Název:
Metodika tvorby e-shopu v prostředí dovozce malosériových vozů
Překlad názvu:
Methodology for the creation of an e-shop in the environment of the importer of specialist small series cars
Autoři:
Čermáková, Barbora ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Žižka, Petr (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce se zabývá problematikou metodické podpory tvorby e-shopu pro dovozce malosériových vozů. Cílem práce je návrh metodického vzoru tvorby elektronického obchodu pro podnikatelské subjekty s definovanými znaky a její ověření v prostředí dovozce malosériových vozů. Prvním krokem kdosažení cíle jsou charakterizovány podstatné znaky podnikatelského subjektu a je analyzován aktuální stav poznání v oblasti e-commerce. Dále je zvolen přístup k formulaci metodického vzoru. Posledním krokem je formální popis metodického vzoru, který je následně ověřen vprostředí dovozce malosériových vozů. Výsledný metodický vzor může být použit obdobnými podnikatelskými subjekty, kteří si chtějí vytvořit elektronický obchod vlastními silami.This Thesis deals with the methodological support for the creation of an e-shop for importers of specialist, small series cars. The intention is to design the methodical pattern of making electronic commerce for businesses with defined characters and its verification in a business operating in the specified field. The first step to achieving the target is characterized by the essential elements of the business entity and analyzing the current state of knowledge in the area of e-commerce. The following step is to chose the formulation of the methodological pattern. The final step is a formal description of the methodological model, which is then verified in the importer environment. The results of the methodical pattern may be used by other similar businesses to create their own e-shop.
Klíčová slova:
e-commerce; e-shop; MeFIS; metodický vzor; mikropodnik; e-commerce; e-shop; MeFIS; methodical pattern; micro-enterprise
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/49420