Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mind Pollution
Krausová, Zuzana ; Knoflíček, Tomáš (oponent) ; Klodová, Lenka (vedoucí práce)
Ve své práci se věnuji paralele zvuků motoru a šelem. Analyzovala jsem zvuky různých šelem a hledala takové, které jsou co nejvíce podobné zvukům motoru. Jako zástupce zvuku motoru jsem si vybrala motorku, jelikož pocitově svým charakterem odpovídá nejvíce charakteru šelmy. Rozhodla jsem se proměnit zvuk motoru na zvuky šelem, tak aby reagovaly na otáčení plynu a vrčely za jízdy. Používám zvuky tygra, aligátora, geparda, leoparda, lva i vrnící kočky. Součástí práce jsou intervence ve veřejném prostoru za použití zvukově upraveného motocyklu.
Design motocyklu s Wankelovým motorem
Švehla, Tomáš ; Karásek, David (oponent) ; Křenek, Ladislav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem designu motocyklu s Wankelovým motorem, který je určen do běžného silničního provozu. Práce řeší použití netradiční pohonné jednotky v kombinaci s moderním podvozkovým řešením. Cílem práce je komplexní koncept motocyklu využívající moderní technologie, který zohledňuje vhodnou kategorizaci stroje a ergonomické požadavky. Mělo by se jednat o výrazný netradiční motocykl, který demonstruje nové možnosti.
Rekonstrukce motocyklu Yamaha XS400
Ruml, Filip ; Kučera, Pavel (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout zvedací plošinu na motocykl a popsat rekonstrukci motocyklu Yamaha XS 400 na typ Café Racer. Obsahem je návrh a 3D model plošinového zvedáku, pevnostní kontrola a dokumentace jednotlivých postupů rekonstrukce.
Expediční úprava motocyklu
Gawliczková, Dominika ; Klimeš, Lubomír (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout expediční úpravy motocyklu Yamaha XG250 Tricker, s kterým je v plánu cesta do Střední Asie. Mezi tyto úpravy patří návrh větší palivové nádrže včetně fyzických modelů a návrh upevnění zavazadel na motocykl podložený pevnostním výpočtem.
Bezpečnostní výbava pro motorkáře
Všianský, Michal ; Svítil, Petr (oponent) ; Zdařil, Zdeněk (vedoucí práce)
Ve své bakalářské práci jsem řešil problém zjednodušení přenosu a uskladnění motocyklové helmy. Jedná se o helmu pro motocykly nižší kubatury, určené především do městského provozu, u kterých často nebývá dostatečný úschovný prostor pro uložení přilby při opuštění motocyklu. Toto téma jsem si vybral proto, že motorky patří mezi mé hlavní zájmy, a vím, jak je nepříjemné pohybovat se po městě, škole či práci neustále s přilbou v ruce, jelikož se nevleze do batohu ani standardní osobní skříňky ve školních šatnách či fabrikách. Helma, kterou jsem vytvořil, při složení zmenší svůj objem přibližně o 40%, a tím velice usnadní přenos a umožní vložení do úložních prostor, skříněk či příručního zavazadla (batoh, kabelka,...), které, jak z vlastních zkušeností vím, motorkáři vozí s sebou. Skelet i polstrování přilby je rozděleno do čtyř částí (horní, dvě boční a zadní), které umožňují složení. Polstrování bočních částí jednoduchým ohybem zaplní vnitřní prostor horního dílu, dále se boční skelet zasune do horní dvouplášťové části a nakonec se poslední zadní část, uchycená ke zbytku přilby panty, ohne dovnitř přilby, čímž zakryje již zmiňované polstrování boků, a tak zabrání jejich poškození. Celé se to zajistí stahovacím páskem, který rovněž slouží k upevnění přílby k hlavě. V rozloženém stavu je vše zajištěno zámky, které propojují zadní části s bočními. Skelet přilby je vytvořen z kevlaru, který kompenzuje přidanou váhu, ale zároveň zachovává dostatečnou pevnost. Díky dvojitému plášti, umožňujícím uschování boků, je pevnost a tím i bezpečnost vetší, než u normální přilby. Tvar helmy je tvořen v jednoduché koncepci a aerodynamickém tvaru. Všechny detaily, prolnutí a extrudování povrchu mají své opodstatnění. V dolní části je materiál rozšířen kvůli zámkům, ve střední části rozšíření slouží proti prolomení vysunutých boků a výstupky na vrchu helmy umožňují chlazení a větrání hlavy. Pro prezentaci bakalářské práce vytvářím neskladatelný model 1:1. Skelet je vytvořen pomocí 3D tisku a následně barevně upraven. Polstrování frézované na CNC stroji z extrudovaného polystyrénu bude doplněno molitanem a potaženo látkou. Štít, chránící oči, bude vakuovaný z bezbarvého plastu.
