Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace Linky bezpečí v roce 2013: jazyková analýza kampaní
Kudrnová, Blanka ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Šoltys, Otakar (oponent)
Bakalářská práce Marketingová komunikace Linky bezpečí v roce 2013: Jazyková analýza kampaní se zabývá marketingovými aktivitami Sdružení Linka bezpečí, které zasazuje do kontextu neziskového sektoru. Pozornost je věnována především roku 2013. Zároveň podává všestrannou jazykovou charakteristiku použitých komunikátů, a to nejen z hlediska jejich jazykové výstavby, ale také s ohledem na jejich komunikační vlastnosti a schopnosti. Sdružení Linka bezpečí jakožto nestátní nezisková organizace zajišťuje svůj provoz především aktivním fundraisingem, který pokrývá přibližně 70 % nákladů. Vzhledem k charakteru služeb, které poskytuje, připadá většina výdajů na provoz. Před svými donátory tak musí obhájit fakt, že na rozdíl od nadací a nadačních fondů, se kterými je často zaměňována, nepřispívá na konkrétní projekt, ale získané peníze sama spotřebovává. Vzhledem k důslednému dodržování principu anonymity navíc nemůže poukazovat na konkrétní záležitosti, kterými se zabývá. Cílem práce je analýza aktivit, prostřednictvím kterých se Sdružení Linka bezpečí s těmito problémy vypořádalo.
Marketingový plán sportovního klubu v neziskovém prostředí
Zeman, Lukáš ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Název: Marketingový plán sportovního klubu v neziskovém prostředí Cíle: Stěžejním cílem této bakalářské práce bude vytvořit na základě sebraných a zanalyzovaných dat marketingový plán pro neziskovou sportovní organizaci TJ SK Markvartice. Vytvořený marketingový plán bude vycházet z analýzy současné situace daného klubu a zároveň využívat poznatků neziskového marketingu tak, aby bylo v letech 2020 - 2024 dosaženo stanovených klubových cílů. Metody: V naší práci jsme použili metody zúčastněného pozorování, polostrukturovaných rozhovorů, analýzy textů a dokumentů a metodu analýzy SWOT. Všechny tyto metody byly aplikovány za účelem vytvoření podrobné situační analýzy zkoumané sportovní organizace, která pomohla odhalit nejvýznamnější faktory ovlivňující zkoumaného subjektu a na základě nich stanovit marketingové cíle a strategie. Výsledky: Na základě důkladného prozkoumání cílových skupin klubu a faktorů ovlivňujících vnitřní a vnější prostředí sportovní organizace byla zvolena nejvhodnější marketingová strategie. Realizace této marketingové strategie byla provedena formou implementace souboru prioritních opatření, které byly označeny za nejvýznamnější činitele s ohledem na plnění stanovené soustavy organizačních cílů a finanční možnosti klubu. Kromě srovnání nákladů spojených s realizací...
Srovnání komunikace Hnutí DUHA a Greenpeace ČR na Facebooku
Honc, Martin ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Tato práce se zabývá komunikací vybraných environmentálních neziskových organizací Hnutí DUHA a Greenpeace Česká republika na sociálních sítích. Náplní této práce je představit současné aktivity těchto společností a zanalyzovat jejich komunikaci s podporovateli na Facebooku. Cílem textu je pak popsat využití sociálních sítí ze strany ekologických neziskových organizací a zjistit, jestli jsou vhodným nástrojem pro jejich propagaci a komunikaci se svými fanoušky v prostředí Internetu. K naplnění cílů byla zvolena metoda obsahové analýzy a komparace vybraných kampaní #vyzvaprojiretin (Greenpeace Česká republika) a #chcidivocinu (Hnutí DUHA). Tyto kampaně byly zvoleny z toho důvodu, protože se jedná o regionální kampaně, které jsou vhodné pro srovnání komunikace obou organizací. Obsahová a komparativní analýza byla provedena na základě stanovených proměnných, jež se opírají o teoretické základy, které jsou popsány v teoretické části práce. Praktická část se kromě vlastní obsahové analýzy oficiálních profilů a facebookových stránek analyzovaných organizací opírá rovněž o rozhovory s koordinátory vybraných kampaní, které poskytly důležité informace a data.
Marketingová komunikace Linky bezpečí v roce 2013: jazyková analýza kampaní
Kudrnová, Blanka ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Šoltys, Otakar (oponent)
Bakalářská práce Marketingová komunikace Linky bezpečí v roce 2013: Jazyková analýza kampaní se zabývá marketingovými aktivitami Sdružení Linka bezpečí, které zasazuje do kontextu neziskového sektoru. Pozornost je věnována především roku 2013. Zároveň podává všestrannou jazykovou charakteristiku použitých komunikátů, a to nejen z hlediska jejich jazykové výstavby, ale také s ohledem na jejich komunikační vlastnosti a schopnosti. Sdružení Linka bezpečí jakožto nestátní nezisková organizace zajišťuje svůj provoz především aktivním fundraisingem, který pokrývá přibližně 70 % nákladů. Vzhledem k charakteru služeb, které poskytuje, připadá většina výdajů na provoz. Před svými donátory tak musí obhájit fakt, že na rozdíl od nadací a nadačních fondů, se kterými je často zaměňována, nepřispívá na konkrétní projekt, ale získané peníze sama spotřebovává. Vzhledem k důslednému dodržování principu anonymity navíc nemůže poukazovat na konkrétní záležitosti, kterými se zabývá. Cílem práce je analýza aktivit, prostřednictvím kterých se Sdružení Linka bezpečí s těmito problémy vypořádalo.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.