Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Centrum volného času Brno
Sudolský, Filip ; Fišer, Jiří (oponent) ; Odvárka, Antonín (vedoucí práce) ; Štěpánek, Ladislav (vedoucí práce)
Tématem zadání ateliérové práce bylo vytvoření architektonické studie novostavby centra volného času, která bude začleněno do prostředí parku v kontextu s okolní strukturou města. Řešený pozemek je položen v parkové části na samém konci městské části Nového Lískovce, který je níže zapuštěn oproti okolí. Dále je obklopen řídkou zástavbou terasových a panelových domů, která tento prostor obklopuje. Výchozím bodem pro návrh byla snaha o citlivý zásah a zastavění pozemku a zároveň hledání jistých referencí přímo v nejbližším okolí. Vznikla idea o navázání na pěší komunikaci ve východní části mezi terasovými domy, která směřuje k frekventované zastávce MHD. Podél této linky a ulice Plachty bylo geometricky začleněn objekt tak, aby zachoval park jako takový a vytvořil jistý veřejný prostor pro trávení volného času. Rozčleněním vznikly dvě části. Část sportovní haly s šatnami a hala pro extrémní sporty, které dominují trampolíny, u-rampa a bazén molitanovými kostkami. V druhé části je umístěna kavárna s promítacími víceúčelovými sály a mediatékou pro sledování filmů, hraní her či promítání menších prezentací. Před kavárnou je vytvořen amfiteátr odpovídající velikosti a prostor pro umístění letní zahrádky. Cílem bylo i zajištění funkční a bezkolizní souznění venkovního veřejného před prostoru jak ze strany osob, tak i bicyklů, kočárků a podobně. Při pokusu o prosvětlení objektu došlo k vytvoření otvorů zastíněnými lamelami, které navazují na fasádu objektu. Také zabraňují nepříjemnému přeslunění, ale propouští potřebné světlo a navíc dodávají objektu vertikální linku, která zlepšuje estetický dojem.
Výukové objekty pro interaktivní tabuli se zaměřením na matematiku
Moravcová, Barbora ; Lapeš, Jakub (vedoucí práce) ; Vaňková, Petra (oponent)
Cílem bakalářské práce na téma "Výukové objekty pro interaktivní tabuli se zaměřením na matematiku" je zmapovat teoretické aspekty interaktivní výuky a principy využití interaktivní tabule při výuce matematiky na střední škole. Dalším cílem je vytvoření interaktivních prezentací různých tematických celků z osnov matematiky pro střední školy, a to zároveň s pedagogickou dokumentací k těmto prezentacím. Popis teoretických aspektů se věnuje jednak samotnému pojmu interaktivita a dále pojmům výukový objekt a interaktivní tabule. V práci je zdůrazněna nutnost dbát při výuce pomocí interaktivní tabule tradičních didaktických zásad a tyto zásady jsou vysvětleny ve vazbě na interaktivní výuku. Praktická část práce je věnována tvorbě výukových objektů v prostředí programu GeoGebra a programu SMART Notebook pro tvorbu prezentací. Výsledkem práce je osm prezentací vytvořených pro druhý a třetí ročník SŠ tak, aby plně využívaly možností, které daný program nabízí.
Dopad projektu oborových dnů na klíčové kompetence absolventů Základní školy Kunratice
Tychtl, Tom ; Laufková, Veronika (vedoucí práce) ; Kadrnožková, Monika (oponent)
NÁZEV: Dopad projektu oborových dnů na klíčové kompetence absolventů ZŠ Kunratice AUTOR: Tom Tychtl KATEDRA: Ústav výzkumu a rozvoje vzdělávání VEDOUCÍ PRÁCE: PhDr. Veronika Laufková Ph.D. ABSTRAKT: Tato diplomová práce se zabývá projektem s názvem Oborové dny, který je realizován na Základní škole Kunratice, především pak jeho dopadem na rozvoj klíčových kompetencí absolventů školy s přesahem do jejich budoucího života. Práce vychází z teoretických poznatků o klíčových kompetencích, konstruktivistickém pojetí výuky, organizačních formách výuky a projektové výuce, o které se následně opírá v praktické části. V praktické části si pak dává práce za cíl představit fungování projektu a na základě kombinace kvalitativního a kvantitativního šetření předložit výsledky dopadu projektu Oborové dny na rozvoj klíčových kompetencí a přesahu tohoto rozvoje do budoucího života absolventů školy. KLÍČOVÁ SLOVA: klíčové kompetence, projektová výuka, základní škola, kvalitativní výzkum, absolventi
Interaktivní tabule ve výuce anorganické chemie na SŠ - IV.A (14. skupina)
Studničková, Zuzana ; Teplý, Pavel (vedoucí práce) ; Stratilová Urválková, Eva (oponent)
