Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Charita na televizní obrazovce v České republice: případová studie o vztahu neziskových organizací a České televize
Winzbergerová, Alžběta ; Macků, Lucie (vedoucí práce) ; Sládková, Hana (oponent)
Tato bakalářská práce je případovou studií, v jejímž centru pozornosti se nachází vztahy a formy spolupráce mezi organizacemi neziskového sektoru, které jsou činné v oblasti charitativní, a Českou televizí. Ústřední metodou sběru dat v této práci jsou polostandardizované rozhovory se zástupci obou zúčastněných stran. Soubor dotazovaných tvoří jeden respondent z České televize a pět zástupců různých neziskových organizací. Na základě teorie nastolování agendy a konceptu gatekeepingu je zkoumáno, jak zástupci neziskového sektoru pronikají do vysílání. Část práce je věnována specifikaci různých forem spolupráce mezi těmito subjekty a také hodnocení současného stavu z pohledu obou stran, tj. České televize a neziskových organizací. V závěrečném shrnutí jsou uvedena zjištění vyplývající ze studie a také diskuse věnovaná problematickým tématům v oblasti spolupráce České televize a neziskových organizací.
Vliv mediálního partnerství na obsah filmové recenze
Radváková, Tereza ; Šobr, Michal (vedoucí práce) ; Bednařík, Petr (oponent)
Diplomová práce Vliv mediálního partnerství na obsah filmové recenze zkoumá, do jaké míry mohou obsahy filmových recenzí v českém tisku souviset s praxí mediálního partnerství. První část založená na rešerších nejprve stručně popisuje vývoj kulturní publicistiky zaměřené na kinematografii v českém prostředí a věnuje se danému žánru po teoretické stránce. Dále potom na základě krátkého dotazníkového šetření rozebírá přístup píšících recenzentů a zamýšlí se nad hranicemi subjektivity publicisty i nad etickými normami, jimž se česká tištěná média řídí. Druhá část vychází z vlastního výzkumu. Autorka si zvolila dva celostátní deníky a dva celostátní týdeníky, u kterých provedla obsahovou analýzu recenzí filmů, jež byly danými periodika zároveň mediálně zaštítěny. Přístup mediálního partnera potom porovnávala s prvoplánově nezainteresovanými periodiky, a to s tištěnými i s elektronickými. Analýza prováděná v letech 2007 až 2010 umožnila komparaci přístupu nejen mezi jednotlivými médii či konkrétními recenzenty, ale také meziroční srovnání.
Charita na televizní obrazovce v České republice: případová studie o vztahu neziskových organizací a České televize
Winzbergerová, Alžběta ; Macků, Lucie (vedoucí práce) ; Sládková, Hana (oponent)
Tato bakalářská práce je případovou studií, v jejímž centru pozornosti se nachází vztahy a formy spolupráce mezi organizacemi neziskového sektoru, které jsou činné v oblasti charitativní, a Českou televizí. Ústřední metodou sběru dat v této práci jsou polostandardizované rozhovory se zástupci obou zúčastněných stran. Soubor dotazovaných tvoří jeden respondent z České televize a pět zástupců různých neziskových organizací. Na základě teorie nastolování agendy a konceptu gatekeepingu je zkoumáno, jak zástupci neziskového sektoru pronikají do vysílání. Část práce je věnována specifikaci různých forem spolupráce mezi těmito subjekty a také hodnocení současného stavu z pohledu obou stran, tj. České televize a neziskových organizací. V závěrečném shrnutí jsou uvedena zjištění vyplývající ze studie a také diskuse věnovaná problematickým tématům v oblasti spolupráce České televize a neziskových organizací.
Porovnání sponzoringových aktivit Rádia Impuls a RockZone 105,9
Kelblová, Kateřina ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Štíhelová, Kristýna (oponent)
V práci se zabývám uplatněním sponzoringu v oblasti médií se zaměřením na rozhlas. V teoretické části definuji sponzoring jako jeden z nástrojů komerční komunikace a jmenuji hlavní druhy sponzoringu. Dále se zabývám jeho významem, vlivem na účetnictví firmy, uvádím metody měření efektivity sponzoringu a specifika tzv. mediálních partnerství. V praktické části provádím komparaci sponzoringových aktivit Rádia Impuls jako nejposlouchanějšího rádia v České republice a RockZone 105,9 jako menšího pražského rádia. Uvádím nejvýznamější rozdíly plynoucí z odlišného postavení oboou rádií na trhu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.