Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 28 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový význam body image
Klingerová, Lenka ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na marketingový význam body image a to z hlediska spotřebního chování jedince. Vysvětluje samotný pojem body image, jeho vývoj v čase a poukazuje na faktory mající vliv na sebepojetí lidí a s tím spojené projevy nákupního chování. Teoreticky definuje základní pojmy spotřebního chování, marketingové komunikace a teoretické základny pro provedení výzkumu, který se nachází v druhé části práce. Cílem je zjistit vnímání a následný vliv body image na spotřebitele a podchytit hlavní, případně nové trendy chování v této oblasti. Jedním z výsledků práce je zjištění, že lidé začínají upřednostňovat tělo zdravé a vitální před uměle vytvořeným.
Spotřební chování Generace Y v ČR
Charvát, Tomáš ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Skokanová, Dagmar (oponent)
Práce se zabývá spotřebním chováním české Generace Y - lidmi narozenými mezi roky 1977 až 1997. Čtenář se postupně seznámí s aspekty, které zásadním způsobem formovaly obecné vlastnosti této generace. Jedná se především o nástup a integraci moderních technologií do jejich běžného života. Podrobněji se také v rámci spotřebního chování zaměříme na vztah Generace Y a marketingu. Postupně si uvedeme změny, které do této oblasti Generace Y přinesla, a dále doporučení nezbytná pro jejich úspěšné marketingové zacílení vzhledem k charakteristickým vlastnostem a hodnotám, jež jsou jim blízké. V poslední fázi budou v rámci projektu MML - TGI ověřeny či vyvráceny veškeré poznatky o Generaci Y. Výsledkem práce by mělo být shrnutí poznatků o české Generace Y a uvedení všech podstatných faktorů, které ovlivňují spotřební chování této skupiny lidí. Dobrá znalost spotřebitele je koneckonců nezbytná v boji o získání zákazníka.
Analýza nákupních a spotřebních zvyků
Morávek, Jakub ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Skokanová, Dagmar (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou nákupních a spotřebních zvyků. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První se zabývá teoretickou stránkou spotřebního chování a faktory, ovlivňujícími nákupní chování, druhá se věnuje vlastnímu výzkumu a výzkumu MML-TGI, které zkoumají nejčastější projevy nákupního rozhodování a chování.
Trendy spotřebního chování v čase ekonomické krize: detailní pohled na českého spotřebitele
Kadilák, Michal ; Chytková, Zuzana (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Cílem této bakalářské práce je objasnit trend spotřeby parfémů v českém ekonomickém prostředí a jeho odklon od většiny dalších trendů zaměřujících se primárně na úsporu nákladů jednotlivce. Zajímat mě bude nejenom popis trendu samotného, ale hlavně odhalení skrytých motivací spotřebitele. K naplnění tohoto cíle jsem využil metod kvalitativního výzkumu při sběru a interpretaci dat. Výzkum byl proveden na skupině pěti respondentů formou individuálních hloubkových rozhovorů. Postupně jsem zjišťoval důvody odlišností všeobecné spotřeby v krizi a spotřeby parfémů, jakožto prostředku sebeprezentace spotřebitelů. V závěru byli odhalené vnitřní motivy spotřebitelů k takovému chování a spotřebě parfémů. Zjištění byli propojené s teoriemi Cooleyho a Belka, které se týkají vnímaní vlastního zrcadlového "já" spotřebiteli a konceptu "rozšířeného já". Trend jako celek potvrdil svou přítomnost mezi respondenty a svou závislost na identitě jednotlivých spotřebitelů a jejich vnímaní okolního světa.
