Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rozvoj konkurenceschopnosti podniku zaměřený na posilování tvorby hodnoty pro zákazníka
Trávníček, Milan ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Hlavním cílem této bakalářské práce je rozvoj konkurenceschopnosti vybraného podniku zaměřený na posilování tvorby hodnoty pro zákazníka. Důležitou částí vypracování analýzy hodnotového řetězce Budou provedeny také další analýzy, například analýza konkurenčního prostředí a SWOT analýza. V těchto analýzách budou odhaleny problémy, které budou v další části řešeny.
ICT ve strategickém řízení podniků
Šimková, Markéta ; Svobodová, Karolína (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem business strategie pro nově vznikající podnik. Dále identifikovat oblasti pro efektivní využití ICT v daném odvětví. Diplomová práce shrnuje teoretická východiska, analýzu podnikatelského prostředí a návrh business strategie s podporou ICT
Návrh marketingového mixu ve vybraném podniku
Růžičková, Žaneta ; Dvořáková, Hana Grünwald (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingového mixu pro vybraný podnik. Diplomová práce je rozdělena na 3 části. První část je teoretická, kde jsou popsána teoretická východiska. V této části je popsán podnik obecně, jeho formy a funkce a marketingový mix podniku. Dále jsou navrženy výzkumné metody marketingového mixu. Na základě části teoretické a navržených výzkumných metod byly provedeny analýzy a kvalitativní výzkum podniku a jeho marketingového mixu. V třetí části diplomové práce jsou jednotlivé návrhy na zlepšení marketingového mixu podniku.
Základní metody start-up projektu
SCHREIB, Vladimír
Tématem této bakalářské práce je představení základních metod start-upu, které mohou zásadně pomoci při vytváření nových podnikatelských projektů, ale mohou být přínosné i pro projekty, které již probíhají a denně čelí různým problémům. Práce popisuje vývoj startupů pomocí smyčky zpětné vazby, která společně s dalšími metodami uvedenými v práci napomáhá projektům přizpůsobovat se včas a zároveň dělat rychlé změny. A díky těmto skutečnostem mohou být start-upy tak dynamickými a zajímavými možnostmi podnikání. Výzkum je navržen tak, aby na základě dat od startupistů ukázal nejčastěji používané metody skutečných start-up projektů.
Návrh marketingového mixu ve vybraném podniku
Růžičková, Žaneta ; Dvořáková, Hana Grünwald (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingového mixu pro vybraný podnik. Diplomová práce je rozdělena na 3 části. První část je teoretická, kde jsou popsána teoretická východiska. V této části je popsán podnik obecně, jeho formy a funkce a marketingový mix podniku. Dále jsou navrženy výzkumné metody marketingového mixu. Na základě části teoretické a navržených výzkumných metod byly provedeny analýzy a kvalitativní výzkum podniku a jeho marketingového mixu. V třetí části diplomové práce jsou jednotlivé návrhy na zlepšení marketingového mixu podniku.
ICT ve strategickém řízení podniků
Šimková, Markéta ; Svobodová, Karolína (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem business strategie pro nově vznikající podnik. Dále identifikovat oblasti pro efektivní využití ICT v daném odvětví. Diplomová práce shrnuje teoretická východiska, analýzu podnikatelského prostředí a návrh business strategie s podporou ICT
Rozvoj konkurenceschopnosti podniku zaměřený na posilování tvorby hodnoty pro zákazníka
Trávníček, Milan ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Hlavním cílem této bakalářské práce je rozvoj konkurenceschopnosti vybraného podniku zaměřený na posilování tvorby hodnoty pro zákazníka. Důležitou částí vypracování analýzy hodnotového řetězce Budou provedeny také další analýzy, například analýza konkurenčního prostředí a SWOT analýza. V těchto analýzách budou odhaleny problémy, které budou v další části řešeny.
Vývoj business modelů v oblasti poskytování sportovních služeb: Lyžařské školy
Fulierová, Hana ; Král, Pavel (vedoucí práce) ; Nebesář, Cyril (oponent)
Práce analyzuje vývoj business modelů v oblasti poskytování sportovních služeb. Konkrétně je zaměřena na lyžařské školy. V úvodní rešerši postupně představuje základní pojem business model a jednotlivé přístupy od různých autorů. Dále popisuje postupný vývoj poskytování sportovních služeb v turistických regionech. Výzkumná část práce obsahuje čtyři případové studie konkrétních lyžařských škol z různých oblastí, které odráží současné trendy ve sportovním průmyslu. První tři případové studie analyzují vývoj lyžařských škol, založených před rokem 1990. Případová studie nově vzniklé školy poukazuje na změnu aspektů, které vedou k založení školy v dnešní době, a poskytuje v této oblasti návod pro začínající podnikatele. Pro analýzu business modelů jednotlivých škol byl využit model Canvas. Závěr výzkumné zprávy je zpracován formou specifické analytické techniky cross-case.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.