Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 

Beneš, Michal ; Průšová, Petra (vedoucí práce)
Současná situace v reklamě a její propojení s filmem do budoucna
Moravčíková, Alexandra ; Bergmann, Daniel (vedoucí práce) ; Hůlovec, Martin (oponent)
Práce se věnuje současné situaci v reklamně na celém světě s ohledem na jeho provázanost s filmovým průmyslem. Rozebírá kreativní krizi v reklamním prostředí způsobenou příchodem nových digitáních technologií a změnou chování diváka. Zabývá se prací producenta a režiséra, jejichž kreativní input je dnes snad významější než kdy dřív, protože nejlépe rozumí tomu, jak vytvořit poutavý film. V závěru práce nabízí několik teorií o vývoji reklamního prostředí do budoucna.
Řízení zakázek v malých reklamních agenturách
Kucinová, Petra
Kucinová, P. Řízení zakázek v malých reklamních agenturách. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015. Práce pojednává o problematice řízení zakázek se zaměřením na malé reklamní agentury. Jejím cílem je návrh doporučení pro efektivní řízení zakázek v malých reklamních agenturách. Doporučení jsou výstupem kvalitativního a kvantitativního průzkumu. Jejich aplikovatelnost a efektivnost je prověřena na případové studii, vhodnost návrhů byla diskutována s odborníky z praxe. Výstupem práce jsou kromě návrhů také doporučené dokumenty, které mohou malé reklamní agentury využít při řízení svých zakázek v praxi.
Sociální reklama
Krásová, Petra ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Práce seznamuje s problematikou sociální reklamy, jejími právními a etickými aspekty a úlohou reklamní agentury v procesu její tvorby. Praktická část obsahuje výsledky výzkumu týkajícího se postojů neziskových organizací, reklamních agentur a obecné veřejnosti k této problematice.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.