Mind Pollution
Krausová, Zuzana ; Knoflíček, Tomáš (oponent) ; Klodová, Lenka (vedoucí práce)
Ve své práci se věnuji paralele zvuků motoru a šelem. Analyzovala jsem zvuky různých šelem a hledala takové, které jsou co nejvíce podobné zvukům motoru. Jako zástupce zvuku motoru jsem si vybrala motorku, jelikož pocitově svým charakterem odpovídá nejvíce charakteru šelmy. Rozhodla jsem se proměnit zvuk motoru na zvuky šelem, tak aby reagovaly na otáčení plynu a vrčely za jízdy. Používám zvuky tygra, aligátora, geparda, leoparda, lva i vrnící kočky. Součástí práce jsou intervence ve veřejném prostoru za použití zvukově upraveného motocyklu.
Rekonstrukce motocyklu Yamaha XS400
Ruml, Filip ; Kučera, Pavel (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout zvedací plošinu na motocykl a popsat rekonstrukci motocyklu Yamaha XS 400 na typ Café Racer. Obsahem je návrh a 3D model plošinového zvedáku, pevnostní kontrola a dokumentace jednotlivých postupů rekonstrukce.
Design motocyklu s Wankelovým motorem
Švehla, Tomáš ; Karásek, David (oponent) ; Křenek, Ladislav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem designu motocyklu s Wankelovým motorem, který je určen do běžného silničního provozu. Práce řeší použití netradiční pohonné jednotky v kombinaci s moderním podvozkovým řešením. Cílem práce je komplexní koncept motocyklu využívající moderní technologie, který zohledňuje vhodnou kategorizaci stroje a ergonomické požadavky. Mělo by se jednat o výrazný netradiční motocykl, který demonstruje nové možnosti.
Bezpečnostní výbava pro motorkáře
Všianský, Michal ; Svítil, Petr (oponent) ; Zdařil, Zdeněk (vedoucí práce)
Ve své bakalářské práci jsem řešil problém zjednodušení přenosu a uskladnění motocyklové helmy. Jedná se o helmu pro motocykly nižší kubatury, určené především do městského provozu, u kterých často nebývá dostatečný úschovný prostor pro uložení přilby při opuštění motocyklu. Toto téma jsem si vybral proto, že motorky patří mezi mé hlavní zájmy, a vím, jak je nepříjemné pohybovat se po městě, škole či práci neustále s přilbou v ruce, jelikož se nevleze do batohu ani standardní osobní skříňky ve školních šatnách či fabrikách. Helma, kterou jsem vytvořil, při složení zmenší svůj objem přibližně o 40%, a tím velice usnadní přenos a umožní vložení do úložních prostor, skříněk či příručního zavazadla (batoh, kabelka,...), které, jak z vlastních zkušeností vím, motorkáři vozí s sebou. Skelet i polstrování přilby je rozděleno do čtyř částí (horní, dvě boční a zadní), které umožňují složení. Polstrování bočních částí jednoduchým ohybem zaplní vnitřní prostor horního dílu, dále se boční skelet zasune do horní dvouplášťové části a nakonec se poslední zadní část, uchycená ke zbytku přilby panty, ohne dovnitř přilby, čímž zakryje již zmiňované polstrování boků, a tak zabrání jejich poškození. Celé se to zajistí stahovacím páskem, který rovněž slouží k upevnění přílby k hlavě. V rozloženém stavu je vše zajištěno zámky, které propojují zadní části s bočními. Skelet přilby je vytvořen z kevlaru, který kompenzuje přidanou váhu, ale zároveň zachovává dostatečnou pevnost. Díky dvojitému plášti, umožňujícím uschování boků, je pevnost a tím i bezpečnost vetší, než u normální přilby. Tvar helmy je tvořen v jednoduché koncepci a aerodynamickém tvaru. Všechny detaily, prolnutí a extrudování povrchu mají své opodstatnění. V dolní části je materiál rozšířen kvůli zámkům, ve střední části rozšíření slouží proti prolomení vysunutých boků a výstupky na vrchu helmy umožňují chlazení a větrání hlavy. Pro prezentaci bakalářské práce vytvářím neskladatelný model 1:1. Skelet je vytvořen pomocí 3D tisku a následně barevně upraven. Polstrování frézované na CNC stroji z extrudovaného polystyrénu bude doplněno molitanem a potaženo látkou. Štít, chránící oči, bude vakuovaný z bezbarvého plastu.
Rekonstrukce motocyklu Yamaha XS400
Ruml, Filip ; Kučera, Pavel (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout zvedací plošinu na motocykl a popsat rekonstrukci motocyklu Yamaha XS 400 na typ Café Racer. Obsahem je návrh a 3D model plošinového zvedáku, pevnostní kontrola a dokumentace jednotlivých postupů rekonstrukce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.