Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Možnosti reklamy firmy na veletrzích
Fusková, Michaela ; Klasová, Jana (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na propagaci firmy TONDACH Česká republika, s. r. o. na veletrzích. Obsahuje informace o různých druzích reklamy na veletrzích. Možnosti a ukázky toho, jak efektivně se dá veletrhů využít. Jaká forma je efektivní a naopak. Především jde o navržení optimální skladby reklamy na veletrzích.
Možnosti reklamy firmy na veletrzích
Fusková, Michaela ; Klasová, Jana (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na propagaci firmy TONDACH Česká republika, s. r. o. na veletrzích. Obsahuje informace o různých druzích reklamy na veletrzích. Možnosti a ukázky toho, jak efektivně se dá veletrhů využít. Jaká forma je efektivní a naopak. Především jde o navržení optimální skladby reklamy na veletrzích.
Daňové podvody v oblasti DPH
Kohoutová, Tereza ; Skálová, Jana (vedoucí práce) ; Říhová, Lucie (oponent)
Diplomová práce se věnuje problematice uznání nároku na odpočet z přijatých plnění u společností, které byly zataženy do řetězových podvodů. Analyzuje několik judikátů a zkoumá, za jakých podmínek lze nárok na odpočet uznat a kdy nikoli. Dále také rozebírá možnosti, jak bezpečně obchodovat s partnery a také jaké kroky ke snížení úniků na dani z přidané hodnoty Česká republika během posledních let provedla.
Obchodní a kulturní specifika Jižní Koreje
Boris, Kseniia ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Müller, Štěpán (oponent)
Cílem mé bakalářské práce je představit Jižní Koreu z pohledu obchodních a kulturních specifik. První kapitola představuje Jižní Koreu jako zemi ve východní Asii, její geografickou polohu, obyvatelstvo, stručnou historii včetně současného státního zřízení. Druhá kapitola analyzuje základní makroekonomické údaje a jejich vývoj za posledních deset let. Třetí kapitola zmiňuje hlavní obchodní partnery, členstvé Jižní Koreje v mezinárodních organizacích a vzájemné vztahy s Českou republikou. Čtvrtá kapitola pojednává o jihokorejské kultuře a jejím vlivu na obchodní jednání, také jsou představeny názory a poznatky Korejců žijících dlouhodobě v České republice.
Obchodní a kulturní specifika Indonésie
Hlohovská, Tereza ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Knecht, Pavel (oponent)
Cílem této bakalářské práce je přiblížit specifika Indonéské republiky v oblasti ekonomické, obchodní a kulturní. První kapitola představuje Indonésii jako zemi v jihovýchodní Asii, její geografickou polohu, obyvatelstvo, stručnou historii včetně současného státního zřízení a také jako turistickou oblast. Druhá kapitola analyzuje základní makroekonomické údaje a jejich vývoj za posledních deset let. Třetí kapitola zmiňuje hlavní obchodní partnery, členství Indonésie v mezinárodních organizacích i vzájemné vztahy s Českou republikou. Čtvrtá kapitola pojednává o indonéské kultuře a jejím vlivu na obchodní jednání. Poslední kapitola je založena na výsledcích dotazníkového šetření.
Analýza vývoje zahraničního obchodu ČR od vstupu do EU
Grämerová, Andrea ; Čajka, Radek (vedoucí práce) ; Kalínská, Emílie (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na vývoj zahraničního obchodu České republiky po vstupu do Evopské unie. Nejdříve jsou zde obecně charakterizovány funkce zahraničního obchodu. Velká část této práce se zabývá teritoriální a komoditní strukturou a pomocí různých ukazatelů se je snaží analyzovat. Jsou zde také popsány změny v zahraničně obchodní politice, spojené se vstupem do Evropské unie..
Dopady hospodářské krize na vývoj světového obchodu
POSPÍŠILOVÁ, Hana
Hlavním cílem bakalářské práce byla analýza dopadu hospodářské krize na vývoj světového obchodu a vymezení dopadů na zahraniční obchod České republiky. Analýza vývoje světového obchodu během hospodářské krize, vymezení vzniklých změn, které nastaly během hospodářské krize v celosvětovém měřítku.
Obchodní jednání s finským partnerem
Suková, Lenka ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Laschoberová, Libuše (oponent)
Práce se zabývá obchodním jednáním s finským partnerem. V první části se nachází charakteristika Finské republiky a jejího současného prostředí. Druhá část je věnována hlavním prvkům finské kultury a společnosti. Třetí část pojednává o obchodním jednání ve Finsku. Poslední část tvoří praktický výzkum na téma obchodní jednání s finským partnerem, kterého se účastnily české firmy vyvážející do Finska. Výzkum byl prováděn prostřednictvím dotazníku.
Exportní strategie Mars Svratka,a.s.
Netolická, Eva ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kadlec, Ladislav (oponent)
Diplomová práce pojednává o souhrnné exportní strategii firmy Mars Svratka,a.s. Nastiňuje současnou situaci společnosti v oblasti mezinárodního obchodu, strategii exportních obchodních partnerů, využití služeb obchodních zástupců apod. Součástí diplomové práce je navrhované rozšíření exportní strategie (vstup na nové obchodní trhy) pro východní Evropu, konkrétně pro nové členské státy Evropské Unie ? Rumunsko a Bulharsko. V práci se hodnotí možné obchodní důsledky vstupu na zahraniční trhy

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.