Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Simulace pevných těles
Leitner, Denis ; Milet, Tomáš (oponent) ; Chlubna, Tomáš (vedoucí práce)
Táto práca je zameraná na simuláciu fyziky pevných telies v reálnom čase. Popisuje základné postupy používané pri hernom vývoji zamerané na detekciu kolízie medzi konvexnými mnohostenmi. Ďalej popisuje riešenie zistenej kolízie a spôsob simulácie dynamiky pevných telies. Zaoberá sa takisto aj návrhom a implementáciou simulátoru pevných telies v jazyku C++. Na vykresľovanie scény je použité OpenGL.
Library for Rigid Body Dynamics
Moravčík, Libor ; Janoušek, Vladimír (oponent) ; Peringer, Petr (vedoucí práce)
This thesis sums up a basic knowledge about rigid body simulations in two dimensional space of computer games.Practical result is a hands-on library written in C++. Collision geometry of rigid bodies is simplified to convex polygons and circles. Multiple bodies can be joined together via a joint. Collision detection is split in to two phases, broad and narrow. Broad phase is implemented using a dynamic aabb tree while narrow phase uses Gilbert-Johnost-Keerthi (GJK) algorithm with Expanding Polytope Algorithm as an extension for detecting collision points between two polygons.
Lieovy grupy z hlediska kinematiky a aplikací v robotice
Kalenský, Jan ; Kureš, Miroslav (oponent) ; Tomáš, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zabývá Lieovou teorií z hlediska kinematiky a robotiky. V úvodní části je vybudován pojem variety jako základní pojem konfiguračního prostoru. Na konfiguračním prostoru je potom zavedena struktura, tj. Lieova grupa. K reprezentaci rychlostí je dále zaveden tečný prostor s vektorovým polem a na něm struktura Lieovy algebry. Tyto dvě struktury jsou propojeny exponenciálním zobrazením. Závěr práce se věnuje fibrovanému prostoru, zejména hlavnímu bandlu a hlavní konexi. V celé práci se objevují mnohé příklady, které dané pojmy ilustrují.
Simulace křehkých těles
Chlubna, Tomáš ; Lysek, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Křehká tělesa se od pevných liší možností roztříštění na menší částečky v souladu se zákony fyziky. Simulace křehkých těles tedy využívá principů obecné simulace pevných těles a vyžaduje vyřešení dalších problémů spojených s rozkladem objektů na částečky a zapojení těchto fragmentů původního objektu do simulace. Popis a zhodnocení možných řešení tohoto problému a návrh s referenční implementací takové simulace jsou cíle této práce.
Fyzikální simulace na GPU
Janošík, Ondřej ; Zemčík, Pavel (oponent) ; Polok, Lukáš (vedoucí práce)
Tato práce řeší problematiku fyzikální simulace pevného tělesa a možnosti paralelizace s využitím GPU. Popisuje základy potřebné pro implementaci základního fyzikálního enginu zaměřeného na fyzikální simulací kvádrů a technologie použitelné pro akceleraci. V práci popisuji postup, kterým jsem postupně urychloval fyzikální simulaci s použitím OpenCL. Každá významná změna je popsána ve vlastní sekci a obsahuje výsledky měření s krátkým shrnutím.
Lieovy grupy z hlediska kinematiky a aplikací v robotice
Kalenský, Jan ; Kureš, Miroslav (oponent) ; Tomáš, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zabývá Lieovou teorií z hlediska kinematiky a robotiky. V úvodní části je vybudován pojem variety jako základní pojem konfiguračního prostoru. Na konfiguračním prostoru je potom zavedena struktura, tj. Lieova grupa. K reprezentaci rychlostí je dále zaveden tečný prostor s vektorovým polem a na něm struktura Lieovy algebry. Tyto dvě struktury jsou propojeny exponenciálním zobrazením. Závěr práce se věnuje fibrovanému prostoru, zejména hlavnímu bandlu a hlavní konexi. V celé práci se objevují mnohé příklady, které dané pojmy ilustrují.
Library for Rigid Body Dynamics
Moravčík, Libor ; Janoušek, Vladimír (oponent) ; Peringer, Petr (vedoucí práce)
This thesis sums up a basic knowledge about rigid body simulations in two dimensional space of computer games.Practical result is a hands-on library written in C++. Collision geometry of rigid bodies is simplified to convex polygons and circles. Multiple bodies can be joined together via a joint. Collision detection is split in to two phases, broad and narrow. Broad phase is implemented using a dynamic aabb tree while narrow phase uses Gilbert-Johnost-Keerthi (GJK) algorithm with Expanding Polytope Algorithm as an extension for detecting collision points between two polygons.
Simulace pevných těles
Leitner, Denis ; Milet, Tomáš (oponent) ; Chlubna, Tomáš (vedoucí práce)
Táto práca je zameraná na simuláciu fyziky pevných telies v reálnom čase. Popisuje základné postupy používané pri hernom vývoji zamerané na detekciu kolízie medzi konvexnými mnohostenmi. Ďalej popisuje riešenie zistenej kolízie a spôsob simulácie dynamiky pevných telies. Zaoberá sa takisto aj návrhom a implementáciou simulátoru pevných telies v jazyku C++. Na vykresľovanie scény je použité OpenGL.
Simulace křehkých těles
Chlubna, Tomáš ; Lysek, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Křehká tělesa se od pevných liší možností roztříštění na menší částečky v souladu se zákony fyziky. Simulace křehkých těles tedy využívá principů obecné simulace pevných těles a vyžaduje vyřešení dalších problémů spojených s rozkladem objektů na částečky a zapojení těchto fragmentů původního objektu do simulace. Popis a zhodnocení možných řešení tohoto problému a návrh s referenční implementací takové simulace jsou cíle této práce.
Fyzikální simulace na GPU
Janošík, Ondřej ; Zemčík, Pavel (oponent) ; Polok, Lukáš (vedoucí práce)
Tato práce řeší problematiku fyzikální simulace pevného tělesa a možnosti paralelizace s využitím GPU. Popisuje základy potřebné pro implementaci základního fyzikálního enginu zaměřeného na fyzikální simulací kvádrů a technologie použitelné pro akceleraci. V práci popisuji postup, kterým jsem postupně urychloval fyzikální simulaci s použitím OpenCL. Každá významná změna je popsána ve vlastní sekci a obsahuje výsledky měření s krátkým shrnutím.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.