Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komunikační strategie neziskové organizace Movember Foundation v České republice
Steinbergerová, Zuzana ; Shavit, Anna (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Bakalářská práce Komunikační strategie neziskové organizace Movember Foundation v České republice představuje mezinárodní neziskovou organizaci, jež se zaměřuje na zdraví mužů. Úvodní část práce se zaměřuje na historii organizace a její mise. Dále práce pokračuje oddílem o roli marketingu v neziskové organizaci a definováním marketingových cílů organizace Movember Foundation. Následně se bakalářská práce věnuje rozboru komunikační strategie organizace v České republice. Součástí této kapitoly je také analýza cílových skupin neziskové organizace, identifikace konkurenčních neziskových organizací a situační analýza o povědomí mužské rakoviny v ČR. Dále jsou v práci analyzovány komunikační aktivity organizace, jež jsou rozděleny do dvou časových období: období let 2009-2012 a 2013-2015. Předposlední oddíl bakalářské práce je věnovaný vlastnímu výzkumu, který si klade za cíl zjistit, jak vysoké je povědomí o organizace v České republice a zda je tato organizace vnímána Čechy jako důvěryhodná. Kromě toho tento výzkum odpoví také na to, zda se organizaci během jejího sedmiletého působení podařilo zvýšit povědomí o mužské rakovině v české populaci. Závěrečný oddíl je věnován doporučení, jak může nezisková organizace Movember Foundation zlepšit svou komunikační strategii.
Komunikační strategie neziskové organizace Movember Foundation v České republice
Steinbergerová, Zuzana ; Shavit, Anna (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Bakalářská práce Komunikační strategie neziskové organizace Movember Foundation v České republice představuje mezinárodní neziskovou organizaci, jež se zaměřuje na zdraví mužů. Úvodní část práce se zaměřuje na historii organizace a její mise. Dále práce pokračuje oddílem o roli marketingu v neziskové organizaci a definováním marketingových cílů organizace Movember Foundation. Následně se bakalářská práce věnuje rozboru komunikační strategie organizace v České republice. Součástí této kapitoly je také analýza cílových skupin neziskové organizace, identifikace konkurenčních neziskových organizací a situační analýza o povědomí mužské rakoviny v ČR. Dále jsou v práci analyzovány komunikační aktivity organizace, jež jsou rozděleny do dvou časových období: období let 2009-2012 a 2013-2015. Předposlední oddíl bakalářské práce je věnovaný vlastnímu výzkumu, který si klade za cíl zjistit, jak vysoké je povědomí o organizace v České republice a zda je tato organizace vnímána Čechy jako důvěryhodná. Kromě toho tento výzkum odpoví také na to, zda se organizaci během jejího sedmiletého působení podařilo zvýšit povědomí o mužské rakovině v české populaci. Závěrečný oddíl je věnován doporučení, jak může nezisková organizace Movember Foundation zlepšit svou komunikační strategii.
Analýza komunikačních aktivit charitativního projektu Světluška v letech 2010-2013
Maršíková, Tereza ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Orban, Karol (oponent)
Bakalářská práce Analýza komunikačních aktivit charitativního projektu Světluška v letech 2010 - 2013 analyzuje komunikaci neziskové společnosti Světluška v daném období. Práce v první části rozebírá zaměření, poslání a počátky Světluščiny činnosti na poli neziskového sektoru a pomoci nevidomým v České republice. Další část je věnována nejen komunikační strategii od počátku činnosti v roce 2003 do analyzovaného období, ale také strategickému plánování a marketingu neziskových společností obecně. V následujícím oddílu se práce zaměřuje na komunikaci projektu Světluška v období 2010 - 2013 z hlediska cílových skupin, cílů a konkrétních komunikačních aktivit. V práci je poté popsán vlastní výzkum znalosti a vnímání značky Světluška, analýza získaných dat a vyhodnocení. Práce také obsahuje doporučení, jak by projekt mohl v budoucnosti komunikovat, a to na základě studia současné komunikace a výsledků výzkumu.
