Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 285 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh rozvoje produktového portfolia neziskové organizace působící v ČR
Lesa, Martin ; Koráb, Vojtěch (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá rozvojem produktového portfolia neziskové organizace v oblasti organizace hudebních workshopů na Moravě a ve Slezsku. Rozvoj je cílen na rozšíření pokrytí trhu a získání prostředků pro realizaci vzdělávací činnosti a šíření lidové tradice, hudby napříč generacemi. Teoretická část představuje rešerši literatury v oblasti strategického řízení rozvoje firem, zde užívaných analyticko-výzkumných metod a dále specifik neziskových organizací nebo etnografického členění. V rámci analýzy jsou aplikovány postupy a metody 7S rámce, GAP analýzy, 4C rámce, Porterovy analýzy pěti sil k uchopení vnitřních a vnějších vlivů. Průzkumy a rozhovory jsou provedeny s cílem identifikace potenciálu poptávky a vhodného nastavení obsahu, formy workshopů. Návrhy obsahují lokace pro uspořádání workshopů, jejich formu průběhu a celkové zhodnocení v podobě rozpočtu nákladů či opatření přínosu pro organizaci vůči stanoveným cílům.
Mladý ječmen a chlorella jako součást zdravého stravování
BÍCOVÁ, Pavla
Produkty mladého ječmene a chlorelly náleží ke stále více vyhledávaným nutraceutikům díky jejich bohatému nutričnímu složení. Cílem diplomové práce bylo: posoudit nabídku mladého ječmene a chlorelly v tržní síti v České republice, dotazníkovým šetřením (n = 338) vyhodnotit znalost o těchto produktech a účinky užívání těchto doplňků stravy a posoudit kvalitu vybraných produktů. Na českém trhu je poměrně široká nabídka produktů chlorelly (57 produktů; 75 % ve formě tablet) a mladého ječmene (24 produktů; 71 % ve formě prášku), které se odlišují složením, způsobem zpracování, zemí původu, cenou i poskytovanými informacemi o nich. Znalost o způsobu výroby a obsahových látkách je důležitá při výběru produktů konzumenty. Bylo zjištěno, že tyto znalosti jsou u některých uživatelů nízké. Informovanost se statisticky významně zvyšovala s věkem a dosaženým vzděláním. Většina uživatelů chlorelly (181; 55 %) a mladého ječmene (224; 68 %) netrpěla vedlejšími příznaky spojenými se začátkem užívání. Nejčastěji zmiňované nepříznivé příznaky byly spojené s trávicím traktem (průjem, zácpa). Mezi příznivými účinky užívání těchto produktů bylo nejčastěji zmiňování zvýšení energie a vitality, zlepšení trávení a imunity. Mikrobiální kvalita vzorků chlorelly a mladého ječmene splňovala legislativní požadavky. Celkový obsah polyfenolů i celková antioxidační aktivita chlorelly byla nižší (1,20?0,00 - 1,35?0,01 mg/g, resp. 0,73?0,00 mg/g - 0,84?0,02 mg/g) u chlorelly v porovnání s mladým ječmenem (11,44?0,26 mg/g - 7,92?0,25 mg/g, resp. 10,36?0,00 mg/g - 22,76?0,27 mg/g).
Vliv vybraných faktorů na rychlost kažení plodové zeleniny
ŠUTKOVÁ, Jana
Plodová zelenina je jednou z nejvíce konzumovaných zelenin celosvětově, a proto je důležité neustále optimalizovat podmínky jejího skladování. Cílem diplomové práce bylo posoudit vliv ošetření rajčat (vodovodní voda, Cibulex) a skladovacích teplot (6,5 °C, 15 °C, 21 °C), na rychlost kažení, dále vyhodnotit preference respondentů (n=347) ohledně konzumace a nákupu rajčat a posoudit nabídku rajčat v tržní síti. Vzorky rajčat ošetřené roztokem Cibulex vykazovaly nižší nárůst vybraných skupin mikroorganismů v porovnání s kontrolními vzorky. V dotazníkovém šetření bylo zjištěno, že z celkové počtu respondentů (n=347) většina (97 %) rajčata konzumuje. Nejvíce jsou preferovaná tuzemská cherry rajčata, sladké chuti a šťavnaté konzistence. Při nákupu rajčat jsou respondenti ovlivňováni zejména cenou, kvalitou a vzhledem rajčat. Poměrně značná část respondentů (63 %) skladuje rajčata při chladničkové teplotě, která není vhodná z důvodu ztráty vůně a chutě rajčat. Při průzkumu nabídky rajčat v devíti obchodních řetězcích (Tesco, Albert, Penny, Kaufland, Globus, Flop, Coop, Norma a Lidl) byla v průběhu letního a zimního období, zjištěna široká nabídka tohoto sortimentu. Přičemž nejširší nabídka (n=12) se nacházela v obchodních řetězcích Globus a Lidl, a to v zimním období.
