Název: Obchodní a kulturní specifika Indonésie
Překlad názvu: Business and cultural specifics of Indonesia
Autoři: Hlohovská, Tereza ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Knecht, Pavel (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Hofstede; Indonésie; náboženství; obchodní partneři; turismus; vývoj domácí ekonomiky; business partners; course of domestic economics; Hofstede; Indonesia; religion; tourism

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35399

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-162098


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2013-11-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet