Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Sociální sítě jako platforma pro politickou debatu
Juna, Petr ; Just, Petr (vedoucí práce) ; Jirků, Jan (oponent)
Sociální sítě se velmi rychle staly oblíbeným kanálem, jímž politici sdělují informace svým voličům. Diplomová práce se zabývá tím, zda komunikace na sociálních sítích může ovlivnit výsledek voleb a zároveň sleduje aktivitu vybraných kandidátů na post europoslance za Českou republiku před volbami v roce 2019. Jejich příspěvky na Facebooku a Twitteru pak analyzuje ve snaze najít možný vztah mezi aktivitou kandidátů na sociálních sítích v období od 23. dubna do 23. května 2019 a jejich výsledkem ve volbách do Evropského parlamentu. Zároveň také ověřuje pravdivost faktických výroků kandidátů.
Politický marketing a politická komunikace jako nástroje vládní politiky
Kratochvíl, Lukáš ; Mlejnek, Josef (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Diplomová práce Politický marketing a politická komunikace jako nástroje vládní politiky se zaměřuje na tematiku politické komunikace a politického marketingu s důrazem na jejich využití v rámci komunikace vlád a vládních politiků. Je představen teoretický rámec zahrnující témata politické komunikace, politického marketingu, politického public relations, permanentních kampaní a brandingu. Následně jsou představeny jednotlivé case studies, primárně zaměřené na prostředí České republiky s důrazem na kampaně Úřadu vlády České republiky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.