Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Proces vzdelávania zamestnancov v strednom spracovateľskom podniku
Krempaská, Katarína
Bakalářská práce se věnuje vzdělávání zaměstnanců ve středním zpracovatelským podniku. Hlavním cílem práce je navrhnout a ekonomicky zhodnotit vzdělávací program společnosti KSK Precise Motion a.s. První část práce je věnovaná získávání teoretických podkladů k danému tématu, ve kterých jsou definované základní pojmy jako jsou vzdělávání, systematické vzdělávání a jeho jednotlivé fáze. Ve druhé části práce je vykonaná analýza dat, které byly získané kvantitativní metodou dotazníkového šetření, kvalitativním výzkumem ve formě polostrukturovaného rozhovoru a z interních dokumentů společnosti. Zpracované data jsou následně porovnané s teoretickými východisky. Identifikace rozdílných znaků v jednotlivých fázích vzdělávacího procesu vede k návrhům pro společnost. Návrhy nabízejí zavedení možných změn vzdělávacích metod, zlepšení hodnocení efektivity vzdělávání a podnícení motivace zaměstnanců vzdělávat se, čímž celkově přispějí k zvýšení efektivity vzdělávacího procesu v podniku. Návrhy a celkový vzdělávací program jsou v závěru práce ekonomicky zhodnocené.
Analýza využívání ICT v procesu vzdělávání na základních školách
Hanusová, Lucie ; Basl, Josef (vedoucí práce) ; Fortinová, Jana (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na prostředky ICT, jejich využití v edukačním prostředí základních škol a vliv na vzdělávací proces. Teoretická část práce seznamuje čtenáře s pojmem informační gramotnost, s názory, koncepcemi a vládním postojem k ICT ve vzdělávání v průběhu let. Za zaváděním i využíváním ICT ve vzdělávání stojí řada možných důvodů, které se práce snaží zachytit spolu s jejich výhodami či nevýhodami. Dále se kapitoly této části zabývají metodami výuky, vývojem moderních didaktických prostředků, z nichž jsou vybrány a popsány ty nejvýznamnější pro dnešní dobu a závěr patří možnému budoucímu vývoji moderních technologií ve vzdělávacím procesu. Následuje část, která představuje několik vybraných studií realizovaných na školách v zemích EU. Výzkumy se zabývají implementací ICT do procesu vzdělávání a vlivem moderních technologií na vzdělávání a učení. Tato kapitola studie stručně interpretuje, seznamuje s jejich dosaženými výsledky a vyzdvihuje významná zjištění a doporučení. Na počátku empirické části je popsána realizace vlastního výzkumného šetření, která seznamuje s metodikami, cíli práce a stanovenými hypotézami. Tento hlavní úsek práce se zabývá analýzou využívaných moderních technologií a jejich vlivem na vzdělávací proces. Čtenářům jsou předloženy dosažené výsledky na základě vyhodnocení poznatků z řízených rozhovorů a dotazníkových šetření. Nakonec práce vyhodnocuje stanovené hypotézy a shrnuje celkový pohled na danou problematiku. Cílem této práce je přiblížení problematiky zavádění a využívání moderních technologií ve vzdělávacím procesu a analýza současného vlivu ICT na vzdělávání na vybraných základních školách.
Vzdělávání pracovníků
Samotaeva, Kristina ; Legnerová, Kateřina (vedoucí práce) ; Němec, Otakar (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá vzděláváním zaměstnanců ve vybrané organizaci, jako jedním z nejdůleţitějších úkolů v oblasti řízení lidských zdrojů. Pro kaţdou organizaci také důleţité, aby vzdělávání proběhlo prospěšně a efektivně. Cílem teto bakalářské práce je analyzování a popsání vzdělávacích procesů ve vybrané organizaci. Bakalářská práce obsahuje dvě části: část teoretickou a část praktickou. Teoretická část bude zaměřena na vzdělávání a jeho základní formy a metody. V teoretické části bude detailně popsán proces vzdělávání a jeho jednotlivé fáze. V části praktické bude představení organizace a analyzování procesu vzdělávání v ní probíhajícího. Na základě získaných výsledků budou v závěru popsány hodnocení, návrhy a doporučení ke zlepšení vzdělávacího systému v organizaci.
Systém vzdělávání a rozvoje pracovníků ve vybrané organizaci
ZEDNÍKOVÁ, Eliška
Cílem práce je analýza systému vzdělávání a rozvoje pracovníků ve vybraném podniku, identifikace potřeb vzdělávání, návrhy změn a doporučení pro zlepšení řízení této oblasti.
Problematika vzdělávání zaměstnanců ve vybrané organizaci
Revayová, Marcela ; Vinšová, Tereza (vedoucí práce) ; Coufal, Bohuslav (oponent)
Cílem práce je analýza současné podoby systému vzdělávání ve společnosti Termoplast, s. r. o. a následné návrhy možných řešení zjištěných nedostatků. K dosažení cíle slouží poznatky zaznamenané v teoretické části práce a následná aplikace těchto zjištění do praxe. V praktické části je systém vzdělávání analyzován jednak na základě rozhovorů s pověřenou osobou, jednak je pomocí dotazníku zjišťována spokojenost pracovníků se současným stavem vzdělávání ve firmě. Záměrem je zachování komplexního pohledu na danou problematiku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.