|
Informační systém na správu zakázek pro techniky plynových kotlů
Hošek, Adam ; Hynek, Jiří (oponent) ; John, Petr (vedoucí práce)
Tato práce řeší problematiku správy a organizaci zakázek pro servisní techniky plynových kotlů. Tento problém je řešen jako webová aplikace rozdělena na dvě části - aplikační logiku a uživatelské rozhraní komunikující pomocí REST API. Celá aplikace je následně zveřejněna k použití pomocí služeb Amazon AWS. Získáváme tak aplikaci ovladatelnou díky responzivnímu rozložení na osobním počítači i na mobilním telefonu, která umožňuje záznam dat odkudkoli. Servisní technik tím má ulehčenou práci při správě záznamů a následně usnadněnou tvorbu faktur i kvůli napojení aplikace na výrobce plynových kotlů a možnost načítání informací o náhradních dílech.
|
|
Procesní řízení zakázky
Klinger, Erik ; Tesař, Rostislav (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá průběhem řízení zakázky ve společnosti XYZ s.r.o. Práce obsahuje tři hlavní části. První částí je vyhodnocení teoretických přístupů k řešení, které je sestaveno na základě odborné literatury. Další část tvoří analýza současného stavu organizace, kde je popsána problematika průběhu řízení zakázky v organizaci. Na základě této analýzy jsou sestavena návrhová řešení zakázkového řízení vedoucí k tvorbě přidané hodnoty ke každé činnosti ke splnění požadavků zákazníka.
|
|
Příprava a řízení stavební zakázky ve stavebním podniku
Želiar, Marek ; Kantořík, Petr (oponent) ; Nováková, Jana (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá tématem přípravy a řízení zakázky ve stavebním podniku. Úvodní část práce je zaměřená na všeobecnou specifikaci stavebních projektů a termínu, které jsou s nimi spojené. Následně se zaměřuje na přípravu stavební zakázky a její jednotlivé části. Osobitá pozornost je věnována procesu výběru subdodavatelů a následně řízení stavební zakázky. V praktické části jsem jednotlivé poznatky aplikoval na konkrétní stavební zakázku. V jednotlivých fázích přípravy jsem zpracoval podklady k řádné přípravě projektu. Jedná se o zpracování organizační struktury, časového harmonogramu, finančního plánu a projekt zařízení staveniště. V závěru má práce jsem se věnoval vyhodnocení výsledků a jejich porovnání s realitou.
|
|
Řízení průběhu zakázky podnikem
Ocelíková, Klára ; Nahálka, Michal (oponent) ; Šunka, Josef (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá řízením průběhu zakázky podnikem, který obchoduje s různými druhy pneumatik. Stěžejní část práce je věnována určení problémů, které vznikají při realizaci zakázek a způsobují snižování zisku. Popis těchto problémů je obsažen v rozboru průběhu konkrétní zakázky. Práce obsahuje návrhy efektivnějšího řešení průběhu zakázek, řešení vzniklých problémů a návrhy změn vedoucí k zlepšení hospodárnosti a větší efektivnosti podnikových procesů. Tyto návrhy se týkají nejen samotného průběhu zakázek, ale také celkového fungování podniku. Práce obsahuje také vyčíslení přínosů navrhnutých řešení.
|
|
Studie průběhu zakázky vybraným podnikem
Potužníková, Pavlína ; Tesař, Rostislav (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá studií průběhu zakázky vybraným podnikem, konkrétně podnikem FEMONT OPAVA s.r.o., který působí na trhu zabývajícím se stavbou nebytových prostor. Předmětem podnikání je výroba a montáž ocelových hal a konstrukcí pomocí tzv. VEDE systému, který patří k jejich know-how. Pomocí analýzy jsou vyhodnoceny problémy a návrhy k zlepšení. Tyto návrhy se netýkají pouze konkrétní zpracovávané zakázky, ale také celkového rozvoje podnikání ve společnosti. Návrhy jsou vyčísleny a odůvodněny také mimoekonomickými faktory.
|
|
Inovace řízení objednávek ve firmě ABC
Ivanova, Lizaveta ; Rudnitckaia, Julia (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem inovaci ve vybrané firme. Teoretická část se zaměřuje na základní pojmy. V analytické části je cílem zjistit současný stav ve firme, činnosti podniku, popsat proces průběhu řízeni objednávky a identifikovat slabé stránky procesu. V návrhové části bude zahájen internetový portál, který by měl zlepšit a zjednodušit průběh procesu. Součásti návrhové části je analýza a zhodnoceni inovaci.
|
|
Studie průběhu zakázky vybraným podnikem
Tichá, Hana ; Ing. Vladimír Procházka. (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá studií průběhu zakázky vybraným podnikem, konkrétně podnikem Otis, a.s., který působí na trhu zabývajícím se výrobou a vývojem výtahů, eskalátorů a travelátorů. Bakalářská práce analyzuje současný průběh zakázky společností a specifikuje jednotlivé podnikové procesy. Následně uvádí nové návrhy pro zlepšení, které by měly zkrátit průběh zakázky ve společnosti.
|
|
Průběh řízení zakázky ve vybraném podniku
Klinger, Erik ; Tesař, Rostislav (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá průběhem řízení zakázky ve společnosti XYZ s.r.o. Práce obsahuje tři hlavní části. První částí je vyhodnocení teoretických přístupů k řešení, které je sestaveno na základě odborné literatury. Další část tvoří analýza současného stavu organizace, kde je popsána problematika průběhu řízení zakázky v organizaci. Na základě této analýzy jsou sestavena návrhová řešení zakázkového řízení vedoucí k tvorbě přidané hodnoty ke každé činnosti ke splnění požadavků zákazníka.
|
| |
|
Informační systém na správu zakázek pro techniky plynových kotlů
Hošek, Adam ; Hynek, Jiří (oponent) ; John, Petr (vedoucí práce)
Tato práce řeší problematiku správy a organizaci zakázek pro servisní techniky plynových kotlů. Tento problém je řešen jako webová aplikace rozdělena na dvě části - aplikační logiku a uživatelské rozhraní komunikující pomocí REST API. Celá aplikace je následně zveřejněna k použití pomocí služeb Amazon AWS. Získáváme tak aplikaci ovladatelnou díky responzivnímu rozložení na osobním počítači i na mobilním telefonu, která umožňuje záznam dat odkudkoli. Servisní technik tím má ulehčenou práci při správě záznamů a následně usnadněnou tvorbu faktur i kvůli napojení aplikace na výrobce plynových kotlů a možnost načítání informací o náhradních dílech.
|