Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 29 záznamů.  začátekpředchozí20 - 29  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Fotografická postprodukce - speciální techniky
Červinka, Jaroslav ; Krsek, Libor (vedoucí práce) ; Horný, Stanislav (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na oblast fotografické postprodukce. Popisuje historii, její současné využití a vysvětluje speciální techniky při tvorbě montáže. Cílem této práce je představit vývoj fotografické postprodukce od samotného počátku a názorně vysvětlit a ukázat speciální techniky, které vedou k vytvoření komplexní montáže. Teoretická část se věnuje historii, raným příkladům manipulace v analogové fotografii a jejím technikám a také se zaměřuje na využití postprodukce v současnosti. V praktické části jsou ukázány speciální techniky, které se využívají při tvorbě digitální montáže. U jednotlivých technik je popsán postup k jejich vytvoření a důvod, kdy a proč se využívají. Techniky jsou vysvětlovány na reálném příkladu, jehož výsledek vede ke komplexní fotografické montáži. Práce předpokládá, že čtenář ovládá základní funkce programu Adobe Photoshop.
ZÁKLADY PRÁCE NA AV DÍLE V PROGRAMU ADOBE AFTER EFFECTS
Švejkar, Jan ; SUK, Aleš (vedoucí práce) ; Štěpánek, František (oponent)
Motivací k výrobě této práce je hlad posluchačů katedry střihové skladby po seznámení s možnostmi programu Adobe After Effects. Tato práce si klade za cíl seznámit čtenáře s postupy při postprodukci audiovizuálního díla za využití programu AAE. V první části se zaměřím na představení pracovního prostředí a struktury programu, v druhé seznámím čtenáře se základními pracovními postupy. Ve třetí části pak ukážu několik vybraných postupů a řešení konkrétních situací při výrobě audiovizuálního díla, se kterými se střihač setkává nejčastěji. Účelem této práce proto není kompletní představení funkcionality tohoto programu. Jako posluchač KSS jsem subjektivně vybral pro mě nejdůležitější a nejzajímavější funkce. Po přečtení této práce bude střihač schopen provádět retuše, maskování, stabilizaci obrazu, klíčovování, výrobu animovanaých titulků, tvorbu animatiků a další činnosti, které nejsou proveditelné v běžných střihových programech.
Audiovisual post-production of internet show in After Effects
Miadoková, Miroslava ; Krist, Antonín (vedoucí práce) ; Adamec, Jiří (oponent)
Bakalářská práce se zabývá procesem postprodukce audiovizuálního díla. Popisuje programy Adobe After Effects a Premiere Pro jako nástroje pro tvorbu cyklu videí. Praktická část srovnává možnosti přístupu k postprodukci díla z hlediska automatizace. Analyzuje jednotlivé postupy a poskytuje návod pro tvorbu optimalizovaných výstupů. Popisuje tvorbu automatizované šablony, jejímž prostřednictvím byly generovány díly internetového pořadu. Přínosem práce jsou výsledky analýzy interpretovány na základě časové náročnosti při tvorbě projektu.
Historie filmové postprodukce
Mencl, Tomáš ; Truhlář, Filip (vedoucí práce) ; Mezuláník, Radek (oponent)
Tato práce se zabývá historií filmové postprodukce. Teoretická část představuje přehled světového vývoje záznamu, střihu, zvuku a celkových filmových úprav. Pojednává jak o vývoji technlogickém, tak o vývoji metodologickém. Zpřehledňuje tak histoii filmu, která je pro svět velice důležitá a zachycuje jí v ohledu na události, které ji zasáhly. Praktická část poté popisuje průběh realizace reportážních videí pojednávajících o zajímavých pražských místech. Tyto videa jsou využity jako hlavní informační médium v našem projektu TruePrague, který je určen pro světové turisty toužící zažít město jinak. v této části jsou také zahrnuty technické a finanční rozdíly realizace digitálním záznamem a záznamem filmovým.
Digital photography post-production and its purpose in commercial sphere
Polcíková, Michaela ; Krsek, Libor (vedoucí práce) ; Horný, Stanislav (oponent)
Cílem této práce je vymezit pojem fotografická postprodukce a názorně čtenáři představit vybrané techniky úprav komerčních fotografií. Teoretická část je zaměřena na objasnění pojmu fotografická postprodukce, její chápání v minulosti a především současné využití. Praktická část práce se věnuje samotnému zhotovení digitální montáže. V jednotlivých krocích jsou popsány použité postupy a důvody jejich aplikace. Součástí této části jsou také praktické ukázky v podobě fotografií a videí, ktoré doplňují výklad jednotlivých technik. Práce předpokládá, že čtenář má základní znalost používaných programů, konkrétně Adobe Lightroom a Adobe Photoshop.
