Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Openings and Closures of English Lessons
Křížová, Barbora ; Hofmannová, Marie (vedoucí práce) ; Morgan, Craig Alan (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na plánování ve výuce anglického jazyka, konkrétně na postupy využívané na začátku a konci hodiny. Cílem je zjistit, jak se informace uváděné v odborné literatuře realizují v praxi. Hlavní metodou je zpracování dat z observačních archů, které byly použity při pozorování vyučovacích hodin na různých typech škol od mateřských po jazykové kurzy dospělých. Klíčová slova: plánování hodin, začátky a konce hodin, observace, učitel, žák/student.
Analýza tenisového podání z pohledu přijímajícího hráče
Svoboda, Michal ; Carboch, Jan (vedoucí práce) ; Kočíb, Tomáš (oponent)
Název: Analýza tenisového podání z pohledu přijímajícího hráče Cíle: Zjistit zda má soupeř možnost odhadnout u podávajícího hráče směr a druh podání na základě jeho nadhozu. Metody: Pro splnění cíle byla použita metoda nepřímého pozorování formou videozáznamu. Analyzovaný soubor byl složen z pěti profesionálních hráčů tenisu, kteří byli při výzkumu vystavení modelové herní situaci. Podávající hráči byli snímáni rychloběžnou kamerou v prostoru přijímajícího hráče, pro měření rychlosti míčů při podání byl použit radar. Klíčovým bodem pro vyhodnocování byl okamžik vypuštění míče z ruky, nejvyšší dosažený bod míče nadhozu a okamžik zásahu míče raketou. Výsledky byly zpracovány formou tabulek a grafů, ze statistických metod jsme využili především aritmetického průměru. Výsledky: Tento výzkum se zabýval anticipací tenisového podání z pohledu přijímajícího hráče. Celkem jsme pozorovali pět hráčů, kteří podávali nejdříve z pravé a následně z levé strany do vymezeného prostoru pro podání ohraničeného čarami. Stanovili jsme si výzkumnou otázku a to, zda je možné na základě hráčova nadhozu odhadnout směr a druh podání. Při průměrném porovnání všech pěti hráčů se potvrdila pouze jedna z celkem čtyř hypotéz. Můžeme říci, že odhadnout směr a druh podání je sice možné, ale za určitých podmínek. Abychom dokázali...
Náměty na pozorování a experimenty ve školním akváriu
Siegelová, Michaela ; Hanel, Lubomír (vedoucí práce) ; Říhová, Dagmar (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá využitím akvária a vodních živočichů ve výuce biologie a přírodopisu. Jsou zde sepsány náměty na školní experimenty a pozorování různých skupin sladkovodních živočichů, kteří jsou vybrané tak, aby je mohl učitel odchytit v našich vodách, případně je zakoupit v prodejnách Zverimexu. V práci můžeme nalézt návody na pozorování a experimenty vodních larev hmyzu, polypovců, ploštěnek, měkkýšů, kroužkovců, členovců, obojživelníků a ryb. Sepsané školní pokusy jsou doplněny o názorné obrázky a videa, které pomohou k pochopení danému experimentu či pozorování. U každého zmíněného živočicha je sepsána jeho stručná charakteristika a informace o chovu a zřízení akvária. V práci je též popsána studenovodní a teplovodní akvaristika. U každého typu jsou sepsány druhy živočichů a rostlin, které v těchto akvárií můžeme chovat a pěstovat. Součástí této bakalářské práce je také stručný popis základního vybavení akvária jako je osvětlení, filtrace, vytápění a provzdušňování. Je zde také popsána údržba, umístění a základní péče o školní akvárium.
Applying Lean in Hypermarkets
Bobrytskyy, Serhiy ; Martínez, Felipe (vedoucí práce) ; Jirsák, Petr (oponent)
This Bachelor Thesis focuses on the determinants of hypermarkets and areas for lean and operational management application. The goal of the thesis is to determine the applicability of lean and operational management tools in hypermarkets. The method of the analyses is the critical case study using the deductive approach. The theoretical part explains the main factors forming hypermarket and the main lean tools which can be applied for this topic. The practical part includes the different analyses of the observed hypermarket and the possible ways to improve the current situation there, using the lean management. The output of the thesis is the project for improvement, which can be used for the real-life application.
Analýza tenisového podání z pohledu přijímajícího hráče
Svoboda, Michal ; Carboch, Jan (vedoucí práce) ; Kočíb, Tomáš (oponent)
Název: Analýza tenisového podání z pohledu přijímajícího hráče Cíle: Zjistit zda má soupeř možnost odhadnout u podávajícího hráče směr a druh podání na základě jeho nadhozu. Metody: Pro splnění cíle byla použita metoda nepřímého pozorování formou videozáznamu. Analyzovaný soubor byl složen z pěti profesionálních hráčů tenisu, kteří byli při výzkumu vystavení modelové herní situaci. Podávající hráči byli snímáni rychloběžnou kamerou v prostoru přijímajícího hráče, pro měření rychlosti míčů při podání byl použit radar. Klíčovým bodem pro vyhodnocování byl okamžik vypuštění míče z ruky, nejvyšší dosažený bod míče nadhozu a okamžik zásahu míče raketou. Výsledky byly zpracovány formou tabulek a grafů, ze statistických metod jsme využili především aritmetického průměru. Výsledky: Tento výzkum se zabýval anticipací tenisového podání z pohledu přijímajícího hráče. Celkem jsme pozorovali pět hráčů, kteří podávali nejdříve z pravé a následně z levé strany do vymezeného prostoru pro podání ohraničeného čarami. Stanovili jsme si výzkumnou otázku a to, zda je možné na základě hráčova nadhozu odhadnout směr a druh podání. Při průměrném porovnání všech pěti hráčů se potvrdila pouze jedna z celkem čtyř hypotéz. Můžeme říci, že odhadnout směr a druh podání je sice možné, ale za určitých podmínek. Abychom dokázali...