Marketingová strategie a propagace hudebních umělců prostřednictvím internetu
Mitchev, Dobrin Dantchov ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Ivanov, Borislav (oponent)
Tato práce pojednává o marketingové strategii a propagaci hudebních umělců prostřednictvím internetu. Cílem práce je analyzovat a vymezit nejefektivnější nástroje marketingu na internetu využívané v hudebním průmyslu. V teoretické části je všeobecně vymezené fungování hudebního sektoru v minulosti a v dnešní digitální době. Práce také poukazuje na velký význam internetu pro úspěch hudebního umělce. Praktická část podrobně rozebírá nejúspěšnější digitální kampaně roku 2013 a autorův vlastní projekt, ze kterých jsou čerpány užitečné poznatky do budoucna. Práce poslouží umělcům a jejich manažérům pro lepsí poznání a pochopení fungování marketingu hudby.
Marketingová komunikace ve farmaceutickém průmyslu
Jirků, Jitka ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Hodek, Jiří (oponent)
Cílem práce je poskytnou ucelený teoretický základ k pochopení specifik komunikace v marketingu farmaceutických firem. Vyjádřit jasné odlišnosti v této oblasti a shrnout základní získané poznatky k návrhu optimální marketingové komunikace pro farmaceutické společnosti.
Komunikační strategie ve firmě
Radil, Lukáš ; Říhová, Zora (vedoucí práce) ; Ošmera, Jiří (oponent)
Aplikačně orientovaná práce na téma "Komunikační strategie ve firmě" se zabývá řešením firemní komunikace ve firmě. Je reakcí na všudypřítomnou nekoncepční komunikaci u malých i velkých firem. Cílem práce je poskytnout přehled nástrojů komunikace a na praktickém příkladě ukázat, že k tvorbě funkční integrované komerční komunikace není vždy potřeba drahá reklamní agentura. V teoretické části je shrnuta podstata komunikační strategie firmy a proces plánování s důrazem na koncept IMC -- integrované marketingové komunikace. Následuje výčet a popis nástrojů komerční komunikace včetně příkladů z praxe. Detailněji se práce zaobírá novými trendy v marketingu a hlavně problematikou online marketingu a využitím sociálních sítí. V praktické části stojíme před úkolem analyzovat pozici nově založené firmy agenturního typu a na základě této analýzy sestavit komunikační strategii. Určit vhodné komunikační nástroje a navrhnout řešení komunikace. Součástí řešení je také stanovení měřítek pro posouzení úspěchu, sestavení časového plánu a odhad rozpočtu na realizaci navržené strategie.
Analýza marketingové strategie Divize luxusních výrobků společnosti L´Oréal v ČR
Broncová, Daniela ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Karlíček, Miroslav (oponent)
Cílem této diplomové práce je popsat a analyzovat marketingovou strategii Divize luxusních výrobků společnosti L´Oréal v ČR. Na tomto příkladu uvádím specifika trhu luxusní kosmetiky a odlišnosti marketingu v této oblasti. Diplomová práce obsahuje a popisuje vývoj trhu s luxusní kosmetikou, současné trendy a faktory, které trh ovlivňují. Dále prezentuje nejvýznamnější společnosti, věnuje se historii a prezentaci společnosti L´Oréal, představuje i jejího největšího konkurenta, společnosti LVMH. Dále analyzuje marketingovou strategii všech značky obsažené v portfoliu Divize luxusních výrobků společnosti L´Oréal.
Marketingová strategie asistenční společnosti Europ Assistance
Šobrová, Jana ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Fuchs, Vladimír (oponent)
Cílem této diplomové práce je popsat a analyzovat marketingovou strategii asistenční společnosti Europ Assistance, na tomto konkrétním příkladu uvést specifika marketingu služeb a nalézt odpověď na otázku, čím je navíc odlišný marketing společností poskytujících asistenční služby. Diplomová práce obsahuje charakteristiku služeb, popisuje odvětví asistence a jednotlivých forem asistenčních služeb. Dále prezentuje hlavní firmy na trhu asistence. V hlavní části se zaměřuje na prezentaci a historii společnosti Europ Assistance, její novou strategii a její promítnutí do regionální organizace společnosti, jejích aktivit a proměně firemní identity společnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.