Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Znalost značky Vím, co jím
Dryáková, Kristýna ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Bakalářská práce je věnována znalosti značky Vím, co jím. Cílem práce je vyhodnotit znalost značky Vím, co jím na trhu České republiky; posoudit, jak je značka na produktech spotřebiteli vnímána a zhodnotit, jestli se u totožné skupiny respondentů její znalost po delším časovém intervalu zvýší na základě poskytnutého dotazníku a informačního materiálu. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. První část se zabývá obecně teorií značky. Praktická část práce je zaměřena konkrétně na značku Vím, co jím a celkově dva marketingové výzkumy znalosti této značky. Závěr bakalářské práce je věnován souhrnnému vyhodnocení výzkumů a konkrétním doporučením ke zvyšování znalosti značky Vím, co jím na českém trhu.
Komunikační strategie pivovaru Pernštejn
Vojtěchová, Kristýna ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou komerční komunikace pivovaru Pernštejn. Cílem práce je zhodnocení dosavadní komunikační strategie a částečně pomocí analýzy dotazníkového šetření navrhnout možná vylepšení do budoucna. V rámci teoretické části se věnuji základním pojmům z marketingu, marketingové a komerční komunikaci a marketingovému výzkumu. Součástmi praktické části jsou informace o pivovaru, analýza stávající komunikační strategie, analýza dotazníkového šetření a doporučení do budoucna.
Komunikační strategie pro značku Klasa
Kantorová, Šárka ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá komunikační strategií značky Klasa. Cílem práce je vyhodnotit dosavadní komunikační strategii značky Klasa a na základě výsledků výzkumu potvrdit, či vyvrátit stanovené hypotézy týkající se značek kvality. Práce je rozčleněna do dvou částí, teoretické a praktické. První část práce obsahuje kapitoly zabývající se marketingovými a komerčními komunikacemi, značkou a její rolí v marketingu a marketingovým výzkumem trhu. Praktická část práce je věnována analýze dosavadní komunikace značky Klasa a vlastnímu marketingovému výzkumu. Závěrečná část mé diplomové práce obsahuje shrnutí poznatků a návrhy a doporučení pro komunikaci značky Klasa do budoucna.
Působení značky JUPÍK na její cílovou skupinu
Klímová, Denisa ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Fiala, Tomáš (oponent)
Práce se věnuje značce dětských nápojů JUPÍK a jejímu působení na cílovou skupinu. První kapitola představuje základní marketingové pojmy, definuje značku a její budování. Druhá kapitola shrnuje problematiku marketingové segmentace trhu se zaměřením na dětského spotřebitele a popisuje principy marketingového výzkumu. Ve třetí kapitole je představena značka JUPÍK a její marketingová strategie, čtvrtá a pátá kapitola se zabývá vlastním marketingovým výzkumem a jeho výsledky. Cílem tohoto výzkumu bylo analyzovat postoj dětských spotřebitelů ke značce a na základě těchto zjištění navrhnout změny do budoucna.
Nespresso customer loyalty
Englerová, Erika ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Prinke, Vladimír (oponent)
Bakalářská práce vychází v teoretické části z marketingu, který zahrnuje segmentaci trhu a zákaznickou loajalitu. Dále se zabývá marketingovým výzkumem trhu, jeho druhy a jeho technikami. V praktické části je představena společnost Nestlé Nespresso SA a jsou prezentované výsledky terénního výzkumu, jehož účelem bylo zjistit loajalitu zákazníků této společnosti.
Výzkum účinnosti inzerce v časopisu Joy
Murcková, Lucia ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Hlavním cílem bakalářské práce je zjistit a zhodnotit efektivnost inzerce v časopise JOY. Ve své studii se snažím o vymezení tisku vůči ostatním médiím a obhájení jeho důležitosti jako nosiče reklamy. Práce má za úkol také stanovit, jaké hodnoty může tisková inzerce nabídnout a kde jsou její slabiny. Dále chci ve své práci určit podmínky, za kterých dochází k zvýšení účinnosti reklamy, a podložit je daty z terénního šetření, která jsem získala dotazováním. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část.
Loajalita zákazníků retailingové firmy - Billa
Dančevská, Ráchel ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Bakalářská práce v teoretické části vychází z marketingu, který zahrnuje zákaznickou loajalitu a typologii spotřebitele. Dále se zabývá marketingovým výzkumem trhu a správným vytvořením dotazníku pro tento výzkum. V praktické části je představena retailingová společnost Billa a jsou prezentovány výsledky terénního výzkumu, zaměřeného na zjišťování zákaznické loajality zákazníků této společnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.