Název: Význam a využití marketingu v maloobchodě
Překlad názvu: The meanig and using marketing in retail
Autoři: KUTHEILOVÁ, Adéla
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketingový výzkum; potřeby a přání; prodejna; vnitřní analýza; vnější analýza; zákazníci; customers; external analysis; internal analysis; marketing research; store; wants and needs
Citace: KUTHEILOVÁ, Adéla. Význam a využití marketingu v maloobchodě. České Budějovice, 2013. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/28642

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-153643


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2013-05-08, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet