Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 195 záznamů.  začátekpředchozí186 - 195  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza návštěvnosti jihlavské zoologické zahrady
Královská, Radka ; Hudík, Marek (vedoucí práce) ; Lahvička, Jiří (oponent)
V této práci je zkoumán vliv vybraných faktorů na návštěvnost Zoologické zahrady v Jihlavě v letech 2001-2010. Jednotlivé časové řady měsíčních návštěvností byly podrobeny ekonometrické analýze za účelem určení vlivu vysvětlujících proměnných na návštěvnost. Práce dochází k závěrům, že návštěvnost výrazně ovlivňuje teplota vzduchu, což se potvrdilo ve všech čtyřech zkoumaných modelech. Vliv množství srážek ani vliv ceny vstupného na návštěvnost Zoo se nepotvrdil, což může být způsobeno nízkým počtem pozorování. Nejvýznamnější vliv na návštěvnost měli měsíce duben a listopad, zatímco ostatní měsíce nebyli shledány příliš významnými v otázce návštěvnosti Zoologické zahrady v Jihlavě.
Marketingový výzkum při realizaci nákupního centra Černý Pelikán
PETERKOVÁ, Pavla
Diplomová práce {\clqq}Marketingový výzkum při realizaci nákupního centra Černý pelikán`` se zabývá problematikou využití marketingového výzkumu v přípravné i provozní fázi projektu obchodní vnitroměstské pasáže Černý pelikán v centru Českých Budějovic, který má být dokončen v roce 2011. Na teoretickou část, která se zabývá problematikou marketingového výzkumu navazuje analýza marketingového výzkumu při přípravě uvedeného projektu. Je zde kladen důraz zejména na metodiku realizovaných studií a na shrnutí významu marketingového výzkumu u tohoto projektu. Další část diplomové práce se zabývá významem marketingového výzkumu po uvedení obchodní galerie Černý pelikán do provozu. Jsou zde navrženy konkrétní výzkumné studie, které by měly být realizovány a také organizační zajištění aktivit marketingového výzkumu.
Cestovní ruch jako faktor rozvoje oblasti Táborska
ADAMCOVÁ, Alena
Předmětem diplomové práce je objasnění problematiky cestovního ruchu na Táborsku ve smyslu jeho potenciálního rozvoje díky tomuto odvětví. Smyslem práce je vytipování objektů, které jsou schopny dalšího rozvoje cestovního ruchu této oblasti a mohou být přínosem pro region.
Analýza cestovního ruchu ve vybraném městě (Třebíč)
Kačírková, Lucie ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Vaško, Martin (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou rozvoje cestovního ruchu ve zvoleném městě -- Třebíči. Cílem práce je zhodnotit současnou úroveň cestovního ruchu ve městě, analyzovat jeho potenciál pro rozvoj cestovního ruchu, turistickou infrastrukturu, návštěvnost a z toho vyvodit závěry a navrhnout opatření. První část se zabývá teoretickým vymezením základních pojmů v oblasti cestovního ruchu, které souvisejí s jeho provozováním ve městě. Druhá část uvádí stručnou charakteristiku řešené destinace. V rámci třetí části je provedena analýza cestovního ruchu v Třebíči, která postupně rozebírá její potenciál pro rozvoj cestovního ruchu, turistickou infrastrukturu a nabídku produktů cestovního ruchu. Poznatky jsou shrnuty ve formě SWOT analýzy. Čtvrtá část analyzuje návštěvnost atraktivit, informačních a turistických center a hromadných ubytovacích zařízení ve městě. Pomocí projektu CzechTourism "Monitoring návštěvníků v turistických regionech České republiky" je vytvořen profil návštěvníka Třebíče. V závěru jsou předloženy návrhy pro přilákání nových návštěvníků a pro zvýšení povědomí o Třebíči jako atraktivní a konkurenceschopné destinace cestovního ruchu.
