Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 18 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.36 vteřin. 
Návrh strategie pro vybudování ziskového víceúrovňového podnikání
Mokrý, Martin ; Stejskal, Radek (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Předložená diplomová práce se zabývá tématem víceúrovňového marketingu jako oboru pro samostatné podnikání jednotlivce. Posuzuje pozitiva a negativa této metody podnikání a rozdílnost od podvodných modelů. Diplomová práce se zaměřuje zejména na navržení konkrétních postupů vedoucích k vybudování stabilního příjmu v tomto odvětví a k tomu využívá současné poznatky o víceúrovňovém marketingu, základní metody určování kompetencí, kompetenčních modelů a koučování.
Manipulativní techniky v multi-level marketingu
Staňková, Tereza ; Kollerová, Lenka (vedoucí práce) ; Machovcová, Kateřina (oponent)
Diplomová práce se věnuje psychické manipulaci během náboru v multi-level marketingových společnostech. Přesto, že multi-level marketingové společnosti často používají neetické praktiky a představují nejen finanční riziko, počty jejich členů u nás dlouhodobě narůstají. Obzvlášť nebezpečné jsou pro zranitelné skupiny, mezi něž patří matky na rodičovské dovolené, nezaměstnaní a studenti. Téma ovšem zatím není dostatečně prozkoumáno, a chybí tak teoretický základ pro vytvoření metodiky prevence škodlivého působení multi-level marketingu. Cílem práce je popsat, jak probíhá nábor u multi-level marketingových společností, které působí v České republice, včetně konkrétních manipulativních technik, jež při něm využívají. K dosažení cíle byla využita metoda zúčastněného pozorování procesu náboru u tří vybraných multi-level marketingových společností - Amway, Herbalife a Nu Skin. Pozorování bylo doplněno o sběr dokumentů. Výsledky této práce mohou v pedagogické praxi sloužit jako základ pro rozšíření povědomí o problematice psychické manipulace v multi-level marketingu a vytvoření metodiky prevence. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vymezuje multi-level marketing jako obchodní model, objasňuje jeho souvislost s pojmy přímý prodej, pyramidové schéma a komerční kult, popisuje...
Analýza motivačních principů v multi-level marketingu
Andelová, Šárka ; Tuček, Milan (vedoucí práce) ; Stehlíková, Barbora (oponent)
Bakalářská práce se zabývá tématem pracovní motivace v multi-level marketingu, jakožto specifickém typu organizační struktury a způsobu řízení. Cílem práce je nahlédnout na to, jakým způsobem fungují principy motivace v multi-level marketingu (též MLM). Struktura práce vychází z klasického rozdělení na dvě části, teoretickou a empirickou. Hlavními teoretickými koncepty jsou: marketing a multi-level marketing (též MLM), motivace a teorie pracovní motivace, které jsou ukotveny prostřednictvím teorie human relations. Pozornost je věnována v první řadě explanaci a popisu toho, jakým způsobem MLM funguje, neboť tento systém již ve svém fungování obsahuje určité principy motivace. V rámci naplnění cíle je empirická část práce orientována na analýzu motivačního systému vybrané MLM společnosti, analýzu rozhovorů s obchodníky, kteří aktivně vykonávají svoji pracovní činnost ve společnostech, jež jsou profilovány jako MLM organizace a komparaci zjištění. Pracuje s teoretickými poznatky, především s vybranými teoriemi pracovní motivace, pomocí kterých nahlíží na problematiku. Pokus o vysvětlení pracovní motivaci lidí, kteří pro svoji pracovní činnost využívají společnosti fungující na bázi MLM, je předmětem a výstupem téhle bakalářské práce.
Návrh strategie pro vybudování ziskového víceúrovňového podnikání
Mokrý, Martin ; Stejskal, Radek (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Předložená diplomová práce se zabývá tématem víceúrovňového marketingu jako oboru pro samostatné podnikání jednotlivce. Posuzuje pozitiva a negativa této metody podnikání a rozdílnost od podvodných modelů. Diplomová práce se zaměřuje zejména na navržení konkrétních postupů vedoucích k vybudování stabilního příjmu v tomto odvětví a k tomu využívá současné poznatky o víceúrovňovém marketingu, základní metody určování kompetencí, kompetenčních modelů a koučování.
