Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Design motocyklu
Všianský, Michal ; Svítil, Petr (oponent) ; Zdařil, Zdeněk (vedoucí práce)
design motocyklu
Bezpečnostní výbava pro motorkáře
Všianský, Michal ; Svítil, Petr (oponent) ; Zdařil, Zdeněk (vedoucí práce)
Ve své bakalářské práci jsem řešil problém zjednodušení přenosu a uskladnění motocyklové helmy. Jedná se o helmu pro motocykly nižší kubatury, určené především do městského provozu, u kterých často nebývá dostatečný úschovný prostor pro uložení přilby při opuštění motocyklu. Toto téma jsem si vybral proto, že motorky patří mezi mé hlavní zájmy, a vím, jak je nepříjemné pohybovat se po městě, škole či práci neustále s přilbou v ruce, jelikož se nevleze do batohu ani standardní osobní skříňky ve školních šatnách či fabrikách. Helma, kterou jsem vytvořil, při složení zmenší svůj objem přibližně o 40%, a tím velice usnadní přenos a umožní vložení do úložních prostor, skříněk či příručního zavazadla (batoh, kabelka,...), které, jak z vlastních zkušeností vím, motorkáři vozí s sebou. Skelet i polstrování přilby je rozděleno do čtyř částí (horní, dvě boční a zadní), které umožňují složení. Polstrování bočních částí jednoduchým ohybem zaplní vnitřní prostor horního dílu, dále se boční skelet zasune do horní dvouplášťové části a nakonec se poslední zadní část, uchycená ke zbytku přilby panty, ohne dovnitř přilby, čímž zakryje již zmiňované polstrování boků, a tak zabrání jejich poškození. Celé se to zajistí stahovacím páskem, který rovněž slouží k upevnění přílby k hlavě. V rozloženém stavu je vše zajištěno zámky, které propojují zadní části s bočními. Skelet přilby je vytvořen z kevlaru, který kompenzuje přidanou váhu, ale zároveň zachovává dostatečnou pevnost. Díky dvojitému plášti, umožňujícím uschování boků, je pevnost a tím i bezpečnost vetší, než u normální přilby. Tvar helmy je tvořen v jednoduché koncepci a aerodynamickém tvaru. Všechny detaily, prolnutí a extrudování povrchu mají své opodstatnění. V dolní části je materiál rozšířen kvůli zámkům, ve střední části rozšíření slouží proti prolomení vysunutých boků a výstupky na vrchu helmy umožňují chlazení a větrání hlavy. Pro prezentaci bakalářské práce vytvářím neskladatelný model 1:1. Skelet je vytvořen pomocí 3D tisku a následně barevně upraven. Polstrování frézované na CNC stroji z extrudovaného polystyrénu bude doplněno molitanem a potaženo látkou. Štít, chránící oči, bude vakuovaný z bezbarvého plastu.
Design motocyklu
Všianský, Michal ; Svítil, Petr (oponent) ; Zdařil, Zdeněk (vedoucí práce)
design motocyklu
Bezpečnostní výbava pro motorkáře
Všianský, Michal ; Svítil, Petr (oponent) ; Zdařil, Zdeněk (vedoucí práce)
Ve své bakalářské práci jsem řešil problém zjednodušení přenosu a uskladnění motocyklové helmy. Jedná se o helmu pro motocykly nižší kubatury, určené především do městského provozu, u kterých často nebývá dostatečný úschovný prostor pro uložení přilby při opuštění motocyklu. Toto téma jsem si vybral proto, že motorky patří mezi mé hlavní zájmy, a vím, jak je nepříjemné pohybovat se po městě, škole či práci neustále s přilbou v ruce, jelikož se nevleze do batohu ani standardní osobní skříňky ve školních šatnách či fabrikách. Helma, kterou jsem vytvořil, při složení zmenší svůj objem přibližně o 40%, a tím velice usnadní přenos a umožní vložení do úložních prostor, skříněk či příručního zavazadla (batoh, kabelka,...), které, jak z vlastních zkušeností vím, motorkáři vozí s sebou. Skelet i polstrování přilby je rozděleno do čtyř částí (horní, dvě boční a zadní), které umožňují složení. Polstrování bočních částí jednoduchým ohybem zaplní vnitřní prostor horního dílu, dále se boční skelet zasune do horní dvouplášťové části a nakonec se poslední zadní část, uchycená ke zbytku přilby panty, ohne dovnitř přilby, čímž zakryje již zmiňované polstrování boků, a tak zabrání jejich poškození. Celé se to zajistí stahovacím páskem, který rovněž slouží k upevnění přílby k hlavě. V rozloženém stavu je vše zajištěno zámky, které propojují zadní části s bočními. Skelet přilby je vytvořen z kevlaru, který kompenzuje přidanou váhu, ale zároveň zachovává dostatečnou pevnost. Díky dvojitému plášti, umožňujícím uschování boků, je pevnost a tím i bezpečnost vetší, než u normální přilby. Tvar helmy je tvořen v jednoduché koncepci a aerodynamickém tvaru. Všechny detaily, prolnutí a extrudování povrchu mají své opodstatnění. V dolní části je materiál rozšířen kvůli zámkům, ve střední části rozšíření slouží proti prolomení vysunutých boků a výstupky na vrchu helmy umožňují chlazení a větrání hlavy. Pro prezentaci bakalářské práce vytvářím neskladatelný model 1:1. Skelet je vytvořen pomocí 3D tisku a následně barevně upraven. Polstrování frézované na CNC stroji z extrudovaného polystyrénu bude doplněno molitanem a potaženo látkou. Štít, chránící oči, bude vakuovaný z bezbarvého plastu.
Projektová metodologie v podmínkách mobilního operátora
Chvátal, Martin ; Svatá, Vlasta (vedoucí práce) ; Svítil, Petr (oponent)
Cílem této diplomové práce je detailně poznat projektovou metodologii v telekomunikační firmě, její projektový cyklus a projektový rámec řízení. Tato práce si neklade za cíl prostý popis projektové metodologie, ale snaží se i, v rámci časových a věcných možností, navrhnout možnosti optimalizace projektového procesu tak, aby firma mohla lépe reagovat na potřeby trhu a být konkurenceschopná v tomto dynamicky se rozvíjejícím odvětví. Práce má dvě hlavní části, teoretickou a praktickou. V teoretické části se zabývám obecnými projektovými metodologiemi a porovnávám jejich hlavní znaky. Součástí teoretické části je i popis procesní metodologie Six Sigma, jejíž použití bude hrát stěžejní roli v části praktické. V praktické části práce nejdříve představím firmu Vodafone Česká republika a.s., která mi umožnila vypracovat tuto diplomovou práci. Poté v kapitole 3 podrobně popíšu projektovou metodologii, projektový cyklus i nástroje projektové řízení, které se v praxi používají. V kapitole 4 podrobím projektový cyklus detailní analýze a pomocí analýzy reálných projektů se pokusím najít možnou optimalizaci tohoto projektového cyklu tak, aby rychleji reagovala na potřeby trhu. V poslední kapitole celou práci shrnu a vyvodím z práce závěry. Přínosem této práce by mělo být podrobné zmapování projektové metodologie v podmínkách mobilního operátora a taktéž doufám, že se podaří implementovat některá z mých doporučení na zlepšení projektové cyklu. V neposlední řadě tato práce také může sloužit jako velmi dobrá příležitost jak se dozvědět více o práci projektové kanceláře v takto velké firmě.

Viz též: podobná jména autorů
1 Svítil, Pavel
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.