Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová komunikace klubu TJ JM Pedro Pérez Chodov směrem k fanouškům
Noha, Jakub ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název práce: Marketingová komunikace klubu TJ JM Pedro Pérez Chodov směrem k fanouškům Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je zjistit současný stav marketingové komunikace klubu TJ JM Pedro Pérez Chodov s fanoušky a posléze poukázat na návrhy, které by vedly k jejímu zlepšení. Užité metody: Písemné dotazování, osobní dotazování, situační analýza, vyhodnocení a interpretace získaných dat. Výsledky: Pomocí získaných dat bylo zjištěno, že marketingová komunikace TJ JM Pedro Pérez Chodov je dostačující a fanoušci klubu jsou s ní spokojeni. V některých oblastech má ovšem klub výrazný prostor pro zlepšení. Na základě získaných informací proto byly předloženy návrhy, které by mohly komunikaci klubu vůči fanouškům zdokonalit. Klíčová slova: Florbal, TJ JM Pedro Pérez Chodov, fanoušci, marketingová komunikace, situační analýza, osobní dotazování, písemné dotazování.
Povědomí a postoje k volejbalu na vybraném gymnáziu v Praze 8
Garreis, Dominik ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Povědomí a postoje k volejbalu na vybraném gymnáziu v Praze 8. Cíle: Hlavním cílem této práce je zjištění, jaké povědomí a postoje mají k volejbalu studenti posledních dvou ročníků na vybraném gymnáziu v Praze 8, kde je značné volejbalové zázemí. Dále se zjišťují všeobecné vědomosti o volejbalu a znalost pravidel tohoto sportu. Pro předpoklad ne tak velikého zájmu o volejbal, je jako další cíl zjistit, jaký sport u studentů převládá nad volejbalem, pokud se už nějakému věnují. Jedním z cílů je i určité doporučení pro kluby se základnou na daném území, jak s touto problematikou pracovat. Metody: Pro tuto práci byla jako hlavní metoda výzkumu zvolena metoda kvantitativní, přesněji písemné dotazování. Dotazník vytvořený pouze pro tuto práci poskytl data, díky kterým se zjistil zájem o sport jako takový, o volejbal a znalosti o tento sport. Výsledky: Prostřednictvím výsledků se zjistilo, že většina studentů na vybraném gymnáziu v Praze 8 příliš nesleduje dění kolem volejbalu, tudíž ani neznají volejbalové prostředí. Avšak povědomí o volejbalu v okolí mají vysoké a stejně tak dobře znají základní pravidla. Postoj k volejbalu studenti uchovávají kladný a oproti jiným sportům mají tento sport velice v oblibě, ačkoliv se většina respondentů věnuje jiným aktivitám. Klíčová slova: povědomí, postoje,...
Výzkum finanční a časové náročnosti ledního hokeje
Vecko, Petr ; Arnošt, Pavel (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Výzkum reálné finanční a časové náročnosti ledního hokeje Cíle: Hlavním cílem této práce je podrobný výzkum reálné finanční a časové náročnosti ledního hokeje v mládežnických kategoriích. Dalším cílem je porovnání výsledků provedeného výzkumu s výsledky studie "Jak zvýšit počet dětí v hokejových klubech?" Posledním cílem je provedení regresní analýzy získaných výzkumných výsledků. Metody: Výzkum prováděný v této diplomové práci využívá především prvků metod kvantitativního výzkumu. Dotazování veřejnosti probíhalo za pomoci písemného dotazníkového šetření. Dalšími použitými metodami v diplomové práci byly metoda komparace a metoda regresní analýzy. Výsledky: Práce přináší dosud nezmapovaný pohled reálné finanční a časové náročnosti ledního hokeje v mládežnických kategoriích v České republice. Zainteresovaná veřejnost vnímá lední hokej jako finančně i časově náročný sport. Další nedílnou součástí diplomové práce je komparace zjištěných výzkumných výsledků s výsledky studie "Jak zvýšit počet dětí v hokejových klubech?" Tyto výsledky přináší ucelený pohled na celou tuto problematiku. Regresní analýza poté ukázala rostoucí trend finanční a časové náročnosti tohoto sportu se současně rostoucím věkem dítěte. Klíčová slova: Lední hokej, finanční náročnost, časová náročnost, vnímání a očekávání od...
