Název: Marketingový plán sportovního klubu v neziskovém prostředí
Překlad názvu: Marketing plan of a sports club in a non-profit environment
Autoři: Zeman, Lukáš ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: akční program; analýza SWOT; marketingová strategie; marketingový mix; nekomerční marketing; spolek; SWOT matice; action program; association; marketing mix; marketing strategy; non-profit marketing; SWOT analysis; SWOT matrix

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/120236

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-434300


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2021-02-24, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet