Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh využití moderních marketingových nástrojů v podniku
Dostálová, Markéta ; Buchta, Vít (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingu zaměřeného na zákazníka a srovnává ji s novými marketingovými poznatky. Teoretické poznatky jsou aplikovány na konkrétní českou firmu s uvedením návrhů na řešení případných nedostatků.
Návrh využití moderních marketingových nástrojů v podniku
Dostálová, Markéta ; Buchta, Vít (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingu zaměřeného na zákazníka a srovnává ji s novými marketingovými poznatky. Teoretické poznatky jsou aplikovány na konkrétní českou firmu s uvedením návrhů na řešení případných nedostatků.
Vývoj marketingu ve spojení s informačními technologiemi a neurotechnologiemi
Smržová, Pavlína ; Pavlík, Ján (vedoucí práce) ; Molnár, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce "Vývoj marketingu ve spojení s informačními technologiemi a neurotechnologiemi" se zabývá novodobými marketingovými metodami v oblasti informačních technologií, zejména na internetu (online marketing) a v oblasti neurotechnologií (neuromarketing). Klade si otázky, kam může dále marketing v této podobě směřovat do budoucna a sleduje vývoj a potenciál jednotlivých marketingových směrů v rámci moderních informačních technologií. Do jaké míry bude mít spotřebitel možnost svobodné volby v budoucnu? Jaké mohou být negativní a pozitivní přínosy vývoje marketingu ve spojení s technologií? Jaký vliv má online marketing a neuromarketing na lidské emoce a myšlení? Odpovědi a problematiky moderního marketingu jsou hledané zejména skrze SWOT analýzu z pohledu spotřebitele a z pohledu firmy. Dále je zkoumán program FaceReader pro analýzu mimiky respondentů v obličeji při sledování vybraných reklamních spotů. V neposlední řadě se práce snaží najít spojitosti s rozeznáváním upravených log bez názvu značky různými typy spotřebitelů za pomoci online dotazníku.
Marketing strategy on the example of the company Student Agency
DUBEC, David
Tématem bakalářské práce je marketingová strategie a její vysvětlení na příkladu společnosti Student Agency se zaměřením na již probíhající i plánovanou spolupráci s německým dopravcem Deutsche Bahn. V první části práce se bude student věnovat teoretickému zpracování problematiky, definuje pojem marketing a jeho funkce, vymezí jeho význam pro společnost a charakterizuje základní marketingové pojmy. V druhé části práce pak nastíní výše zmíněnou spolupráci s německým dopravcem a naváže kapitolami, ve kterých aplikuje teoretické poznatky vysvětlené v první části práce na společnost Student Agency.
Image a Corporate Identity ve vztahu ke kulturním institucím
Janáč, Pavel ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Hucková, Barbara (oponent)
Bakalářská práce s názvem "Image a Corporate Identity ve vztahu ke kulturním institucím" se zabývá v první části významem CI v teoretické rovině. Zároveň je snahou veškeré metody, postupy a obecně platná pravidla srovnat s kulturní sférou a stanovit případné rozdíly. V druhé, teoretické části je uveden příklad kulturní instituce. Představen a důkladně rozebrán je firemní styl Centra současného umění DOX.
Moderní marketing
Koblásová, Jana ; Kozlová, Taťána (vedoucí práce) ; Slanařová, Martina (oponent)
Cílem práce je shrnutí historického vývoje marketingu, přiblížení nejmodernějších metod marketingu 21. století. Práce hodnotí přístup domácností k vybraným informačním a komunikačním technologiím a navrhuje podnikatelskou příležitost v oblasti multimedií.
Nástroje CRM v bankovnictví
Petrová, Barbora ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Pánek, Michal (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá CRM, nebo-li řízením vztahu se zákazníkem. CRM zahrnuje nové marketingové metody, jež upouštějí od tradičního produktově zaměřeného přístupu a zaměřují se na komplexní zjišťování klientových potřeb. CRM využívá pokročilých datových analýz, díky nimž jsou zákazníci osloveni s nabídkou, která nejlépe odpovídá jejich aktuálním potřebám. Práce vysvětluje základní pojmy související se strategií CRM, jeho druhy a komponenty. CRM je v této práci aplikováno na odvětví bankovnictví a na příkladě české komerční banky popisuje konkrétní přínosy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.