Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  předchozí11 - 15  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová studie vybrané destinace
Gottwaldová, Zuzana ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Voříšková, Barbora (oponent)
V teoretické části práce jsou vymezeny základní pojmy, zejména definice destinace podle různých hledisek a chápání destinace jako produktu, dále pak vymezení pojetí marketingu destinace od marketingového řízení, koncepce, analýzy a segmentace po marketingovou strategii, marketingový mix a závěrečnou fázi celého procesu, marketingovou kontrolu. Analytická část práce je věnována již konkrétně destinaci jižní Čechy, která je zde vymezena jako správní území Jihočeského kraje. Vychází se z obecné a ekonomické charakteristiky kraje a z charakteristiky cestovního ruchu založené na statistických datech. Následuje marketingová studie, jejíž struktura je založena na teorii marketingové koncepce definované v teoretické části práce. Na závěr jsou formulovány samotné návrhy na zlepšení a doporučení autorky práce vyplývající ze studia dostupných dokumentů, informací, statistik a provedených analýz.
Marketingová studie vybrané turistické atraktivity
Bílková, Lenka ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Hybner, Petr (oponent)
Pro zpracování této diplomové práce na téma Marketingová studie vybrané turistické atraktivity si autorka zvolila Zámek Klášterec nad Ohří. Zámek je nejvýznamnější atraktivitou ve městě Klášterec nad Ohří a patří mezi nejnavštěvovanější památky v Čechách. Ročně na něj zavítá téměř 20 tisíc návštěvníků. Úkolem této diplomové práce je analyzovat stávající aplikaci marketingových nástrojů turistické atraktivity Zámku Klášterec nad Ohří. K vyřešení dané problematiky budou použity následující analýzy: analýza marketingového mixu, analýza prostředí, segmentace návštěvníků, analýza návštěvnosti a SWOT analýza. Cílem práce je na základě údajů zjištěných v analýzách vypracovat koncepci rozvoje zámku na následující období, která by mohla vést ke zvýšení atraktivnosti Zámku Klášterec nad Ohří. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola se věnuje základním pojmům cestovního ruchu a marketingu. Na základě uvedených citací v této kapitole je vypracována analytická část, která aplikuje uvedené poznatky na marketingové aktivity zámku.
Marketingová studie destinace cestovního ruchu Moravský kras
Stejskalová, Lucie ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je zhodnocení marketingového prostředí a zmapování destinačního mixu oblasti Moravského krasu. Na základě těchto zhodnocení jsou stanovena doporučení pro rovnoměrnější využití potenciálu této destinace.
Marketing study of tourist destination - Region Spiš
Ličáková, Lenka ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Kornaj, František (oponent)
Region Spiš patří mezi nejzajímavější regiony na Slovensku. Disponuje množstvím přírodních a kulturně-historických památek, sportovně-rekreačními zařízeními a dalšími atraktivitami cestovního ruchu. Mnoho z těchto přírodních a kulturních památek má nadnárodní význam. Právě kombinace různých atraktivit, které se koncentrují na malém území, je zdrojem hlavní konkurenční výhody regionu. Práce je zaměřena na analýzu podmínek regionu Spiš pro rozvoj cestovního ruchu a analýzu marketingových aktivit. Zhodnocena byla primární i sekundární nabídka destinace. Přestože je relativně široká, problémem je její koncentrace do větších středisek a měst, často nedostatečná kvalita služeb, případně neadekvátní ceny vzhledem k poskytované kvalitě. V rámci marketingových aktivit byly navrženy dvě základní možnosti podpory rozvoje cestovního ruchu v regionu Spiš. Jde o jednoznačné vymezení regionu jako samostatné destinace a vytvoření organizace cestovního ruchu, která by podpořila spolupráci jednotlivých subjektů a veřejného sektoru a zastřešila jednotný marketing regionu Spiš. Region Spiš ukrývá velký potenciál pro cestovní ruch, který je však nutné dále využívat a neustále rozvíjet.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   předchozí11 - 15  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.