Spolupráce učitelů jako základ edukačního procesu
Rukavička, Radek ; Kasíková, Hana (vedoucí práce) ; Koťa, Jaroslav (oponent)
Tato diplomová práce je rozdělena do dvou částí. První - teoretická část vymezuje pojem kooperace a zabývá se otázkou spolupráce a individualizmu ve školním prostředí. Reflektuje dokumenty, které kooperaci explicitně zmiňují. Poukazuje na vliv školní kultury a klimatu na rozvoj kooperace a také se blíže zabývá klimatem učitelského sboru a klíčovou rolí vedoucích pracovníků při spolupráci mezi učiteli. Práce se dále snaží zmapovat důvody k odmítání spolupráce a definovat prostředí podněcující a podporující součinnost mezi učiteli. Současně se pokouší identifikovat překážky, které spolupráci brání. Usiluje o zmapování oblastí a forem kooperace využívaných ve školství a úrovní, na kterých jsou učitelé ochotni kooperovat. Praktickou část tvoří výzkumná sonda zacílená na zjištění současného stavu v oblasti spolupráce učitelů na základních školách hlavního města Prahy a příklad dobré praxe prezentující možnosti spolupráce mezi pedagogy na základní škole v Praze 2.
Openings and Closures of English Lessons
Křížová, Barbora ; Hofmannová, Marie (vedoucí práce) ; Morgan, Craig Alan (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na plánování ve výuce anglického jazyka, konkrétně na postupy využívané na začátku a konci hodiny. Cílem je zjistit, jak se informace uváděné v odborné literatuře realizují v praxi. Hlavní metodou je zpracování dat z observačních archů, které byly použity při pozorování vyučovacích hodin na různých typech škol od mateřských po jazykové kurzy dospělých. Klíčová slova: plánování hodin, začátky a konce hodin, observace, učitel, žák/student.
Podniková kultura ve vybraných organizacích
POKORNÁ, Petra
Hlavním cílem této bakalářské práce s názvem "Podniková kultura ve vybraných organizacích" je specifikovat problematiku podnikové kultury ve vybraných organizacích. Tuto práci jsem se rozhodla rozdělit do dvou částí. Na základě literatury vztahující se k podnikové kultuře byla zpracována teoretická část této práce. Zde jsem definovala pojem podniková kultura a pojmy s ní související. V praktické části jsem analyzovala podnikovou kulturu ve vybraných organizacích. Výsledky byly získány pomocí dotazníku VSM 94 & 2013 od Geerte Hofstedeho. Pro zkvalitnění výzkumu byly provedeny neřízené rozhovory. Vše bylo doplněno pozorováním. Data byla vyhodnocena pomocí vzorců dle Geerta Hofstedeho. V závěru jsem na základě vyhodnocených dat určila změny podnikové kultury v daných organizacích.
Moderní metody v oblasti kvantitativního marketingového výzkumu
Tahal, Radek ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Vaníček, Tomáš (oponent) ; Cihlář, Jiří (oponent)
Pro podnikatelské subjekty pracující v tržním prostředí je typické, že trvale musí udržovat a posilovat svou pozici na trhu. Toho docilují neustálým monitorováním vlastních silných a slabých stránek, monitorováním konkurence a zjišťováním potřeb a přání svých zákazníků. Takové informace získávají prostřednictvím analýzy informací z okolního prostředí i od svých stávajících a potenciálních zákazníků. Tuto činnost nazýváme marketingový výzkum. Předmětem výzkumu mohou být prakticky všechny aspekty, které ovlivňují, jakým způsobem bude firma vnímána ostatními účastníky trhu, dokonce i to, jak je vnímána vlastními zaměstnanci. Získané informace pak jsou cenným zdrojem poznatků pro další manažerská rozhodnutí při řízení firmy. Marketingový výzkum je dynamicky se rozvíjející disciplína, ve které se neustále uplatňují nejnovější poznatky z oblasti sociologie i společenských věd. Velký rozmach zaznamenaly metody marketingového výzkumu zejména v posledních letech. Je to logický pozitivní důsledek nástupu moderních informačních a komunikačních technologií. Trendem posledních let je také využívání internetu při získávání rozličných informací o trhu a sociodemografických analýz.
Výskyt teplých a studených dní v průběhu dvou století v pražském Klementinu
Střeštík, Jaroslav
Je uveden průběh průměrných ročních teplot v pražském Klementinu za celou dobu pozorování, průběh průměrných letních teplot a průměrných zimních teplot. Stejně je uveden průběh maximálních denních teplot a minimálních nočních teplot, odděleně pro letní a zimní období.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.