Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh strategie vstupu na nové trhy
Bláhová, Veronika ; Jenčo, Josef (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
V diplomové práci je představen návrh marketingové strategie vstupu na geograficky nový trh pro společnost Kili, s.r.o., která se zabývá prodejem materiálu pro výrobu nábytku, vybavování interiérů a realizaci staveb. Cílem práce je vytvoření návrhu na otevření nové pobočky ve zvolené lokalitě, včetně popisu marketingového mixu. Návrhové části práce bude předcházet shrnutí teoretických poznatků a analýza současného stavu firmy se zaměřením na vnitřní a vnější prostředí podniku.
Podnikatelský záměr-zřízení pobočky firmy na Slovensku
Kalvodová, Lenka ; Novák, Zdeněk (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá možnostmi zřízení pobočky technologické firmy na Slovensku. První část práce je zaměřena na teoretické postupy při sestavování podnikatelského plánu. V druhé části jsou obsaženy analýzy, které popisují současný stav vybrané firmy na základě poskytnutých informací. Vlastní návrhy na zřízení pobočky jsou uvedeny v poslední části diplomové práce, kde je popsány postupy, kterými by se firma mohla při vstupu na nový trh řídit.
Návrh marketingových aktivit pro zvýšení povědomí o podniku
Potsch, Richard ; Tomášková,, Eva (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh marketingových aktivit vedoucích ke zvýšení povědomí o firmě FlixBus GmbH v České republice. V této práci je provedena analýza současné pozice podniku v ČR vzhledem k situaci v oblasti cestování a vzhledem k ostatním konkurentům. Práce je rozdělena do tří částí. První část, teoretická, definuje mezinárodní marketing a mezinárodní prostředí jako takové. Dále jsou popsány jednotlivé marketingové kanály, které se používají v moderních, rychle se rozvíjejících společnostech. Analytická část se zaměřuje na zjištění aktuální situace podniku na trhu. V poslední části jsou uvedena konkrétní marketingová opatření, která by mohla vést ke zvýšení povědomí o společnosti a v konečném důsledku i k růstu podílu na novém trhu.
Expansion of the Selected Company into a New Market
Bartošová, Markéta ; MSc, SEBASTIAN KUMMLE, (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The aim of this diploma thesis is to evaluate the possibility of Citylife Nottingham expansion into a new market in London and to propose a suitable strategy for this expansion. The company has experience in Nottingham, Leeds, and Sheffield, where their concept is successful and popular with customers. However, there is definitely presumption for success, London differs greatly from these cities, especially by its market size. Thus, this crucial step of expansion into such a large and unknown market must be thoroughly prepared. In this work, internal and external analyses are presented and evaluated. Subsequently, there is introduced a new marketing mix together with the strategy of this expansion.
Expansion of the Selected Company into a New Market
Bartošová, Markéta ; MSc, SEBASTIAN KUMMLE, (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The aim of this diploma thesis is to evaluate the possibility of Citylife Nottingham expansion into a new market in London and to propose a suitable strategy for this expansion. The company has experience in Nottingham, Leeds, and Sheffield, where their concept is successful and popular with customers. However, there is definitely presumption for success, London differs greatly from these cities, especially by its market size. Thus, this crucial step of expansion into such a large and unknown market must be thoroughly prepared. In this work, internal and external analyses are presented and evaluated. Subsequently, there is introduced a new marketing mix together with the strategy of this expansion.
Návrh marketingových aktivit pro zvýšení povědomí o podniku
Potsch, Richard ; Tomášková,, Eva (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh marketingových aktivit vedoucích ke zvýšení povědomí o firmě FlixBus GmbH v České republice. V této práci je provedena analýza současné pozice podniku v ČR vzhledem k situaci v oblasti cestování a vzhledem k ostatním konkurentům. Práce je rozdělena do tří částí. První část, teoretická, definuje mezinárodní marketing a mezinárodní prostředí jako takové. Dále jsou popsány jednotlivé marketingové kanály, které se používají v moderních, rychle se rozvíjejících společnostech. Analytická část se zaměřuje na zjištění aktuální situace podniku na trhu. V poslední části jsou uvedena konkrétní marketingová opatření, která by mohla vést ke zvýšení povědomí o společnosti a v konečném důsledku i k růstu podílu na novém trhu.
Návrh strategie vstupu na nové trhy
Bláhová, Veronika ; Jenčo, Josef (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
V diplomové práci je představen návrh marketingové strategie vstupu na geograficky nový trh pro společnost Kili, s.r.o., která se zabývá prodejem materiálu pro výrobu nábytku, vybavování interiérů a realizaci staveb. Cílem práce je vytvoření návrhu na otevření nové pobočky ve zvolené lokalitě, včetně popisu marketingového mixu. Návrhové části práce bude předcházet shrnutí teoretických poznatků a analýza současného stavu firmy se zaměřením na vnitřní a vnější prostředí podniku.
Podnikatelský záměr-zřízení pobočky firmy na Slovensku
Kalvodová, Lenka ; Novák, Zdeněk (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá možnostmi zřízení pobočky technologické firmy na Slovensku. První část práce je zaměřena na teoretické postupy při sestavování podnikatelského plánu. V druhé části jsou obsaženy analýzy, které popisují současný stav vybrané firmy na základě poskytnutých informací. Vlastní návrhy na zřízení pobočky jsou uvedeny v poslední části diplomové práce, kde je popsány postupy, kterými by se firma mohla při vstupu na nový trh řídit.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.