1 Abstrakt Předmětem této diplomové práce je tvorba výukových materiálů pro interaktivní tabuli v programu SMART Notebook na téma 14. skupina. Materiály jsou tvořeny formou interaktivních prezentací a jsou určeny pro výuku na středních školách. Součástí práce je také popis tvorby prezentace a práce s použitými interaktivními prvky pro učitele. Dále jsou uvedeny výhody a nevýhody práce v programu SMART Notebook. Klíčová slova: Interaktivní tabule, SMART Notebook, 14. skupina, prezentace, uhlík, křemík, cín, olovo, germanium
Výukové objekty pro interaktivní tabuli se zaměřením na matematiku
Moravcová, Barbora ; Lapeš, Jakub (vedoucí práce) ; Vaňková, Petra (oponent)
Cílem bakalářské práce na téma "Výukové objekty pro interaktivní tabuli se zaměřením na matematiku" je zmapovat teoretické aspekty interaktivní výuky a principy využití interaktivní tabule při výuce matematiky na střední škole. Dalším cílem je vytvoření interaktivních prezentací různých tematických celků z osnov matematiky pro střední školy, a to zároveň s pedagogickou dokumentací k těmto prezentacím. Popis teoretických aspektů se věnuje jednak samotnému pojmu interaktivita a dále pojmům výukový objekt a interaktivní tabule. V práci je zdůrazněna nutnost dbát při výuce pomocí interaktivní tabule tradičních didaktických zásad a tyto zásady jsou vysvětleny ve vazbě na interaktivní výuku. Praktická část práce je věnována tvorbě výukových objektů v prostředí programu GeoGebra a programu SMART Notebook pro tvorbu prezentací. Výsledkem práce je osm prezentací vytvořených pro druhý a třetí ročník SŠ tak, aby plně využívaly možností, které daný program nabízí.
Tvorba elektronického kurzu - Astronomie
LUKSCH, Tomáš
Cílem bakalářské práce je tvorba výukových materiálů k předmětu Astronomie vyučovanému na pedagogických fakultách. Tyto výukové materiály zahrnují prezentace, použitelné v průběhu výuky, zároveň zahrnují i podrobnější texty určené k individuální výuce. Součástí práce je i vyhledání dalších zdrojů zaměřených na téma astronomie.
Centrum volného času Brno
Sudolský, Filip ; Fišer, Jiří (oponent) ; Odvárka, Antonín (vedoucí práce) ; Štěpánek, Ladislav (vedoucí práce)
Tématem zadání ateliérové práce bylo vytvoření architektonické studie novostavby centra volného času, která bude začleněno do prostředí parku v kontextu s okolní strukturou města. Řešený pozemek je položen v parkové části na samém konci městské části Nového Lískovce, který je níže zapuštěn oproti okolí. Dále je obklopen řídkou zástavbou terasových a panelových domů, která tento prostor obklopuje. Výchozím bodem pro návrh byla snaha o citlivý zásah a zastavění pozemku a zároveň hledání jistých referencí přímo v nejbližším okolí. Vznikla idea o navázání na pěší komunikaci ve východní části mezi terasovými domy, která směřuje k frekventované zastávce MHD. Podél této linky a ulice Plachty bylo geometricky začleněn objekt tak, aby zachoval park jako takový a vytvořil jistý veřejný prostor pro trávení volného času. Rozčleněním vznikly dvě části. Část sportovní haly s šatnami a hala pro extrémní sporty, které dominují trampolíny, u-rampa a bazén molitanovými kostkami. V druhé části je umístěna kavárna s promítacími víceúčelovými sály a mediatékou pro sledování filmů, hraní her či promítání menších prezentací. Před kavárnou je vytvořen amfiteátr odpovídající velikosti a prostor pro umístění letní zahrádky. Cílem bylo i zajištění funkční a bezkolizní souznění venkovního veřejného před prostoru jak ze strany osob, tak i bicyklů, kočárků a podobně. Při pokusu o prosvětlení objektu došlo k vytvoření otvorů zastíněnými lamelami, které navazují na fasádu objektu. Také zabraňují nepříjemnému přeslunění, ale propouští potřebné světlo a navíc dodávají objektu vertikální linku, která zlepšuje estetický dojem.
Multimediální prezentace organizace
KUBINČIAK, Jan
Práce shrnuje poznatky z okruhů multimédií, jejich definice a využití v oblasti prezentace. Pro tyto účely shrnuje obecné zásady, které jsou stanoveny jako vhodné při návrhu a tvorbě prezentace. Stanovuje rámcově pravidla, která je třeba dodržet vzhledem k různým účelům a formám prezentací v organizaci. Nabyté znalosti jsou demonstrovány ve vzorové multimediální prezentaci vytvořené v aplikaci Adobe InDesign.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.