Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 29 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Nabídka stavebního podniku do veřejné obchodní soutěže
Šrotová, Zuzana ; Šafránková, Lucie (oponent) ; Waldhans, Miloš (vedoucí práce)
Cílem mé diplomové práce je popsat proces získávání veřejné zakázky z pohledu dodavatele. Celá práce je proto koncipovaná, aby byly na začátku práce v teoretické části vysvětleny všechny důležité pojmy, souvislosti a postupy, které budou používány v praktické části. Ta je zaměřena na samotný průběh získání zakázky formou podání nabídky.
Nabídka stavebního podniku do veřejné obchodní soutěže
Dvořák, Ondřej ; Tlustoš, Petr (oponent) ; Nováková, Jana (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je přiblížení průběh veřejné obchodní soutěže na stavební zakázku z pohledu stavebního podniku. Teoretická část práce se zabývá pojmy a skutečnostmi této problematiky. Tato část popisuje především právní povinnosti zúčastněných stran a náležitosti bez kterých nelze veřejnou soutěž vyhlásit. Praktická část se zaměří na samostatnou tvorby nabídky v podniku a samostatném průběhu veřejné soutěže. Teoretická část bude vypracována pomocí poskytnutých materiálů, na obchodní veřejnou soutěž novostavby mateřské skolky.
Hodnocení veřejných zakázek
Henrich, Filip ; Šimek, Martin (oponent) ; Korytárová, Jana (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou kvalifikace dodavatele a hodnotících kritérií nabídek veřejných zakázek na stavební práce dle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek. Teoretická část obsahuje výklad základních pojmů a postupů v oblasti zadávaní veřejných zakázek. Praktická část se zabývá případovou studií týkající se vyhodnocení hodnotících kritérií veřejné zakázky „Nezamyslice – bezvýkopová oprava části kanalizační stoky“ a veřejné zakázky „Výstavba nového sportovního hřiště ZŠ Bosonožská, Brno-Starý Lískovec“.
Analýza profesní dráhy a průzkum názorů učitelů základních škol na zavedení kariérního řádu
Schutová, Žaneta ; Kříž, Jaroslav (vedoucí práce) ; Veteška, Jaroslav (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou profesní dráhy a průzkumem názorů učitelů základních škol na zavedení kariérního řádu. V teoretické části vymezuje pedagogickou praxi, další vzdělávání a profesní rozvoj pedagogických pracovníků a kariérní růst učitele. Hlavním cílem empirické části bylo popsat názor pedagogických pracovníků na zavedení navrhovaného kariérního řádu a identifikovat současné společenské vlivy, které ovlivňují pedagogické pracovníky při implementaci kariérního řádu do praxe. Vedlejšími cíli bylo popsat, jak probíhá profesní dráha učitele na základní škole a identifikovat rozdíly profesní kariéry učitelů v kontextu jejich zkušeností a věku. Výzkumné šetření bylo založeno na kvalitativním přístupu a ke sběru dat byla použita metoda polostrukturovaného rozhovoru. Hlavní cíl práce byl naplněn na základě výzkumného designu Zakotvené teorie a vedlejších cílů bylo dosaženo prostřednictvím otevřeného kódování. Z výsledků Zakotvené teorie vyšlo najevo, že pedagogičtí pracovníci mají k implementaci kariérního řádu do praxe negativní postoj, který je zapříčiněný jejich obavami z náročnosti skládání atestací, sestavování portfolií a vykazování dalších dokumentů, nedostatky byly také shledávány v procesu vyhodnocování vyjmenovaných procedur. Na základě toho byl sestaven návrh změny kariérního...
Vzdělávání a rozvoj pedagogických pracovníků v organizaci sloučených mateřských škol
Berková, Pavla ; Veteška, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kříž, Jaroslav (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem "Vzdělávání a rozvoj pedagogických pracovníků v organizaci sloučených mateřských škol". Cílem práce je identifikovat a analyzovat vzdělávací potřeby pedagogických pracovníků mateřských škol v rámci jejich dalšího vzdělávání a navrhnout koncept dalšího vzdělávání pedagogických zaměstnanců dané organizace. Teoretická část seznamuje se základními pojmy a popisuje systémové vzdělávání, formy a metody rozvoje vzdělávání pracovníků vybrané organizace. V práci je popsán význam celoživotního vzdělávání v rámci dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků, dále pak pojem, kdo je pedagogický pracovník, co je vzdělávání a učení, lidské zdroje a jejich řízení. Práce představuje formální, neformální a informální vzdělávání dospělých. Mimo jiné popisuje legislativní rámec dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků. Praktická část navazuje na teoretickou část a z ní vychází výzkumné šetření, pro které bylo využito formy anonymního dotazníku. Na základě výzkumných otázek a pomocných podotázek v dotazníku byl splněn cíl výzkumného šetření, kterým je zjistit a popsat, jakým způsobem vzdělávací aktivity pedagogů přispívají k rozšíření znalostí a vědomostí využitelné ve vzdělávacím procesu. Dále pak, zda tyto vzdělávací aktivity podporují profesní rozvoj pedagogů v rámci jejich...
Nekvalifikovaní supervizoři, terapeuti a mediátoři v kontextu sociální práce
KOHOUTOVÁ, Nela
Bakalářská práce pojednává o nekvalifikovaných supervizorech, terapeutech a mediátorech v kontextu sociální práce. Cílem této práce bylo zjistit, zda a jaké má odborná veřejnost zkušenost s odborníky v oboru, jako jsou supervizoři, terapeuti a mediátoři. A dále zjistit, zda mají zkušenost, pokud ano, jakou s vyškolenými či nekvalifikovanými odborníky v dané oblasti. V práci jsem si stanovila hlavní výzkumnou otázku. Jaké je povědomí odborné veřejnosti o nekvalifikovaných supervizorech, terapeutech a mediátorech v kontextu sociální práce. Ve výzkumné části jsem použila kvalitativní výzkumnou strategii a techniku polostrukturovaného rozhovoru. Výzkum byl proveden v Trhových Svinech a v Českém Krumlově. Rozhovory byly provedeny s osmi informanty, přepsány do Wordu a následně rozděleny do pěti trsů. Z výzkumu vyplynulo, že odborná veřejnost má zkušenosti se supervizory, terapeuty a mediátory, ovšem neví o těchto odbornících pracujících bez potřebné kvalifikace. U výzkumu dále vyšlo najevo, že kvalifikace je pro odbornou veřejnost důležitá a služby odborníka, který neprokáže svoji kvalifikaci by nevyužili. Zjištěno bylo i to, že podle odborné veřejnosti může nedostatečná kvalifikace ovlivnit výsledek zakázky, ovšem výsledek může být ovlivněn i dostatečnou kvalifikací. Tato bakalářská práce může být využita k informovanosti o práci mediátorů, terapeutů a supervizorů. Dále by tato práce mohla být využita jako vzdělávací materiál. A v neposlední řadě by práce mohla sloužit k využití při rozšíření výzkumu i v jiných regionech.
Analýza možných postupů pro získání kvalifikace ATPL
Novotný, Jakub ; Imriš, Pavel (oponent) ; Sklenář, Filip (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá různými postupy pro získání kvalifikace ATPL a má sloužit jako podpora při volbě výcvikové cesty pro začínající piloty. Zvláštní důraz je kladen na možné způsoby time buildingu a finanční náročnost jednotlivých výcvikových cest.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 29 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.