Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 31 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Multiagentní a optimalizační metody pro hry typu Stealth
Láncoš, Jan ; Vídeňský, František (oponent) ; Zbořil, František (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá implementací chování oponentů ve videohrách žánru "stealth". Klade důraz na jeho věrohodnost v porovnání s chováním skutečných lidí a na kvalitní herní zážitek. Práce popisuje využití algoritmu A* pro dynamické hledání cest ve dvourozměrném prostředí. Dále se zabývá systémem patrolování oponentů, jejich schopností detekovat přítomnost hráče a týmovou spoluprací při snaze o hráčovo dopadení s využitím vzájemné komunikace. V rámci práce byla dále v jazyce C++ vytvořena jedna hratelná úroveň předvádějící popsané chování v praxi. Práce může sloužit jako inspirace pro tvorbu vlastních rozhodovacích systémů do počítačových her podobného typu. 
Aplikace hledání cesty v počítačové hře
Tihlařík, Miroslav ; Hůlka, Tomáš (oponent) ; Dobrovský, Ladislav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá popisem a porovnáním různých mapových sítí a algoritmů vyhledávání cest používaných v prostředí videoher.
Simulace davu
Řepka, Filip ; Pelikán, Josef (vedoucí práce) ; Horáček, Jan (oponent)
V dnešní době stále přibývá důvodů, proč se zaobírat tématem počítačové simulace davu agentů. Pole působnosti a využitelnosti tohoto prvku se také neustále rozšiřuje. Ať už se jedná o testování návrhů veřejných budov, zkoumání dopadů chování jedince na dav, či nahrazování účastníků davových scén ve filmech počítačem simulovanými agenty, je zde simulace davu dobře využitelná a často přímo i nutná. Tato práce nechť je chápána jako první krok k vytvoření obecného frameworku aplikovatelného na široké spektrum situací. Svou obecností tudíž vyčnívá z řady stávajících systémů majících většinou poměrně omezenou oblast aplikace.
Adaptívne formácie pre viruálnych agentov
Švagerka, Michal ; Plch, Tomáš (vedoucí práce) ; Čermák, Miroslav (oponent)
Dnešní virtuální světy obsahují velké množství virtuálních agentů. To s sebou přináší i nutnost koordinace jejich pohybu. V této práci navrhujeme algoritmy pro řízení pohybu skupiny agentů ve formaci. Důraz je kladen na takové metody, které umožňují udržovat vlastnosti formace a zároveň překonávat rozličné terénní překážky. Tyto metody poté porovnáváme pomocí vhodně zvolené hodnotící funkce na vzorových scénářích.
Hledání koordinovaných cest pro skupinu robotů
Mestek, Jakub ; Barták, Roman (vedoucí práce) ; Švancara, Jiří (oponent)
Práce se zabývá hledáním nekolizních cest pro skupiny robotů z počátečních do cí- lových pozic (Multi-agent Path Finding - MAPF). Cílové pozice jsou zadány ve formě pouze množiny pozic pro každou skupinu robotů, není dáno konkrétní přiřazení robotů na cílové pozice. Jedná se tedy o skupinovou (team, colored) variantu MAPF. V rámci práce byla vytvořena aplikace umožňující zadat počáteční a cílovou konfiguraci robotů a nalézt co nejkratší nekolizní plány. Nalezené plány mohou být vizuálně odsimulovány a je možné z nich vygenerovat programy proveditelné na robotech Ozobot Evo. 1
Turtlebot v rámci frameworku ROS
Bartoš, Pavel ; Šoustek, Petr (oponent) ; Hůlka, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření modelu Turtlebota a jeho následné otestování v prostředí Gazebo. Práce představuje sérii algoritmů, které simulují pohyb robota a jeho orientaci ve zvoleném prostoru. Vytvořené řešení poskytuje robotu, na základě dat ze senzoru, schopnost vytvoření bezkolizního kurzu. Přínosem této práce je přiblížení frameworku ROS a pochopení jeho zákonitostí.
Aplikace hledání cesty v počítačové hře
Tihlařík, Miroslav ; Hůlka, Tomáš (oponent) ; Dobrovský, Ladislav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá popisem a porovnáním různých mapových sítí a algoritmů vyhledávání cest používaných v prostředí videoher.
Plánování cesty mobilního robotu pomocí celulárních automatů
Holoubek, Tomáš ; Šoustek, Petr (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou využití algoritmů celulárních automatů pro plánování cesty v prostředí čtvercové mřížky. Teoretická část obsahuje přehled standardních přístupů plánování cesty, následně se podrobněji věnuje celulárním automatům včetně jejich možností a již existujících řešení. V praktické části jsou popsány a implementovány algoritmy celulárních automatů včetně generátoru map CA společně se standardními algoritmy. Závěrečná část vyhodnocuje výsledky testů realizovaných ve speciální aplikaci.
Multiagentní a optimalizační metody pro hry typu Stealth
Láncoš, Jan ; Vídeňský, František (oponent) ; Zbořil, František (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá implementací chování oponentů ve videohrách žánru "stealth". Klade důraz na jeho věrohodnost v porovnání s chováním skutečných lidí a na kvalitní herní zážitek. Práce popisuje využití algoritmu A* pro dynamické hledání cest ve dvourozměrném prostředí. Dále se zabývá systémem patrolování oponentů, jejich schopností detekovat přítomnost hráče a týmovou spoluprací při snaze o hráčovo dopadení s využitím vzájemné komunikace. V rámci práce byla dále v jazyce C++ vytvořena jedna hratelná úroveň předvádějící popsané chování v praxi. Práce může sloužit jako inspirace pro tvorbu vlastních rozhodovacích systémů do počítačových her podobného typu. 
Umělá inteligence jednotek ve strategických hrách
Jirout, David ; Gemrot, Jakub (vedoucí práce) ; Bída, Michal (oponent)
Válečné strategické hry jsou žánrem počítačových her, kde jako klíčový element figuruje ovládání a navigace jednotek po hrací ploše. I přes rozdílné přístupy ke správě jednotek u jednotlivých komerčně úspěšných titulů se obvykle objevují problémy při řešení určitého druhu kolizí, ať už vzájemných mezi jednotkami nebo kolizí s přírodními překážkami. Knihovna vyvíjená v rámci této práce sjednocuje všechny dnes používané přístupy ke správě jednotek a nabízí generický systém formací, systém predikce, zabraňování a případného řešení kolizí všech úrovní a dále vyhledání optimální cesty po hrací ploše při zohlednění povahy a výškového profilu terénu. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 31 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.