Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
IPO underpricing and sentiment of investors
Scheerová, Lucie ; Dědek, Oldřich (vedoucí práce) ; Lupusor, Adrian (oponent)
Práce zkoumá, zda sentiment investorů, měřený cenami z šedého IPO trhu, může být společnou příčinou pro podhodnocení IPO, dlouhodobou špatnou výkonnost IPO a cykly v počtu IPO. Studie přispívá do oblasti výzkumu aktuálními německými daty od roku 2000 do 2010 a tím, že zkoumá všechny významné anomálie na IPO trhu dohromady s jejich společnou potenciální příčinou. Výsledky dokládají kladný vztah mezi sentimentem investorů a podhodnocením IPO, což indikuje, že sentiment investorů je možným důvodem podhodnocení IPO. Práce dále ukazuje kladný vztah mezi sentimentem investorů a cenami stanovenými emitentem - možný doklad o tom, že emitenti využívají sentiment investorů. Dlouhodobá špatná výkonnost vzhledem k ceně po prvním dni obchodování IPO z období vysokého sentimentu investorů, což by podruhé indiko- valo sentiment investorů jako důvod pro podhodnocení IPO, nebyla potvrzena. Ostatní hypotézy se také nepotvrdily. Mezi ně patří vyšší počet IPO následující po obdobích s vysokým podhod- nocením IPO a dlouhodobá špatný výkonnost vzhledem k cenám stanoveným emitentem IPO z období vysokého podhodnocení IPO. Obě hypotézy by sloužily jako další ověření, že firmy využí- vají sentimentu investorů. Statisticky signifikantní výsledky jsou v souladu s výsledky ostatních prací. Malá signifikance mohla být způsobena...
Návrh mezinárodní marketingové strategie společnosti Svorto.cz s.r.o. na německém trhu
Mertlová, Jana ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Vokáč, Matěj (oponent)
Cílem práce je navrhnout mezinárodní marketingovou strategii pro firmu Svorto.cz s.r.o. na německém trhu, která by měla pomoci firmě při propagaci v zahraničí. Mezi použité analýzy patří analýza konkurence, zákazníků, vnějšího prostředí (tj. politické a právní, ekonomické, socio-kulturní a technologické prostředí) a SWOT všechny zaměřené na německý trh. Výsledky této analýzy ukazují, že německý trh je vysoce konkurenční a nasycený, přesto se společnost může pokusit proniknout na trh prostřednictvím velkoobchodního prodeje se zdravotnickými pomůckami. Společnost nepotřebuje přizpůsobit svůj produkt na německý trh a měla by je dodávat pod značkou distributora s nízkou cenou, zejména během zaváděcí fáze prodeje, a také pokračovat v účasti na mezinárodních veletrzích. Závěry práce by měly společnosti pomoci dále definovat svůj přístup ke vstupu a propagaci svých výrobků v Německu, neboť společnost sama předtím nikdy neprovedla žádný průzkum německého trhu.
Postavení společnosti TOKOZ na evropském trhu zámků
Chládková, Barbora ; Müller, Štěpán (vedoucí práce) ; Valoušková, Michaela (oponent)
Cílem této práce je zhodnotit současné postavení firmy TOKOZ na německém a britském trhu a vyhodnotit, který z těchto trhů je pro firmu perspektivnější v zájmu posílení jejího postavení. Pro zhodnocení perspektivity obou trhů bylo využito PEST a SWOT analýzy, popis vývoje současných exportních aktivit firmy a charakteristika trhu zamykací techniky analyzovaných teritorií. Po srovnání všech faktorů bylo vyhodnoceno, že jako perspektivnější se jeví trh britský.
IPO underpricing and sentiment of investors
Scheerová, Lucie ; Dědek, Oldřich (vedoucí práce) ; Lupusor, Adrian (oponent)
Práce zkoumá, zda sentiment investorů, měřený cenami z šedého IPO trhu, může být společnou příčinou pro podhodnocení IPO, dlouhodobou špatnou výkonnost IPO a cykly v počtu IPO. Studie přispívá do oblasti výzkumu aktuálními německými daty od roku 2000 do 2010 a tím, že zkoumá všechny významné anomálie na IPO trhu dohromady s jejich společnou potenciální příčinou. Výsledky dokládají kladný vztah mezi sentimentem investorů a podhodnocením IPO, což indikuje, že sentiment investorů je možným důvodem podhodnocení IPO. Práce dále ukazuje kladný vztah mezi sentimentem investorů a cenami stanovenými emitentem - možný doklad o tom, že emitenti využívají sentiment investorů. Dlouhodobá špatná výkonnost vzhledem k ceně po prvním dni obchodování IPO z období vysokého sentimentu investorů, což by podruhé indiko- valo sentiment investorů jako důvod pro podhodnocení IPO, nebyla potvrzena. Ostatní hypotézy se také nepotvrdily. Mezi ně patří vyšší počet IPO následující po obdobích s vysokým podhod- nocením IPO a dlouhodobá špatný výkonnost vzhledem k cenám stanoveným emitentem IPO z období vysokého podhodnocení IPO. Obě hypotézy by sloužily jako další ověření, že firmy využí- vají sentimentu investorů. Statisticky signifikantní výsledky jsou v souladu s výsledky ostatních prací. Malá signifikance mohla být způsobena...