Zdravý životní styl mladých lidí: porovnání přístupu jedinců pocházejících z města a z venkova
Říšský, Jan ; Chytková, Zuzana (vedoucí práce) ; Karlíček, Miroslav (oponent)
Práce se zaobírá otázkou vnímání zdravého životního stylu mladými lidmi. Porovnává oficiální a neoficiální diskurzy s názory mladých lidí. Ověřuje rozdíly skupin jedinců vzniklých na základě odlišnosti jejich bydliště (rozdělení město / venkov a rodinný dům / byt). K práci byly zhotoveny dva výzkumy -- kvalitativní a kvantitativní. Kvalitativní výzkum byl prováděn metodou hloubkových rozhovorů se šesti informátory. Kvantitativní výzkum byl prováděn formou dotazníkového šetření. Touto formou bylo osloveno 156 respondentů. Autor rozšiřuje dosavadní studie týkající se zdravého životního stylu a tématu spotřebního chování mladých lidí. Nabízí nový možný způsob rozdělení spotřebitelů podle toho, zda do své spotřeby reflektují i další sféry svého života, morální hodnoty a přesvědčení (kategorie "spotřebitel idealista"), anebo se při spotřebě soustředí čistě na praktický užitek pro jejich osobu (kategorie "spotřebitel pragmatik")
Spotřební chování segmentu seniorů
Petláková, Eva ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Čapek, Michal (oponent)
Cílem této diplomové práce je popsat teoretické aspekty spotřebního chování seniorů. Součástí práce je také část praktická, v níţ je, na základě trţní segmentace, popsán realizovaný marketingový výzkum v oblasti cestovního ruchu. Na základě daných výstupů je zde provedeno zhodnocení a je sepsán návrh marketingových opatření. V práci je také provedeno srovnání situace v oblasti cestovního ruchu se zaměřením na seniory mezi Českou republikou a Španělským královstvím. Závěrečná část práce pojednává o celkovém zhodnocení situace zjištěné výzkumem nabídky cestovních kanceláří a poptávky klientů v seniorském věku.
Planned Obsolescence
Nejedlá, Jana ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Planned obsolescence is the term used to describe incentives of companies to make durable goods faster obsolete. The aim of the study is to make a big picture and real situation about planned obsolescence practising and consumer disposal behaviour. First part addresses the theoretical background and provides comprehensive overview through different aspects of the good's durability issue and planned obsolescence characteristics and influences. Second part in further reference to the information provided in theoretical part examines the situation of specific durable products - laptops. From survey's results on consumer attitudes towards durability of laptops and real case study on Apple Inc. and its reliance to planned obsolescence, recommendations to the more sustainable consumption of consumer electronics are presented.
Spotřební chování při nákupu oblečení
Dvořáčková, Alena ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Ve své bakalářské práci se zabývám tématem spotřebitelského chování při nákupu oblečení. V teoretické části popisuji chování spotřebitele, faktory, které jej ovlivňují a samotný kupní rozhodovací proces. Praktická část je zaměřená na samotný marketingový výzkum zkoumající zvyklosti spotřebitelů a jejich orientaci v nových trendech. Jako metodu analýzy použiji dotazníkové šetření. Závěr práce tvoří samotná analýza získaných výsledků a jejich možné praktické využití pro marketingové kampaně.
Typologie zákazníka nákupního centra Palladium
Švejd, Michal ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Stěžejní částí diplomové práce je vlastní marketingové šetření, které proběhlo v nákupním centru Palladium za asistence společnosti Property Value Solutions, s.r.o., která na výzkum dohlížela a má velký zájem na vyhodnocení výsledků, které budou prezentovány managementu Palladia.
Vývoj maloobchodu v ČR po roce 1993
Nymsa, Jakub ; Drozen, František (vedoucí práce) ; Šípek, Ladislav (oponent)
Práce na základě dostupných statistických údajů a výsledků agenturních šetření zachycuje hlavní vývojové trendy odvětví maloobchodu a maloobchodní sítě v České republice spolu se změnami postavení českých obchodníků a nákupního chování spotřebitelů od roku 1993 do současnosti s přesahem do roku 2010.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 28 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.