Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Umění na Žižkově: analýza marketingové komunikace vybraných žižkovských galerií
Průša, Vojtěch ; Ježková, Tereza (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Bakalářská práce Umění na Žižkově: analýza marketingové komunikace vybraných žižkovských galerií se věnuje popisu a zhodnocení marketingových aktivit v galerijním prostředí. Teoretická část obsahuje ucelenou deskripci art marketingu s důrazem na marketing galerií a výtvarného umění, včetně historie tohoto oboru, kontextu marketingu umění v komerční sféře a představení jednotlivých nástrojů a technik používaných k dosažení stanovených cílů. Praktická část je zaměřena na popis historie a současného fungování zvolených žižkovských galerií. Dále obsahuje rozbor konkrétních marketingových nástrojů a procesů, díky nimž se tyto galerie staly v kontextu českého prostředí úspěšnými. Závěr nabízí návrhy na možné zlepšení slabých aspektů marketingu těchto institucí a představuje aktuální trendy vhodné k implementaci do popisovaného prostředí.
Strategie podnikání prodejní galerie v Praze a specifika jejího provozu
Prokůpek, Marek ; Vojík, Vladimír (vedoucí práce) ; Tyslová, Irena (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o problematice podnikání soukromých prodejních galerií. Teoretická část práce se zabývá výběrem vhodné právní formy pro podnikání soukromých prodejních galerií, sestavením podnikatelského plánu, finančním plánem a finančním zajištěním podniku. Dále jsou v teoretické části zmíněny specifika podnikání soukromých prodejních galerií a nové trendy na trhu umění. Aspekty popsané v teoretické části jsou v praktické části aplikovány na příkladu založení konkrétní soukromé prodejní galerie v Praze.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.