Víceúrovňový marketing se zaměřením na marketingovou strategii firmy Green Ways s.r.o.
Davidová, Michaela ; Olšanová, Květa (vedoucí práce) ; Walter, Martin (oponent)
Hlavním cílem mé bakalářské práce je identifikace příležitostí pro růst společnosti Green Ways s.r.o. s ohledem na konkurenci na českém trhu. Tohoto cíle jsem se snažila dosáhnout pomocí situační analýzy a následné SWOT analýzy, která nám zhodnotila silné a naopak slabé stránky společnosti a určila, na co by se firma měla zaměřit, aby získala konkurenční výhodu. V teoretické části jsem se zaměřila také na analýzu víceúrovňového marketingu, která je typickou formou podnikání společnosti Green Ways s.r.o. V závěru práce jsem provedla dotazníkové šetření, díky kterému jsme se dozvěděli o povědomí značky na českém trhu. Výsledky dotazníku mě přesvědčily o silné pozici společnosti Green Ways mezi prodejci zelených potravin na českém trhu.
Etika a ekonomie v průběhu dějin ekonomického myšlení
VEITHOVÁ, Monika
Cílem diplomové práce je najít a popsat vzájemný vztah etiky a ekonomie z hlediska jejich oddělování a zpětných návratů v průběhu dějin ekonomického myšlení. Pro komplexní podchycení těchto dvou vědních disciplín jsou zprvu vysvětleny základní pojmy, jejich rozdělení a nejdůležitější mezníky ekonomického myšlení napříč dějinami. Práce tak s pomocí historického vývoje zachycuje nejdůležitější myšlenkové proudy ekonomických směrů a prostřednictvím doložených tezí je utvrzuje, či naopak vyvrací.
Provize a trh finančního zprostředkování
Macura, Marek ; Smrčka, Luboš (vedoucí práce) ; Zámečník, Petr (oponent)
Tato práce se zabývá trhem finančního zprostředkování a distribuce na finančním trhu. Pomocí situační analýzy odhaluje vazby a principy fungování trhu finančního zprostředkování a zaměřuje se na roli regulace finančního trhu a provizní odměny. Analyzuje dopady změn provizního odměňování na různé distribuční modely.
Uplatnění multilevel marketingu v obchodním podnikání
Purnochová, Jana ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Bakalářská práce Uplatnění multi-level marketingu v obchodním podnikání se zabývá přiblížením přímého prodeje a jeho podkategorie multi-level marketingu (dále též MLM). V první části stručně nastiňuje historii vzniku, vymezuje několik základních pojmů a definuje základy fungování systému MLM a jeho hlavní výhody a nevýhody. Dále představuje klíčové činnosti spojené s aktivitou v daném odvětví -- vysvětluje postupy úspěšné komunikace a zdůrazňuje základní pravidla, jejichž dodržování je nutné k dosažení úspěchů. Součástí práce je také popis současných rysů přímého prodeje a představení žebříčku deseti nejúspěšnějších MLM společností posledních dvou let. Poslední kapitola představuje společnost Avon a zaměření její obchodní činnosti, popsán je také model odměňování Sales Leaderů společnosti.
Nové trendy a směry v budování MLM spol. Amway
Dopita, Zdeněk ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Nemčíková, Zuzana (oponent)
Tato práce je zaměřena na nové nástroje usnadňující představení podnikatelské příležitosti Vlastníky podnikání Amway. V teoretické části práce je charakterizován marketing, jeho nové formy a vznik a vývoj multilevel marketingu jako úspěšné obchodní metody. Dále je popsána jedna z největších společností přímého prodeje - Amway. Rovněž se zabývá uplatněním nových trendů u společnosti Amway a jejích distributorů. V praktické části je vyhodnoceno vlastní terénní šetření s cílem zjistit míru využití nových trendů při budování podnikání Amway.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 18 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.