Podnikatelský záměr pro prodej vína
Zborovská, Petra ; Sochor,, Jiří (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je vypracování podnikatelského záměru, který se zabývá prodejem vína z nové odrůdy révy vinné, která se nazývá „Marlen”. Teoretická část se týká oblasti podnikatelských plánů a způsobu jeho zpracování se zaměřením na danou problematiku. Praktická část se týká konkrétních opatření a nástrojů pro úspěšné sestavení podnikatelského záměru, jímž je zavedení prodeje nového vína do prodeje.
Návrh zákaznické databáze
Černý, Jiří ; Kratochvíl, Petr (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Práce se zabývá řízením projektu marketingového průzkumu trhu malou českou obchodní firmou. Postupně se zabývá tím, jak navrhnout dotazník a jak s ním pracovat, určením potřebného informačního minima, řízením průzkumu trhu, návrhem úprav v informačním systému pro zápis požadovaných informací do databáze, zpracováním výsledků průzkumu za použití popisné statistiky.
Podnikatelský záměr
Hlaváčková, Lucie ; Šídová, Lenka (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření podnikatelského plánu pro založení nového podniku Sweet Gauching. Poskytne teoretický přehled o vytvoření podnikatelského plánu. Práce obsahuje reálný a proveditelný návrh podnikatelského plánu společnosti zaměřující se na poskytování speciálních restauračních služeb v okrese Uherské Hradiště.
Návrh mobilní aplikace pro návštěvníky vědeckých konferencí
Majer, Marek ; Herout, Adam (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo navrhnout mobilní aplikaci pro účastníky technologických konferencí. Při návrhu byl kladen vysoký důraz na uživatelskou zkušenost a po průzkumu trhu bylo provedeno několik dotazníků a diskuzí s potenciálními uživateli, kteří často tyto konference navštěvují. Výsledná aplikace byla uživateli pozitivně přijata a její UI/UX vlastnosti byly ohodnoceny 8.3 z 10 bodů. Byla implementována vylepšení do aplikace v závislosti na problémech, se kterými se její uživatelé setkali. Nakonec byla navrhnuta další vylepšení pro tuto aplikaci, která by ještě více zlepšila pobyt účastníka konference.
Rozšíření využitelnosti stroje
Maršíková, Anna ; Michele, Jiří (oponent) ; Juřica, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na rozbor výrobního a inovačního procesu vřetena ze stávajícího produktového portfolia strojírenského podniku TOS KUŘIM – OS, a.s. za účelem rozšíření využitelnosti stroje a uspokojení poptávky. Práce je rozdělena do tří částí. První část slouží jako teoretický úvod do problematiky marketingu, výroby a inovací. Druhá část je věnována představení společnosti a analýze současného výrobního procesu. V třetí a závěrečné kapitole je prezentován a zhodnocen návrh nového vřetena dle přání zákazníka.
Analýza spokojenosti zákazníků se službami vybrané společnosti a návrhy na zvýšení její úrovně
Nesvadba, Lukáš ; Štýbnar, Michal (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je analýza spokojenosti zákazníků se službami Hospody U Hlaváčů pomocí dotazníkového šetření a dále navržení změn vedoucích ke zvýšení její úrovně. Práce srovnává teoretické poznatky s praktickými dovednostmi. Teoretická část je zaměřena na problematiku zákazníka, průzkum trhu a dotazníkové šetření. V praktické části je provedena analýza a zpracování získaných výsledků z dotazníkového šetření na jejichž základě vyhodnocení bylo identifikováno hned několik oblastí vyžadujících zlepšení. V práci jsou provedeny návrhy na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků a zkvalitnění poskytovaných služeb.
Expanze českého výrobce modulových dřevostaveb na intrakomunitární trh
Kočařík, David ; Kubant, Michal (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem rozvoje společnosti DOMESTA PLUS s.r.o., která se zabývá výrobou modulových dřevostaveb. Teoretická část práce obsahuje vymezení pojmů souvisejících s intrakomunitárním trhem, podmínkami pro vstup na tento trh a popisem vybraných analýz vnějšího a vnitřního prostředí firmy. Tyto analýzy jsou použity v praktické části práce jako podklad pro návrh vhodné strategie rozvoje, spočívajícího v expanzi společnosti na intrakomunitární trh. Na základě výsledků analýz je zpracován konkrétní návrh změny vedoucí ke zvýšení konkurenceschopnosti a zlepšení ekonomické situace firmy. Návrhová část se zabývá také identifikací rizik souvisejících se zavedením změny.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 285 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.