Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 88 záznamů.  začátekpředchozí79 - 88  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Implementace maloobchodního informačního systému.
Mušková, Lenka ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Ambrož, Petr (oponent)
Touto bakalářskou prací bych ráda pomohla mému zaměstnavateli SD Jednota Moravský Krumlov při hladkém průběhu implementaci maloobchodního informačního systému v praxi. Součástí práce je teoretická část, která charakterizuje význam a důležitost maloobchodního informačního systému z pohledu družstva, personálu, dodavatelů a ostatních subjektů. Další částí je analýza silných a slabých stránek maloobchodního informačního systému. Aplikační část se zabývá charakteristikou jednotlivých operací a vyhodnocením implementace maloobchodního informačního systému.
Posouzení nákupní atmosféry vybraných obchodních řetězců v Praze na Spořilově
Halvová, Aneta ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Špačková, Michaela (oponent)
Bakalářská práce se zabývá posouzením nákupní atmosféry tří maloobchodních jednotek na vymezeném území v Praze na Spořilově. Zaměřuje se na tři odlišné formáty prodeje společností: Ahold Czech Republic, a. s. -- supermarket Albert, společnosti REWE group -- diskontní jednotku Penny Market a společnosti Tesco ČR -- formát Tesco Expres. Práce je rozdělena do několika kapitol. První vymezuje pojem nákupní atmosféra, následuje představení sídelního celku Spořilov, charakteristika vybraných řetězců. V praktické části dochází k subjektivnímu hodnocení autorkou, posouzení nákupní atmosféry pohledem občanů prostřednictvím dotazníkového průzkumu. K výslednému hodnocení byla použita SWOT analýza.
Služby zákazníkům ve vybrané prodejně
ZELNÍČEK, Vavřinec
Cílem této práce je zhodnotit současnou situaci v poskytování služeb v e vybrané maloobchodní jednotce a na základě tohoto zjištění následně navrhnout vhodná opatření, která by případně pomohla ke zlepšení této situace. Při provádění této analýzy byly zjišťovány rozsah, dále kvalita a ceny jednotlivých služeb. Služby byly rozděleny pomocí jednoho z vybraných způsobů uvedených v literární rešerši na předprodejní, prodejní a poprodejní a dále bylo provedeno rozdělení na placené a neplacené služby. Některé (zejména placené) služby pak byly také porovnány s nabídkou služeb nabízených konkurenční prodejnou, nacházející se necelé 2 km od vybrané maloobchodní jednotky. Data potřebná k provedení této analýzy byla získána na základě pozorování a šetření ve vybrané jednotce. Pozorování probíhalo formou simulovaného nákupu z pozice fiktivního zákazníka. Následné šetření pak proběhlo formou rozhovoru s vedoucím prodejny a oblastním manažerem firmy OKAY elektrospotřebiče. Takto získané informace pak byly použity pro zpracování samotné analýzy poskytovaných služeb. Další etapa šetření proběhla u jednotlivých spotřebitelů, a to formou dotazování. Výsledky z tohoto šetření pak posloužily jako základní materiál k vypracování syntetické části prováděné analýzy. Na základě zjištěných nedostatků byla navržena opatření, která by měla přispět ke zkvalitnění poskytovaných služeb ve vybrané maloobchodní jednotce, a zároveň bylo doporučeno zavést některé nové služby, které by v současné době v prodejně tohoto typu neměly chybět. Všechna tato opatření byla navržena tak, aby co nejméně ovlivnila náklady na provoz této prodejny.
Význam a využití marketingu v maloobchodě
KUTHEILOVÁ, Adéla
Cílem bakalářské práce bylo zjistit, zda vybraná firma využívá marketing a případně navrhnout změny, které by vedly ke zlepšení stávající situace. První část práce je zaměřena na získání teoretického základu. Tento základ byl získán studiem odborné literatury. Ve druhé části autorka provedla analýzu firmy a jejího okolí. V praktické části byl také proveden marketingový výzkum. Díky výsledkům z provedených analýz a marketingového výzkumu autorka vytvořila návrhy na zlepšení stávající situace podniku.
