Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Porovnání faktorů ovlivňujících nákupní chování v pivním segmentu u vybraných cílových skupin
Konopásková, Michaela ; Schneiderová, Soňa (vedoucí práce) ; Houdek, Petr (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na nákupní chování v pivním segmentu vybraných cílových skupin. Blíže se věnuje jednotlivým faktorům, které mohou vstupovat do rozhodovacího procesu a nějakým způsobem ho ovlivňují. První část práce se zaměřuje na historii pivovarnictví a pivních lahví na území České republiky. Dále představuje vnější a vnitřní faktory ovlivňující nákupní rozhodování, definuje nákupní chování a přibližuje nákupní proces. Praktická část pomocí kvantitativního výzkumu zkoumá znalost pivních značek a které faktory působí na jednotlivé cílové skupiny. Cílem práce je zjistit, jaké mají vybrané cílové skupiny preference v rámci tohoto segmentu a jak je ovlivňují jednotlivé faktory.
Poprodejní úprava automobilů, její trendy a potenciál pro český trh
Kosek, Vladimír ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Müller, Josef (oponent)
Cílem této diplomové práce je poskytnout přehled o poprodejových úpravách automobilů a zhodnotit jejich potenciál na českém trhu. Cílem práce je pochopit, proč je design produktu všeobecně důležitý pro zákazníky a také zdůraznit jeho významnost pro automobilový průmysl. Následně je popsána historie automobilového designu se zaměřením na vnější faktory ovlivňující technologický a designový vývoj. Za účelem analýzy potenciálu specializovaných firem zabývajících se kastomizací na českém trhu byl proveden výzkum mezi několika českými a německými firmami, zaměřenými na úpravu vozidel. Výsledky výzkumu umožnily vyhodnotit současný stav kastomizačního trhu v České republice a zvážit jeho budoucí potenciál.
Analýza nákupního chování spotřebitelů na trhu dermokosmetiky
Kolínská, Aneta ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Švábová, Karolína (oponent)
Diplomová práce se věnuje nákupnímu chování spotřebitelů na trhu dermokosmetiky v České republice se zaměřením na spotřebitele značek Vichy, Bioderma, La Roche-Posay, Eucerin a Avene. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. První část práce je věnována obecným teoretickým poznatkům z oblasti nákupního chování spotřebitelů, kupního rozhodovacího procesu a jeho jednotlivým fázím. Navazuje teoretický podklad týkající se marketingového výzkumu, jeho podstaty a procesu. V praktické části je zmapován trh dermokosmetiky v České republice společně s představením výše zmíněných dermokosmetických značek. Po sekundárním výzkumu následuje stěžejní část práce, kterou je primární výzkum spotřebitelů dermokosmetiky vedený formou dotazování. Ten je následně porovnán s primárním výzkumem lékárenského personálu prodávajícího dermokosmetiku. Poznatky z provedeného výzkumu jsou následně formulovány do praktických doporučení značkám Vichy a La Roche-Posay společnosti L'Oréal.
Ochota ke koupi v závislosti na uživatelském hodnocení produktu
Hejtmanová, Dagmar ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Cílem této diplomové práce je primárně prokázat, jestli existuje vztah mezi ochotou ke koupi a uživatelskými recenzemi zákazníků. Dílčí otázky souvisely např. s ochotou připlácet si za lépe hodnocený produkt, s uspokojivým počtem hvězd nebo s tím, na základě čeho si spotřebitelé vybírají produkty. Před samotnou analýzou jsou ale čtenáři ještě seznámeni se základními pojmy souvisejícími s tématem, jako jsou nákupní chování spotřebitelů a vlivy, ochota ke koupi, zákaznická spokojenost či uži-vatelské hodnocení. Pro sběr primárních dat byla zvolena metoda dotazování. Právě kvůli kvantitativní povaze výzkumu byly předem stanoveny výzkumné otázky, které se vyhodnocovaly pomocí popisných statistik a nástrojů statistického usuzování.
Vnější prostředí podniku
ŠTĚRBOVÁ, Petra
Tato práce byla zaměřena na téma: Vnější prostředí podniku. Podnik byl vybrán před zahájením této diplomové práce a poskytnul mi všechny potřebné informace. Konkrétněji jsem tedy analyzovala firmu Aerosol - Service, s.r.o., sídlící nedaleko města Kladna (Pletený Újezd). Hlavními produkty společnosti jsou polyuretanové pěny. Tato diplomová práce byla rozdělena do tří pilířů. První pilíř se orientoval na vnějšího okolí firmy. V tomto prostředí bylo zaměřeno zejména na zákazníky, kde byla zjišťována jejich spokojenost - dotazníkové šetření a také jsem se soustředila na zákazníky potencionální. Dalším důležitým krokem byla analýza nejsilnějších a nejbližších konkurentů na trhu. Druhý pilíř se zaměřuje na vzdálenější okolí, odborně nazývané "makroprostředí". Tato část byla popsána pomocí tzv. STEP analýzy. Z analýzy bylo zjištěno několik nejzásadnějších a dlouhodobých faktorů ovlivňujících společnost. Poslední pilíř byl zaměřen na zahraniční obchod, který je pro firmu neméně důležitý, jelikož 85% veškeré produkce firmy směřuje do zahraničí. Zde byl analyzován trh Evropské unie a výsledný efektem bylo stanovení dvou nejlepších firem na základě stanovených kritérií, které byly označeny za země vhodné pro zahájení nových obchodních aktivit. Hlavním cílem diplomové práce byla analýza vnějšího prostředí podniku. Podle mého názoru byl hlavním cílem splněn, jelikož byly zjištěny nové poznatky ve vnějším prostředí a nakonec navrženy i možné změny a doporučení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.