhalo prostřednictvím dotazníkového šetření u 105 respondentů, na základě kterého byla navržena komunikační strategie pro nově začínající módní značku udržitelné módy.
Vplyv vône na dopyt po občerstvení v Slovenskom národnom divadle
Letašiová, Lucia
Letašiová, L. Vliv vůně na poptávku po občerstvení v Slovenském národním divadle. Bakalářska práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017. V této bakalářské práci je zkoumaný vliv vůně jako nástroj smyslového marketingu na rozhodování spotřebitele při výběru občerstvení v kulturním zařízení. Cílem je také zjistit a identifikovat další faktory, které by mohli kromě vůně ovlivnit návštěvníka při nákupu, a na základě získaných údajů vytvořit doporučení, které vede k zvýšení prodeje a tržeb. Výzkum probíhal během dvou představení, při kterých byli návštěvníci Slovenského národního divadla vystavení působení vůně, a byl při tom sledovaný prodej vybraných položek občerstvení. Získané hodnoty byly následně porovnány s běžným prodejem bez vlivu vůně a analyzované. Prodej stoupl u dvou ze tří sledovaných položek, konkrétně jde o kávu a štrůdl. Jiné faktory, které můžou výsledky výzkumu ovlivnit, jsou hlavně omezený čas na nákup případně jiné vůně v interiéru, jako uvedlo více tázaných návštěvníků.
Vplyv vône ako nástroja zmyslového marketingu na rozhodovanie spotrebiteľa
Letašiová, Lucia
V této diplomové práci je zkoumaný vliv vůně jako nástroje smyslového marketingu na spotřebitelské chování v průběhu nákupního procesu. Cílem této práce je také popsat fungování vůně a na základě získaných údajů navrhnout vhodné doporučení, které bude využitelné pro vybrané gastronomické zařízení, a které slouží k uspokojení potřeb jak spotřebitelů, tak provozovatelů těchto zařízení. Příklad je demonstrovaný na výzkum, který probíhal ve Slovenském národním divadle, kde byli jeho návštěvníci v průběhu dvou týdnů vystaveni působení vůně. V průběhu této doby bylo sledované chování návštěvníků a také prodejnost tří položek. Získaná data byla porovnána s obdobím bez působení vůně. Statisticky signifikantní rozdíl v prodeji nastal u všech třech položek, u kávy a štrůdlu došlo ke zvýšení a u pagáče ke snížení prodeje. Je nevyhnutné identifikovat faktory, díky kterým by mohlo dojít ke zkreslení získaných dat. Návštěvníci se cítili být při nákupním procesu omezení zejména faktorem času, který je nutné zohlednit při dlouhodobějším využití vůně, případně dalším výzkumu.
Spotřební chování na českém trhu kolových nápojů se zaměřením na tři nejprodávanější značky
Požárová, Karolína ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Krejčí, Eva (oponent)
Hlavním cílem bakalářské práce je zjištění oblíbenosti tří nejprodávanějších značek kolových nápojů na českém trhu, tedy značek Coca-Cola, Kofola a Pepsi Cola u různých skupin obyvatel. Teoretická část popisuje charakteristiky stěžejních činností a pojmů, které jsou následně využívány v části praktické. Nabízí širší náhled na problematiku. Praktická část selektuje užitečné informace sekundárních výzkumů a současně s výsledky vlastního dotazníkového šetření uvádí, který ze zkoumaných nápojů spotřebitelé pijí nejvíce, který je jejich nejoblíbenější a jak se liší preference v závislosti na věku či pohlaví. Práci uzavírá vyhodnocení výsledků všech výzkumů a na nich založené doporučení ke zlepšení marketingové komunikace s potenciálními spotřebiteli kolových nápojů.
Spotřební chování zákazníků Neoluxoru, s.r.o. s aspektem podpory charitativní činnosti
Bíbová, Barbora ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Hlavním cílem bakalářské práce je zjištění převládajících faktorů spotřebního chování zákazníků Neoluxoru, s.r.o. a vliv podpory nadací v jejich rozhodovacích procesech. Východiskem pro rozhodování zákazníků je postoj k neziskovému sektoru obecně. Teoretická část popisuje charakteristiky stěžejních činností a pojmů, které se následně využívají v části praktické. Prolínání ziskového a neziskového sektoru v rámci práce vyžaduje rozlišit chápání marketingu v jednotlivých smyslech pojetí. Do strategie tržního subjektu (Neoluxor) i neziskových nadací (TERIBEAR, Konto Bariéry, ADRA) vstupuje společenská odpovědnost jako ovlivňující faktor. Praktická část selektuje užitečné informace sekundárních výzkumů a současně s výsledky vlastního dotazníkového šetření utváří představu o dominantech v rozhodování aktuálních i potenciálních zákazníků. Práci uzavírá zhodnocení výsledků všech výzkumů a na nich založené doporučení k efektivnější spolupráci nadací se spotřebitelským trhem v rámci sítě knihkupectví Neoluxor.
Rozhodování spotřebitele v podmínkách rizika
Kmínek, František ; Chládek, Libor (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je tvorba analýzy rozhodovacího procesu spotřebitelů v podmínkách rizika. Čtenářům práce poskytuje informace o způsobech jak riziko eliminovat, které skupiny lidí riziko vyhledávají a jak se při nich chovají. Práce obsahuje návrhy ideálních postupů při výběru pojištění a studii, v níž se zaměřím na hráče hazardních her.
Faktory ovlivňující výběr e-shopu při realizaci nákupu
Lovas, Jan ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
První kapitola práce se zabývá základními vlastnostmi internetu, dále klady a zápory internetového nakupování a sběru dat. Ve druhé kapitole je popsán rozhodovací proces spotřebitele spolu s možnostmi komunikace s ním a rozdíly mezi zákazníky kamenných a internetových obchodů. Ve třetí kapitole jsou uvedeny použité metody výzkumu a vyhodnocení výsledků. Čtvrtá kapitola popisuje vybrané vyhledávací portály, které zákazníkům pomáhají s výběrem obchodu. Poslední kapitola je věnována výsledkům kvantitativního a kvalitativního výzkumu spolu s doporučením prvků, které by měl internetový obchod obsahovat.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.