Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Návrh změn marketingové komunikace vybrané společnosti na Internetu
Martof, Jan ; Šelešovský, Vít (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhy na úpravu marketingové strategie společnosti na Internetu. K těmto návrhům byly mimo jiné využity analýzy konkurenční online komunikace, načež byly navrhnuty konkrétní SEO prvky a činnosti. Podařilo se navrhnout řadu kroků, které lze reálně aplikovat v praxi. Na základě výsledků této práce lze vhodně optimalizovat vlastní webové stránky, spustit PPC kampaň a vycházet z nich při dalších marketingových aktivitách na Internetu.
Návrh internetové propagace pro elektronický obchod
Němec, Pavel ; Kaňka, Mirek (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje problematice návrhu online propagace pro konkrétní skupinu internetových obchodů. První část se zabývá objasněním pojmů, které jsou úzce spjaty s danou problematikou. V druhé části je analyzována dosavadní propagace internetových obchodů. V návrhové části je pak několik dílčích návrhů, které vedou ke zlepšení propagace e-shopů.
Vliv copywritingu na efektivitu e-mailových newsletterů
Malecha, Matěj ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Tato bakalářská práce popisuje vliv copywritingu na efektivitu e-mailových newsletterů. V teoretické části je nejprve vymezena role copywritera, dále je specifikováno, čím je jeho práce hodnotná, a nakonec jsou shrnuty prostředky, které má pro tvorbu komerčních textů k dispozici. Vzhledem k interdisciplinární povaze tématu je použitá literatura kombinací zdrojů především z oblasti teorie komunikace, výzkumu kreativity, lingvistiky, rétoriky, e-mail marketingu a oborové literatury pro copywritery a marketéry. Copywriting je nejprve zasazen do kontextu teorie komunikace, následně je stručně popsán kreativní proces a shrnuty vyjadřovací prostředky, které copywriter užívá pro posílení persvaze, jako jsou stylizace, argumenty či řečnické figury. Konkrétní doporučení převzatá z oborové literatury jsou doplněna o zjištění dostupných výzkumů, které zkoumaly jejich fungování. V posledním oddíle teoretické části jsou popsány jednotlivé kroky procesu tvorby reklamního sdělení. V praktické části je následně zkoumáno, jestli jsou texty psané copywriterem úspěšnější v naplňování zadaných cílů než ty psané laikem. V případové studii jsou interpretovány výsledky split testů, které srovnaly výkon copywriterské a laické verze dvou e-mailových rozesílek. Součástí je také stručná analýza textů obou verzí: v případě...
Návrh internetové propagace pro elektronický obchod
Němec, Pavel ; Kaňka, Mirek (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje problematice návrhu online propagace pro konkrétní skupinu internetových obchodů. První část se zabývá objasněním pojmů, které jsou úzce spjaty s danou problematikou. V druhé části je analyzována dosavadní propagace internetových obchodů. V návrhové části je pak několik dílčích návrhů, které vedou ke zlepšení propagace e-shopů.
Návrh změn marketingové komunikace vybrané společnosti na Internetu
Martof, Jan ; Šelešovský, Vít (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhy na úpravu marketingové strategie společnosti na Internetu. K těmto návrhům byly mimo jiné využity analýzy konkurenční online komunikace, načež byly navrhnuty konkrétní SEO prvky a činnosti. Podařilo se navrhnout řadu kroků, které lze reálně aplikovat v praxi. Na základě výsledků této práce lze vhodně optimalizovat vlastní webové stránky, spustit PPC kampaň a vycházet z nich při dalších marketingových aktivitách na Internetu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.