Vývoj a analýza internetového zpravodajství na českém trhu
Hlaváčková, Ivana ; Ševčík, Miroslav (vedoucí práce) ; Arltová, Markéta (oponent)
Klasické tištěné zpravodajství je čím dál více vytěsňováno internetovým. To je jeden z důvodů, proč se v této diplomové práci zaměřuji právě na žurnalistiku přístupnou přes webové rozhraní. Takzvané on-line zpravodajství prezentuji v kontextu vzhledem k ostatním periodikům -- televizním, rozhlasovým i tištěným. Práce se zabývá popisem a zkoumáním hlavních trendů vývoje na mediálním trhu ČR. Klade důraz na ekonomické rubriky obecného zpravodajství a porovnává je se specializovanými ekonomickými portály. Podstatnou část tvoří analýza návštěvnosti, která stanovuje pořadí nejoblíbenějších zpravodajských serverů. Pro dva vybrané weby je sestaven model časových řad, který předpovídá budoucí vývoj počtu reálných uživatelů. Cílem diplomové práce je poskytnout celkový pohled na současnou situaci i na vývojové tendence dané problematiky v oblasti internetového zpravodajství. Výsledkem by měla být ucelená představa, jakým směrem se obsahově i technicky bude on-line zpravodajství ubírat.
Péče o diváka v extralize ledního hokeje
Pařík, Martin ; Novotný, Jiří (vedoucí práce) ; Eysseltová, Sylvie (oponent)
Cílem této práce bylo analyzovat prostředí extraligy ledního hokeje v oblasti péče o diváky. Pro splnění tohoto cíle bylo stanoveno několik dílčích úkolů. Teoretická část práce nejprve popisuje marketingový mix modifikovaný pro sportovní kluby. Dále práce popisuje teorii finančních systémů a její aplikaci na prostředí sportovních klubů. Teoretická část se dále věnuje teorii competitive balance a teorii poptávky a jejímu využití pro sportovní kluby. Praktická část práce sleduje tyto dílčí cíle: analyzovat návštěvnost ELH, analyzovat vyrovnanost ELH, aplikovat marketingový mix na hokejové kluby, provést dotazování zástupců jednotlivých klubů a provést hodnocení klubů ELH podle péče o diváka.
Obsah a struktura webových dokumentů a jejich přístupnost
Kalous, Martin ; Pinkas, Otakar (vedoucí práce) ; Kliegr, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce se zabývá otázkou optimalizace internetových stránek pro vyhledávače a analýzou návštěvnosti. Optimalizací internetových stránek pro vyhledávače (dále jen SEO) rozumíme správné naprogramování, nastavení a situování webových stránek takovým způsobem, aby nejen neporušovaly pravidla vyhledávačů, ale zároveň, aby měly větší šanci při samotném vyhledávání. V první části práce jsou popsány základní pravidla SEO, faktory ovlivňující hodnocení stránek (on-page faktory a off-page faktory). On-page faktory jsou veškeré objekty na webové stránce, off-page faktory jsou taktiky, jak na své stránky upoutat co největší pozornost, jak je zviditelnit bez zásahu do zdrojového kódu. Kromě etických taktik existují i taktiky neetické nebo spíše zakázané. Představené metody či taktiky jsou demonstrovány na kratičkých příkladech a na ukázkovém SEO auditu vybrané firmy, který je v příloze bakalářské práce. Druhá kapitola se zabývá dalšími způsoby zvyšování návštěvnosti. Jsou zmíněny hlavně reklamní systémy, které jsou na hlavních internetových portálech k dispozici. Třetí kapitola je v podstatě teoretické představení případové studie ? analýzy návštěvnosti. Návštěvnost signalizuje úroveň úspěšnosti online reklamy. Zde jsou uvedeny některé metody měření návštěvnosti a různé statistické nástroje, kterými se dá měřit. Ve čtvrté kapitole je konkrétně provedena ? analýza návštěvnosti vybrané firmy. Pomocí různých statistických nástrojů jsou zhodnoceny konkrétní stránky z hlediska návštěvnosti.
