Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vysokorychlostní železnice v ČR z pohledu cestujících
Kratochvíl, Petr ; Mervart, Michal (vedoucí práce) ; Červinská, Veronika (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá vysokorychlostní železnicí v České republice. V teoretické části popisuje historii a vývoj vysokorychlostní železniční dopravy, její současnost a jsou zde představeny úspěšné zahraniční vysokorychlostní železniční systémy. Dále jsou zde představeny vysokorychlostní tratě plánované v České republice. V praktické části tato práce zkoumá vnímání vysokorychlostní železnice cestujícími. Na základě výsledků z průzkumu, který proběhl formou dotazníku, analyzuje kritéria, která cestující považují za důležitá při volbě dopravního prostředku, a zabývá se ochotou cestujících akceptovat vyšší cenu jízdného za zkrácení cestovní doby. Dále je zde s použitím dat z průzkumu vyhodnocena konkurenceschopnost vysokorychlostní železnice v porovnání s ostatními dopravními obory. Cílem práce je zjistit, zda je vysokorychlostní železnice atraktivní z pohledu cestujících a je schopna konkurovat ostatním dopravním oborům.
Analýza mikro a makrookolí podniku RegioJet, a. s.
Hlaváčková, Kateřina ; Dvořáček, Jiří (vedoucí práce) ; Slunčík, Peter (oponent)
Tato práce se zabývá analýzou mikro a makrookolí podniku RegioJet, a.s., jenž provozuje osobní železniční dopravu. První část práce je zaměřena na teoretická východiska, která jsou v druhé části aplikována na prostředí vybraného podniku. K rozboru makrookolí je použita PESTLE analýza a k rozboru mikrookolí Porterova analýza pěti sil. Následně je s využitím poznatků z analýzy makro a mikrookolí sestavena SWOT analýza. Cílem této práce je popsat faktory, které ovlivňují tuto společnost, a zařadit ji v rámci konkurence.
Komunikační strategie společnosti RegioJet.
Frysová, Pavla ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Postler, Milan (oponent)
Cílem diplomové práce je analýza komunikační strategie českého železničního dopravce RegioJet. V teoretické části se práce zabývá marketingovým mixem firmy podnikající v sektoru dopravních služeb, načež dále podrobněji zkoumá marketingovou komunikaci jako jeden z nástrojů marketingovému mixu. Věnuje se šesti formám komunikačního mixu a novým trendům marketingové komunikace se zaměřením na digitální marketing. V praktické části práce je zprvu charakterizován trh osobní železniční dopravy v České republice a představena společnost RegioJet. Na základě vyhodnocení informací z primárních a sekundárních zdrojů je analyzován komunikační mix dopravce a provedeno srovnání s komunikačními aktivitami konkurenčních podniků. Poslední kapitola se věnuje vyhodnocení komunikační strategie s důrazem na její silné a slabé stránky a jsou navržena doporučení ke komunikační strategii.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.