Využití mystery shoppingu jako nástroje efektivní kontroly personálu na prodejnách
Suková, Lenka ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Předmětem diplomové práce je mystery shopping a jeho využití. Cílem práce je identifikovat a analyzovat možnosti využití této metody jako efektivního nástroje kontroly prodejního personálu.Práce je rozdělena do tří hlavních kapitol. První kapitola obsahuje informace o retailingu a jeho člěnění. Druhá kapitola se věnuje mystery shoppingu - od představení metody a její historie, přes využívané techniky a mezinárodně uznávané standardy MS po charakteristiku postavy mystery shoppera. Poslední kapitola je zaměřena na vlastní výzkum mystery shoppingu, který probíhal ve spolupráci s oděvní firmou O'Neill.
An assessment of shopping atmosphere in two Starbucks coffee-houses
Chomová, Petronela ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent)
Tato bakalářská práce hodnotí nákupní atmosféru ve dvou vybraných detailových jednotkách společnosti Starbucks v Praze. Konkrétně jde o kavárnu na Malostranském náměstí a o kavárnu na Václavském náměstí. Práce je rozdělena na tři části. Teoretická část vymezuje pojem nákupní atmosféra, kritéria její hodnocení a metody sloužící k její zhodnocení. Druhá kapitola je věnována bližšímu představení samotné společnosti. V praktické části jsou obě jednotky porovnány dvěma různými metodami.
Hodnocení investic na příkladu společnosti Tesco Stores ČR a. s.
Vaněk, Ondřej ; Mikan, Pavel (vedoucí práce) ; Scholleová, Hana (oponent)
Abstrakt: Cílem práce je zhodnotit šest variant projektů expanze společnosti Tesco prostřednictvím otevření nových prodejen na obecné úrovni a vybrat nejvhodnější způsob. Prodejny se liší formátem (expres, supermarket, hypermarket) a způsobem získání prostor (pronájem, výstavba vlastní prodejny). Celá práce je rozdělena na tři části. V části teoretické je popsán vývoj českého trhu v odvětví maloobchodu s potravinami od roku 1996, kdy na český trh vstoupila společnost Tesco. Část metodologická popisuje metody hodnocení investic. Část praktická srovnává projekty mezi sebou na základě metod popsaných v metodologické části. Nejvýhodnějším způsobem expanze se ukázala prodejna ve formátu expres a spíše ve variantě nájmu než stavby vlastní prodejny, nicméně s poznámkou, že rozhodnutí ohledně varianty v nájmu nebo ve výstavbě je významně ovlivněno konkrétními podmínkami projektu a nelze zde jednoznačně rozhodnout na obecné úrovni. Práce byla vypracována na základě dat poskytnutých pro účely této práce společností Tesco Stores ČR a.s.
Posouzení nákupní atmosféry vybraných obchodních jednotek v rámci řetězců Ahold a Globus
Zelenková, Darina ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Odehnalová, Jitka (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá nákupní atmosférou v hypermarketech Albert a Globus v Pardubicích. Teoretická část definuje nákupní atmosféru a její prvky. V další části jsou charakterizovány vybrané obchodní jednotky. V praktické části jsou bodovým hodnocením a marketingovým průzkumem analyzovány prvky nákupní atmosféry těchto prodejen. Nákupní atmosféra je poté v obou prodejnách porovnána a jsou doporučeny návrhy na její zlepšení.
Posouzení nákupní atmosféry obchodních řetězců Globus a Tesco
Scheubová, Lucie ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Filipová, Vladimíra (oponent)
Tato bakalářská práce řeší analýzu a posouzení nákupního prostředí a nákupní atmosféry hypermarketů Globus a Tesco. Pro práci jsem si vybrala prodejny na Praze 5 - Zličín. V první části se zabývám popisem jednotlivých stimulů nákupní atmosféry. Uvedla jsem charakteristiku, činnost a působení obou maloobchodních řetězců. Posouzení nákupní atmosféry jsem provedla na základě subjektivní analýzy a dotazníku, který mi umožnil zjistit objektivní názory zákazníků a následně posoudit nákupní atmosféru těchto prodejen.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 88 záznamů.   začátekpředchozí79 - 88  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.