Postavení městské památkové rezervace Jindřichův Hradec v cestovním ruchu
Miškovská, Petra ; Netková, Jarmila (vedoucí práce) ; Bureš, Milan (oponent)
Práce analyzuje postavení Jindřichova Hradce v cestovním ruchu se zaměřením na městskou památkovou rezervaci. Charakterizuje situaci v cestovním ruchu v Jihočeském kraji s důrazem na kulturně-poznávací turismus a dále památkovou péči v České republice včetně legislativy a financování dotýkající se městských památkových rezervací. Popisuje kulturní dědictví v rámci MPR Jindřichův Hradec a jeho využití v cestovním ruchu. Analyzuje materiálně-technickou základnu a problémy města v oblasti cestovního ruchu. Součástí práce je analýza návštěvnosti Jindřichova Hradce a vývoj v posledních letech včetně definování struktury návštěvníků a jejich požadavků.
Komplexní analýza webových stránek
Štrupl, Václav ; Raška, Ondřej (vedoucí práce) ; Tichý, Jan (oponent)
Cílem této práce je popsat, z jakých pohledů lze analyzovat webové stránky a naznačit, které metody lze pro jejich prověřování použít. V praxi by byli cílovou skupinou tohoto textu spíše manažeři než techničtí pracovníci, práce totiž není ucelenou kuchařkou, po jejímž přečtení bude člověk sám schopný plnohodnotnou analýzu provést. Místo toho se snaží postihnout všechny součásti kvalitního webu a pomoci se stanovením priorit při analytické činnosti, která je stěžejní při návrhu nového i provozu již hotového webu. Při psaní práce jsem vycházel především z vlastních znalostí a zkušeností, které jsem nabyl dlouholetým samostudiem, při práci ve společnosti H1.cz a předtím obdobnou prací v rámci projektu Dobrý web. V těchto poradenských společnostech je právě analýza webových stránek z nejrůznějších pohledů jednou z nejdůležitějších služeb a do dnešního dne si ji pro potřeby rozvoje své firemní prezentace objednaly stovky individuálních i firemních klientů. Celá práce je rozdělena do větších tematicky vymezených celků postihujících určitý druh kvality webových stránek (použitelnost, přístupnost, optimalizace pro vyhledávače a další), pod nimiž se skrývají jednotlivé konkrétní analytické postupy a metodiky. Toto členění jsem vyhodnotil jako nejpřehlednější, byť se nabízejí i další možné způsoby, jako například rozdělení jednotlivých analytických metod podle toho, v jaké části životního cyklu se právě nachází zkoumaná webová prezentace. Protože některé analytické postupy a metody jsou lépe srozumitelné z příkladů než z textového popisu, použil jsem k tomuto účelu ve své práci některé weby institucí Vysoké školy ekonomické v Praze. Ty pravděpodobně většina čtenářů bude znát, a příklady pro ně tudíž budou názornější.
Péče o diváka v extralize ledního hokeje
Pařík, Martin Bc. ; Novotný, Jiří (vedoucí práce) ; Eysseltová, Sylvie (oponent)
Cílem této práce bylo analyzovat prostředí extraligy ledního hokeje v oblasti péče o diváky. Pro splnění tohoto cíle bylo stanoveno několik dílčích úkolů. Teoretická část práce nejprve popisuje marketingový mix modifikovaný pro sportovní kluby. Dále práce popisuje teorii finančních systémů a její aplikaci na prostředí sportovních klubů. Teoretická část se dále věnuje teorii competitive balance a teorii poptávky a jejímu využití pro sportovní kluby. Praktická část práce sleduje tyto dílčí cíle: analyzovat návštěvnost ELH, analyzovat vyrovnanost ELH, aplikovat marketingový mix na hokejové kluby, provést dotazování zástupců jednotlivých klubů a provést hodnocení klubů ELH podle péče o diváka.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 195 záznamů.   začátekpředchozí186 - 195  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.