Název: Investovať čas, alebo predávať čas? Multi-level marketing ako mechanizmus investovania času nielen s finančnou návratnosťou
Překlad názvu: To invest time or to sell time? Multi-level marketing as a mechanism for time investment with not only financial return
Autoři: Ščerbak, Alexander ; Čábelková, Inna (vedoucí práce) ; Špecián, Petr (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Klíčová slova: investovanie času; MLM; multi-level marketing; Ponziho schéma; pyramída; investing time; MLM; multi-level marketing; ponzi scheme; pyramid

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/70170

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-339296


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet