Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 171 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Information System for Organizers of Sailing Races
Vaňo, Peter ; Burget, Radek (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
The aim of this thesis is to create an information system for organizers of sailboat races. The system is created as a web application with PWA in Java and TypeScript using the Spring and Angular frameworks. The main function of the system is the management of races and the registration of participants. The system also includes support for placing the race course and navigation to buoys afterward. During the work, importance was placed on expandability, reuse, and simplicity.
Uživatelské rozhraní systému pro správu včelstev
Torbin, Evgeny ; Rozman, Jaroslav (oponent) ; Veigend, Petr (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření uživatelského rozhraní pro systém správy včelstev a jeho implementace jako multiplatformní aplikace. Uživatel bude moct zobrazovat statistiky o svých úlech, včelnicích a spravovat je. Tyto informace poskytuje server a dostává je ze speciálních senzorů instalovaných přímo v úlech. K řešení tohoto problému byl použít framework Ionic v jazyce JavaScript a webové technologie HTML a CSS. Komunikace se serverem probíhá pomocí REST API. Výsledná aplikace poskytuje interaktivní a uživatelsky přívětivé rozhraní pro správu včelstev, navíc dostupné na různých platformách. Hlavním výsledkem práce je dokázat, že v současné době je možné vytvořit plnohodnotnou aplikaci i bez znalosti technologií specifických pro určité platformy. Díky tomuto přístupu je vývoj podobných projektů levnější, efektivnější a mnohem rychlejší.
Hra v Unity s využitím genetických algoritmů
Bábek, Radomír ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Vlnas, Michal (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na oblasti herního vývoje a genetických algoritmů. Popisuje návrh~a implementaci hry PlantEVO, ve které figurují speciální bojové rostliny. Úkolem hráče je pochopit fungování genetického algoritmu a využít ho co možná nejefektivněji při šlechtění svých roslin. Následně je síla jeho rostlin otestována v online soubojích proti ostatním hráčům. Souboje probíhají ve stylu tahové strategie. Hra využívá architekturu klient-server. Klien je naprogramován v herním enginu Unity, server využívá architekturu REST API.
Správa identit v informačních systémech
Tran, Thanh Quang ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou správy identit na webu a implementací informačního systému, který tuto problematiku řeší. Navržený informační systém využívá systému Keycloak pro správu identit a delegaci procesu autentizace centrálně na třetí stranu. Díky Keycloaku lze integrovat externí zdroje identit pomocí široce používaných protokolů řešící jednotné přihlášení jako SAML 2.0 a OpenID Connect. Samotný informační systém je postaven na architektuře mikroslužeb, kde jednotlivé mikroslužby jsou implementovány v programovacím jazyce Python. Webový klient informačního systému je implementován ve webovém frameworku Vue.js s rozšířením Vuetify, které slouží pro snadné vytváření webového uživatelského rozhraní.
Remote laboratory for PYNQ
Veselý, Boris ; Šimek, Václav (oponent) ; Mrázek, Vojtěch (vedoucí práce)
This thesis is used to provide PYNQ devices to multiple users for teaching the IVH subject. The remote laboratory application provides access to the PYNQ devices using tunnel connections. The application can manage the files stored on the server and register the time slots during which the user will be allowed to access the PYNQ devices using tunnel connections. The application also allows an administrator role that can manage users, their reservations and individual PYNQ devices. The application is written using PHP, the Nette framework and Go. The contribution of the work is to simplify access to PYNQ devices in the context of teaching the IVH subject.
Grafické rozhraní pro nástroj NetLoiter
Ščupák, Marian ; Smrčka, Aleš (oponent) ; Rozsíval, Michal (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit grafické uživatelské rozhraní, které zjednoduší práci s nástrojem NetLoiter. Pro implementaci uživatelského rozhraní byla zvolena forma webové aplikace. Vytvořené uživatelské rozhraní umožňuje uživateli vyplňovat formuláře, které jeho vstup validují a převádí na konfigurační soubory. Vytvořené konfigurace mohou být využity pro spuštění nástroje NetLoiter prostřednictvím protokolu SSH a následné monitorování výstupu v přívětivé podobě v reálném čase. Rozhraní také poskytuje uživatelům možnost provádět základní statistické analýzy nad daty generovanými nástrojem NetLoiter. Výsledkem práce je zvýšená efektivita správy nástroje NetLoiter a snadnější interpretace jeho výstupů.
Web Application for Managing a Community Greenhouse
Tsiareshkin, Ivan ; Materna, Zdeněk (oponent) ; Bažout, David (vedoucí práce)
This thesis focuses on the development of a web application for managing a community greenhouse. The primary goal is to create management functions supplemented by an intuitive interface that meets the needs of various user types. The work thoroughly describes all the development process steps, including requirement research and analysis, design, user interface evaluation, actual development, and final testing. Various web application development concepts are also discussed, and specific technologies are justified. The entire application is implemented in TypeScript using Express.js and PostgreSQL for the backend and Next.js for the frontend. The result is a tested and optimized application that allows users to manage a community greenhouse comfortably.
Gamifikace výuky na VUT
Drobena, Jakub ; Hynek, Jiří (oponent) ; Tesařová, Alena (vedoucí práce)
This thesis deals with the design and implementation of an application that utilizes gamification elements to support the education of students at VUT. The application allows both students and teachers to create quiz questions and compete for points and rankings in challenge mode. Students can track their progress, compare it with others, and thereby motivate themselves to achieve better results. Additionally, a system of achievements and rewards is proposed, although it has not yet been implemented, but it represents an opportunity to expand the functionality of this application.
Vývoj uživatelského rozhraní pro potřeby správy a evidence při zastavování vozidel
Kuric, Christian ; Dvořák, Jan (oponent) ; Šeda, Pavel (vedoucí práce)
Bakalárska práca sa zaoberá vývojom webovej aplikácie pre správu evidencie zastavených vozidiel v cestnej premávke. Serverová strana je implementovaná v jazyku Java, využíva framework Spring na spracovanie logiky a komunikáciu s databázou PostgreSQL. Klientska strana je implementovaná pomocou Next.js, ktoré je postavené na TypeScripte. Aplikácia umožňuje efektívne manipulovať a spravovať záznamy o vozidlách, užívateľoch, prijímať správy cez mqtt protokol a pracovať s nimi.
Software for teaching MATLAB programming with gamification features
Vodička, Ondřej ; Appel, Martin (oponent) ; Grepl, Robert (vedoucí práce)
This thesis deals with the design and creation of a educational software for teaching MATLAB programming with a possibility to examine students. A graphical user interface was built for solving MATLAB coding tasks with connection to a server using REST API. A database was designed and implemented for storing data which is essential for running the system and a teacher client was developed for the system management. The outcome of this thesis is a complex educational application which can serve for teaching MATLAB programming in various university courses.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 171 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.