Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 31 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Spirální šnekový dopravník
Žádník, Lubomír ; Pokorný, Přemysl (oponent) ; Malášek, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem spirálního šnekového dopravníku. V úvodu je představena teorie dopravníku včetně jeho využití a popisu základních částí. Následující část práce popisuje návrhový výpočet a volbu jednotlivých součástí ze zadaných parametry. Na závěr je provedeno krátké zhodnocení. Vše je doloženo výkresovou dokumentací šnekovnice, seznamu položek a výkresem sestavení.
Obrábění hřídele pro hybridní pohon automobilu
Göth, Karel ; Kalivoda, Milan (oponent) ; Osička, Karel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá výrobou hřídele pro pohon hybridního automobilu. Celý proces je znázorněn pomocí výrobního postupu, který má za úkol provést pracovníka od prvního úkonu až po poslední. Práce je též zaměřena na problematiku hybridních vozidel, a to především na podstatu hybridního motoru a jejich typů.
Návrh dvoumotorového letounu VUT 200 s turbovrtulovým motorem TP 100
Raida, Radek ; Juračka, Jaroslav (oponent) ; Píštěk, Antonín (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá navrením pohonné jednotky pro dvoumotorový letoun VUT 200, jedná se o modifikaci letounu VUT 100. Práce obsahuje analýzu vhodné pohonné jednotky, návrh zástavby pohonné jednotky, hmotový rozbor, centráe, letové výkony a posouzení stability a iditelnosti.
Vývoj vozů Formule 1
Studeník, Juraj ; Porteš, Petr (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá popisem vývoje, výzkumu, výroby a zkoušení komponentů pro vozy formule 1. Na základě těchto zlepšení dochází k posunu ve vývoji technologií, které podporují větší bezpečnost pro jezdce a neustále zvyšují hranice rychlosti. Tím dochází k větší vyrovnanosti jezdeckého pole a zajímavosti závodů.
Návrh pohonu natáčení monitorovací paraboly
Brada, Michal ; Omasta, Milan (oponent) ; Prokeš, František (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá konstrukcí pohonné jednotky pro nastavení přesného azimutu a elevace meteorologického radaru. Úvodní část je věnována základnímu popisu funkce meteorologického radaru. Druhá část se zabývá výběrem a návrhem vhodné varianty pohonné jednotky. Poslední část je věnována výpočtu momentových charakteristik užitých motorů.
Spirální šnekový dopravník
Nekoksa, Pavel ; Kašpárek, Jaroslav (oponent) ; Malášek, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a konstrukčním řešením spirálního šnekového dopravníku. V textové části je proveden návrhový výpočet hlavních částí spirálního šnekového dopravníku, návrh pohonné jednotky, uložení šnekovnice, pevnostní kontrola funkčních částí a volba vhodného přepravovaného materiálu. Výkresová dokumentace vychází z textové části a skládá se ze sestavného výkresu dopravníku, seznamu položek a výkresu šnekovnice.
Vývoj vozů Formule 1
Šopík, Lukáš ; Novotný, Pavel (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem vozů formule 1 od počátku Mistrovství světa formule 1 a popisuje prvních 20 let tohoto vývoje. Toto období je charakterizováno jako přechod předválečných vozů s motory vpředu na vozy s motory za jezdcem, které jsou charakteristické pro současnou formuli 1. Jsou zde popsány hlavní konstrukční prvky a podskupiny, které se zlepšovaly za použití nových materiálů a technologií.
Spirální šnekový dopravník
Horák, Michal ; Jonák, Martin (oponent) ; Malášek, Jiří (vedoucí práce)
Předmětem této bakalařské práce je návrh a konstrukční řešení vodorovného bezosého spirálového dopravníku pro dopravu cukru na dopravní vzdálenost 7,5 m. Úvodní část je zaměřena na teorii o spirálním dopravníku a dopravovaném materiálu, dále následuje určení hlavních rozměrů, návrh pohonné jednotky a funkční výpočet dopravníku. V příloze je zpracovaná pozadovaná výkresová dokumentace a konstrukční řešení dopravníku.
Uložení pohonné jednotky v karoserii
Dúlovcová, Gabriela ; Vopařil, Jan (oponent) ; Drápal, Lubomír (vedoucí práce)
Hlavným cieľom tejto práce je zdôvodniť a popísať rôzne koncepcie lôžok, ktoré eliminujú vibrácie pohonnej jednotky v karosérii u osobných automobilov. Ďalšou časťou je porovnanie jednotlivých koncepcií z konštrukčného hľadiska a vlastností. V závere práce je ich zhodnotenie a navrhnutý možný budúci vývoj.
Pokročilé algoritmy řízení pohonných jednotek
Špičák, Milan ; Puškár, Michal (oponent) ; Slimařík,, Dušan (oponent) ; Kučera, Pavel (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá výpočetním řízením pohonných jednotek motorových vozidel použitím společné proměnné, točivého momentu. Práce je rozdělena do třech částí, první část se zabývá návrhem metody pro odhad točivého momentu na základě známých či měřených veličin vozidla. Druhá část práce se věnuje návrhu algoritmu pro řízení pohonné jednotky pomocí dílčích požadavků na točivý moment. V třetí části je experimentálně řešena optimalizace zrychlení vozidla právě řízením točivého momentu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 31 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.