Výzkum finanční a časové náročnosti ledního hokeje
Vecko, Petr ; Arnošt, Pavel (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Výzkum reálné finanční a časové náročnosti ledního hokeje Cíle: Hlavním cílem této práce je podrobný výzkum reálné finanční a časové náročnosti ledního hokeje v mládežnických kategoriích. Dalším cílem je porovnání výsledků provedeného výzkumu s výsledky studie "Jak zvýšit počet dětí v hokejových klubech?" Posledním cílem je provedení regresní analýzy získaných výzkumných výsledků. Metody: Výzkum prováděný v této diplomové práci využívá především prvků metod kvantitativního výzkumu. Dotazování veřejnosti probíhalo za pomoci písemného dotazníkového šetření. Dalšími použitými metodami v diplomové práci byly metoda komparace a metoda regresní analýzy. Výsledky: Práce přináší dosud nezmapovaný pohled reálné finanční a časové náročnosti ledního hokeje v mládežnických kategoriích v České republice. Zainteresovaná veřejnost vnímá lední hokej jako finančně i časově náročný sport. Další nedílnou součástí diplomové práce je komparace zjištěných výzkumných výsledků s výsledky studie "Jak zvýšit počet dětí v hokejových klubech?" Tyto výsledky přináší ucelený pohled na celou tuto problematiku. Regresní analýza poté ukázala rostoucí trend finanční a časové náročnosti tohoto sportu se současně rostoucím věkem dítěte. Klíčová slova: Lední hokej, finanční náročnost, časová náročnost, vnímání a očekávání od...
Postoj veřejnosti k výstavbě Národního olympijského centra v Nymburce
Vančurová, Linda ; Flemr, Libor (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Název: Postoj veřejnosti k výstavbě Národního olympijského centra v Nymburce Cíle: Hlavním cílem této práce je na základě vlastního dotazníku zjistit postoj veřejnosti v Nymburce a okolních obcí k plánované výstavbě Národního olympijského centra v Nymburce. Metody: V této práci byla využita kvantitativní metoda výzkumu - dotazování. Byl sestrojen vlastní dotazník ke zjištění postojů veřejnosti k výstavbě Národního olympijského centra v Nymburce. Výsledky: Na základě získaných dat bylo zjištěno, že postoj veřejnosti k výstavbě Národního olympijského centra je z větší části pozitivní. Obyvatelé Nymburka a okolních obcí jsou otevřeni projektu, chtějí moderní sportovní centrum a podporují jeho výstavbu i přes jeho finanční náročnost a rozsah. Klíčová slova: veřejné mínění, Národní olympijské centrum, Sportovní centrum Nymburk, písemné dotazování, elektronické dotazování
Marketingová komunikace klubu TJ JM Pedro Pérez Chodov směrem k fanouškům
Noha, Jakub ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název práce: Marketingová komunikace klubu TJ JM Pedro Pérez Chodov směrem k fanouškům Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je zjistit současný stav marketingové komunikace klubu TJ JM Pedro Pérez Chodov s fanoušky a posléze poukázat na návrhy, které by vedly k jejímu zlepšení. Užité metody: Písemné dotazování, osobní dotazování, situační analýza, vyhodnocení a interpretace získaných dat. Výsledky: Pomocí získaných dat bylo zjištěno, že marketingová komunikace TJ JM Pedro Pérez Chodov je dostačující a fanoušci klubu jsou s ní spokojeni. V některých oblastech má ovšem klub výrazný prostor pro zlepšení. Na základě získaných informací proto byly předloženy návrhy, které by mohly komunikaci klubu vůči fanouškům zdokonalit. Klíčová slova: Florbal, TJ JM Pedro Pérez Chodov, fanoušci, marketingová komunikace, situační analýza, osobní dotazování, písemné dotazování.
Service-Profit Chain v hoteliérství
Sýkorová, Kateřina
Sýkorová K., Service-Profit Chain v hoteliérství. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015. Diplomová práce pojednává o teorii Service-Profit Chain. Práce je rozdělena do dvou částí -- teoretické a praktické. Nejprve jsou v teoretické rovině popsány jednotlivé články řetězce, jako je spokojenost zaměstnanců, jejich motivace, pracovní zázemí, pracovní výkon, angažovanost atd. Dalším důležitým článkem jsou hosté, jejich spokojenost, loajalita. Jelikož výzkum probíhal pomocí dotazníkového šetření, součástí teoretické části je i popis, jak správně vytvořit dotazník a jak jej vyhodnotit. V oddílu vlastní práce jsou představeny vlastní dotazníky, je konkrétně popsán průběh dotazování a zpracování dat. Samozřejmě nesmí chybět interpretace výsledků a z nich plynoucí doporučení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.