Televizní reklama a její tvorba v ČR na příkladu společnosti Armada Films s.r.o.
Janovcová, Zuzana ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Kubaš, Mario (oponent)
Práce na téma televizní reklama a její tvorba v ČR vymezuje základní pojmy, pojednává v krátkosti o historii televizní reklamy, o formách televizní reklamy a o způsobech, kterými nás ovlivňuje, dále o regulaci a o produkci televizní reklamy. V praktické části se pak zaměřuje na celkovou produkci reklam v České republice a na představení společnosti Armada Films s.r.o. spolu s celkovými náklady na produkované reklamy. Největší část je pak věnována představení výroby reklamy na konkrétním příkladu a porovnání dvou rozdílných reklam, které je následně vyhodnoceno.
Digitální postprodukční korekce obrazu
Daliman, Tomáš ; JÍCHA, Marek (vedoucí práce) ; SMUTNÝ, Vladimír (oponent)
Formáty a videokodeky, Bayerova maska, problematika barevných prostorů, referenční barevné prostory, pracovní barevné prostory, 1D LUT vs 3D LUT, úvod do správy barev, hardwarové řešení barvících systémů, Softwarové řešení barvících systémů.
Činnost zahraniční produkční společnosti při realizaci filmového projektu
Holmanová, Nikol ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Riedlbauch, Václav (oponent)
Cílem této diplomové práce je objasnit fungování produkčních společností, producentů a produkčních manažerů. Nejprve se práce věnuje podpoře kinematografie a to jak zahraniční, tak pro srovnání i české. Druhá část je rozdělena do přípravné fáze, vlastního natáčení a postprodukce, přičemž detailněji je pojednáno o přípravné fázi. Jsou zde přiblíženy náročnější činnosti typu sestavování harmonogramu a rozpočtu, hledání vhodného místa k natáčení či využití speciálního softwaru. V závěru byla potvrzena hypotéza popsaná v úvodu, že činnost producenta je ve své podstatě funkcí manažerskou.
Metodika řízení VFX projektů ve filmové a reklamní postprodukci
Poštulka, Ondřej ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Chocholatý, Drahomír (oponent)
Významnou součástí mediálního prostoru jsou postprodukční studia, která finalizují výsledky autorských audiovizuálních produktů. V této práci se zabývám jednou fází zpracování filmu postprodukce -- metodikou řízení a optimalizace VFX projektů, tedy využitím počítačové grafiky v tvorbě speciálních vizuálních efektů ve filmu a reklamě. Za účelem optimalizace VFX projektů jsem navrhl vzorový projekt typické VFX postprodukce, který se stal východiskem pro porovnání obecných zásad projektového řízení a skutečného v praxi využívaného postupu se snahou o optimalizaci řízení projektu. Přínosem práce je vytvoření metodiky projektového řízení VFX projektu, která je tvořena třemi na sebe navazujícími kroky. První krok je rozdělení VFX projektu na fáze. Druhým krokem je identifikace podpůrných počítačových programů pro každou fázi, následuje analýza rizik a vyhodnocení optimálního postupu. V první části se věnuji obecné definici počítačové grafiky a jejímu využití v postprodukci. Druhá část práce je zaměřena na vývoj metodiky řízení VFX projektů otestováním na vzorovém projektu.
Digitální postprodukce multimédií
Krist, Antonín ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Dlabač, Karel (oponent)
Práce se zabývá digitálním zpracováním audiovizuálních multimedií. Diskutuje postprodukci v závislosti na zpracovávaném médiu, navrhuje postprodukční workflow a srovnává postprodukční metodiky, využívající informační technologie. Popisuje a srovnává digitální formáty zpracovávaných audiovizuálních souborů, jejich strukturu a způsob digitalizace. Praktická část se věnuje práci v nelineárním střihovém sytému, zaměřuje se na jeho základní prvky a funkce. Na závěr srovnává současné nelineární postprodukční softwary na základě specifikovaných kritérií a výsledky této analýzy prezentuje formou doporučení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 29 záznamů.   začátekpředchozí20 - 29  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.