Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Podnikatelský plán vstupu na zahraniční trh
Žitný, Filip ; Havíř, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku podnikatelskych plánů. V první části jsou uvedena teoretická vychodiska. Jsou uvedeny účely tvorby podnikatelského plánu, dále jsou představena struktura a forma podnikatelského plánu a také faktory, které mají na ně vliv. Jsou také zpracovány analyzy, které by měly byt součástí podnikatelského plánu. V další části jsou provedeny analyzy konkrétního podnikatelského záměru a na základě analyz je v poslední části zpracován návrh podnikatelského plánu pro tento konkrétní podnikatelsky záměr.
Podnikatelský plán vstupu na zahraniční trh
Žitný, Filip ; Havíř, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku podnikatelskych plánů. V první části jsou uvedena teoretická vychodiska. Jsou uvedeny účely tvorby podnikatelského plánu, dále jsou představena struktura a forma podnikatelského plánu a také faktory, které mají na ně vliv. Jsou také zpracovány analyzy, které by měly byt součástí podnikatelského plánu. V další části jsou provedeny analyzy konkrétního podnikatelského záměru a na základě analyz je v poslední části zpracován návrh podnikatelského plánu pro tento konkrétní podnikatelsky záměr.
Řízení malé firmy v oblasti služeb. Rozšíření provozu.
Trnka, Aleš ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Zadražil, Václav (oponent)
Práce se zabývá problematikou rozšíření provozu malé firmy. Cílem práce je poskytnout přehled o komplexnosti problematiky, proto prochází všechny hlavní aspekty, kterým se musí podnikatel /manažer malé firmy věnovat před samotným rozšířením, v jeho průběhu i po něm. Výrazněji se práce věnuje problematice náboru a začlenění nových zaměstnanců. Práce v teoretické části vychází ze studia relevantní literatury a zákonů a vypichuje z nich podstatné body s ohledem na zkoumanou problematiku. V aplikační části zkoumá společnost z oblasti retailu sektoru automotive, která v současné době prochází procesem rozšíření a na jejím případu studuje podstatné jevy, kterým je třeba věnovat pozornost. Hodnotící část práce shrnuje nabyté poznatky a vyvozuje doporučení pro podnikatele / manažery malých firem. Předestírá zásadní body, kterými by se měl podnikatel / manažer zabývat před vlastním rozšířením, popisuje jednotlivé fáze rozšíření a jejich průběh, nastiňuje témata, jimž je třeba se věnovat i v průběhu rozšíření a po vlastím rozšíření. I v této části je kladena zvýšená pozornost na problematiku personalistiky. Na konkrétním příkladu zkoumané společnosti je zhodnoceno co pozitivního i negativního bylo v souvislosti s rozšířením učiněno.
Metodika tvorby e-shopu v prostředí dovozce malosériových vozů
Čermáková, Barbora ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Žižka, Petr (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou metodické podpory tvorby e-shopu pro dovozce malosériových vozů. Cílem práce je návrh metodického vzoru tvorby elektronického obchodu pro podnikatelské subjekty s definovanými znaky a její ověření v prostředí dovozce malosériových vozů. Prvním krokem kdosažení cíle jsou charakterizovány podstatné znaky podnikatelského subjektu a je analyzován aktuální stav poznání v oblasti e-commerce. Dále je zvolen přístup k formulaci metodického vzoru. Posledním krokem je formální popis metodického vzoru, který je následně ověřen vprostředí dovozce malosériových vozů. Výsledný metodický vzor může být použit obdobnými podnikatelskými subjekty, kteří si chtějí vytvořit elektronický obchod vlastními silami.
Návrh vnitropodnikové strategie
Kamený, Štěpán ; Cejthamr, Václav (vedoucí práce) ; Vrbová, Lucie (oponent)
Cílem diplomové práce je na základě strategické analýzy navrhnout strategii marketingového mixu pro konkrétní mikropodnik - maloobchod s mobilními telefony a příslušenstvím. V teoretické části jsou nejprve definovány malé a střední podniky a blíže specifikovaný jejich význam. Druhá kapitola pak popisuje strategický marketing, marketingový mix a vybrané metody použité k analýze podniku. Úvodem do praktické části je třetí kapitola popisující historii mobilní komunikace ve světě i v Česku, současnost trhu s mobilními telefony a směr budoucího vývoje. Čtvrtá kapitola seznamuje s analyzovaným podnikem. V kapitolách pět a šest je provedena situační analýza (SWOT, analýza prostředí) a následuje charakteristika současného marketingového mixu podniku. Na jejich výsledky navazuje poslední sedmá kapitola obsahující návrhy a doporučení strategie pro marketingový mix podniku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.