Internetová marketingová komunikace Monkeyposters.de pro německý trh
Urbaníková, Nikola ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Vokáč, Matěj (oponent)
Práce je zaměřená na online marketing e-shopu MonkeyPosters.de. Jedná se o český e-shop, fungující v Německu, který ale nepřináší dostatečně vysoké zisky k velikosti trhu a doposud nebylo využito lokálních poznatků Bakalářská práce má za cíl zhodnotit dosavadní online strategii, provést SWOT analýzu, analyzovat konkurenci a německý trh, jako samotný: popsat specifika a aplikovat je na online strategii. Výstupem práce je navrhnutí řešení a nových strategií a lokalizovat německou stránku.
Investiční strukturované certifikáty pro retail investory
Trefná, Anežka ; Vacek, Vladislav (vedoucí práce) ; Špániková, Kateřina (oponent)
Obsahem diplomové práce na téma Investiční certifikáty pro retail investory je v první kapitole vymezení investičních strukturovaných certifikátů. Druhá kapitola se zabývá dostupností investičních certifikátů v ČR pro retail investory. Jejím cílem je popsat současný stav obchodníků s cennými papíry v ČR, vymezit rozhodovací kritéria při výběru online brokera a srovnat vybrané společnosti z hlediska klienta. Třetí kapitola je zaměřena na shrnutí výhod a rizik, které jsou s investičními certifikáty spojeny. Čtvrtá kapitola se zabývá systematizací strukturovaných produktů dle různých hledisek a charakteristikou konstrukce investičních certifikátů, které jsou nejvíce obchodované na německém trhu: segmentu frankfurtské burzy Scoach. Cílem je vybrané konstrukce investičních certifikátů popsat dle jejich specifických parametrů, konstrukce a možných scénářů vývoje v době splatnosti vzhledem k podkladovému aktivu. Závěrečná část prakticky ukazuje jeden z možných přístupů k volbě vhodných investičních certifikátů. Je zde uveden postup při výběru investičního certifikátu, který je následně více přiblížen a aplikován na modelovém příkladu hypotetického retailového investora. Cílem diplomové práce je komplexně seznámit čtenáře s investičními certifikáty a ukázat jeden z možných postupů výběru vhodných investičních certifikátů pro investora s vyváženým profilem.
Analýza strategie budování značky Billyboy na českém a německém trhu
Hátašová, Vlasta ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Mackeová, Petra (oponent)
Předmětem bakalářské práce "Analýza strategie budování značky Billyboy na českém a německém trhu" je analýza konkrétních aktivit značky za účelem jejího budování, zvyšování hodnoty a povědomí o značce. Způsob budování značky je na trhu českém i německém zanalyzován, strategie jsou porovnány a zhodnoceny. Pro strategii značky na českém trhu byla navrhnuta doporučení pro další vývoj.
Exportní strategie firmy B a K systémy s.r.o. na německý trh
Novotná, Hana ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Augustinová, Jana (oponent)
Práce na téma Exportní strategie firmy B a K systémy s.r.o. na německý trh se zabývá charakteristikou firmy B a K systémy s.r.o. a její exportní politikou. Cílem práce je analýza exportní strategie firmy B a K systémy s.r.o. na německý trh a návrh opatření, které by v této oblasti byly efektivní. Práce se opírá o základní charakteristiku firmy a analýzu německého trhu. V závěru práce jsou navržena také kritéria zhodnocení navržených opatření.
Strategy of Portcom company products introduction to German market
Berezná, Martina ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Novák, Stanislav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá strategií uvedení výrobků společnosti Portcom na německý trh. Cílem je porovnat jednotlivé formy vstupu na německý trh, rozhodnout o nejvhodnějším způsobu vstupu firmy Portcom a následném uvedení výrobků na tento trh. Vyhodnocení probíhá na základě porovnání výhod a nevýhod, které zvolená forma vstupu pro společnost Portcom představuje.
Současné podnikatelské prostředí Německa
Dědinová, Michaela ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Vošta, Milan (oponent)
Spolková republika Německo patří k nejsilnějším ekonomikám Evropy i celého světa a je bezesporu nejvýznamnějším obchodním partnerem České republiky. Cílem této práce je analyzovat podnikatelské prostředí Německa pomocí PEST analýzy a určit specifika daného podnikatelského prostředí, a tím zprostředkovat českým podnikatelům, kteří mají v úmyslu expandovat na německý trh, ucelený přehled o aktuální situaci na tomto trhu. Bakalářská práce je obohacena o názory, postřehy a zkušenosti externích odborníků na německé prostředí. Práce obsahuje podrobnou analýzu politicko-právních, ekonomických, sociálně-kulturních a technologických faktorů. Tato analýza je doplněna výstupy ze dvou interview.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.