Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Právní aspekty propagace zboží a služeb na internetu
Pernecká, Otilie
Pernecká, O. Právní aspekty propagace zboží a služeb na internetu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2022. Tato bakalářská práce se zaměřuje na legální aspekty propagace zboží a slu-žeb na internetu. V prvních dvou kapitolách jsou popsány metody internetového marketingu jako je PPC, word-of-mouth-marketing, e-mail marketing, influencer marketing a obsáhle popsána jsou sociální média a jejich legální aspekty v kontextu reklamy, influencer marketingu a spotřebitelského práva. V poslední kapitole jsou aplikovány získané znalosti o internetovém marketingu a právu a převedeny v online marketingovou propagaci pro dvě společnosti, kde první z nich je specializovaná na tabákové odvětví a druhá na odvětví nealkoholických nápojů.
Vnímání srovnávací reklamy v českém prostředí
Lesáková, Kateřina ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Bakalářská práce se věnuje problematice srovnávací reklamy a jejímu vnímání v českém prostředí. Z marketingového hlediska představuje srovnávací reklama zajímavou příležitost, jak v reklamě legálně konfrontovat konkurenci. Tato možnost je však v České republice málo využívaná, přestože je zde srovnávací reklama již dvacet let přípustná. Cílem práce je poskytnout ucelený vhled do tématu a zjistit, jaké reakce vzbuzuje srovnávací reklama v českém prostředí. V teoretické části dochází k představení srovnávací reklamy jako součásti marketingové komunikace, její právní i mimoprávní regulace nebo jejího vnímání v různých kulturách. Prezentován je také výzkum, který se problematice srovnávací reklamy věnuje. Praktická část poté na teoretickou část navazuje a ověřuje její poznatky pomocí kvantitativního výzkumu ve formě dotazníkového šetření. Jsou zde také předkládány konkrétní příklady srovnávací reklamy. Získané závěry mohou být užitečné například pro zadavatele reklam, kteří přemýšlejí, zda srovnávací reklamu vytvořit, ale také pro akademickou obec, jelikož toto téma není v českém prostředí příliš prozkoumáno.
Právní otázky on-line reklamy zaměřené na děti
Valentová, Markéta ; Boháček, Martin (vedoucí práce) ; Vavrečka, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá právními otázkami on-line reklamy zaměřené na děti. Nejprve přibližuje současnou situaci on-line reklamy a popisuje její jednotlivé formáty. Následně řeší vliv reklamy na děti. Podstatnou část práce tvoří rozbor regulace reklamy v České republice i ve světě. Je analyzována jak legislativa, tak samoregulační opatření. Práce aplikuje danou regulaci do oblasti internetu a zjišťuje, zda je dostatečná. Nezbytnost zaobírání se tímto tématem je podpořena vlastním výzkumem o vztahu dětí k internetu.
Analysis of the "Czech dream" project in perspective of Psychology of advertising and Legal form
Šimonová, Martina ; Postler, Milan (vedoucí práce)
Práca popisuje vybrané psychologické aspekty reklamy na otvorenie fiktívneho hypermarketu v Prahe, ktorý je známy ako projekt "Český sen". Projekt chcel poukázať na možné nebezpečenstvo reklamy prostredníctvom vyvolania serióznej diskusie a zobudiť spoločnosť neštandardnou cestou šoku. Ďalej práca hodnotí úspešnosť jednotlivých cieľov projektu: úspešnosť samotnej reklamnej kampane a vyvolanie otázok týkajúcich sa dopadu reklamy a vzniku nákupných centier na správanie sa súčasného obyvateľstva. Zároveň sa pokúša právne postihnúť aspekt lživého charakteru projektu a fundovať východiská, na ktorých by mohla stavať potenciálna ochrana spotrebiteľov voči škodám, ktoré projekt spôsobil.
Klamavá reklama u rychloobrátkového zboží
Teprtová, Irena ; Boháček, Martin (vedoucí práce) ; Postler, Milan (oponent)
První teoretická část je rozdělena na čtyři kapitoly. První kapitola se týká hospodářské soutěže, druhá kapitola regulace reklamy v české legislativě a komunitárním právu, třetí kapitola popisuje soukromoprávní úpravu klamavé reklamy, veřejnoprávní úpravu klamavých obchodních praktik a etickou úpravu reklam. Čtvrtá kapitola charakterizuje FMCG. Druhá část je praktická a analyzuje jednotlivé reklamy. První kapitola se týká postupu při samotné analýze. Druhá kapitola se zabývá používáním klamavých údajů v reklamě a třetí kapitola je věnována pravdivým údajům, které jsou způsobilé klamat. Poslední kapitola je zaměřená na reklamní nadsázku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.