Název:
Komunikační strategie ve firmě
Překlad názvu:
Communication strategies in the company
Autoři:
Radil, Lukáš ; Říhová, Zora (vedoucí práce) ; Ošmera, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Aplikačně orientovaná práce na téma "Komunikační strategie ve firmě" se zabývá řešením firemní komunikace ve firmě. Je reakcí na všudypřítomnou nekoncepční komunikaci u malých i velkých firem. Cílem práce je poskytnout přehled nástrojů komunikace a na praktickém příkladě ukázat, že k tvorbě funkční integrované komerční komunikace není vždy potřeba drahá reklamní agentura. V teoretické části je shrnuta podstata komunikační strategie firmy a proces plánování s důrazem na koncept IMC -- integrované marketingové komunikace. Následuje výčet a popis nástrojů komerční komunikace včetně příkladů z praxe. Detailněji se práce zaobírá novými trendy v marketingu a hlavně problematikou online marketingu a využitím sociálních sítí. V praktické části stojíme před úkolem analyzovat pozici nově založené firmy agenturního typu a na základě této analýzy sestavit komunikační strategii. Určit vhodné komunikační nástroje a navrhnout řešení komunikace. Součástí řešení je také stanovení měřítek pro posouzení úspěchu, sestavení časového plánu a odhad rozpočtu na realizaci navržené strategie.Application-oriented work on the theme "Communication strategies in the company" is solving problems with corporate communications solution in companies. It is a reaction to the ever-present poor and nonconceptual marketing communication whether it's a small or large firm. The aim of this work is to provide an overview of communication tools and to show on concrete company, that for the formation of functional integrated commercial communication is not always required expensive advertising agency. The theoretical section summarizes the essence of communication strategy and business planning process with emphasis on the concept of IMC - integrated marketing communications followed by a list of commercial communication tools, including brief description and examples from practice. Detail is given to new trends in marketing and the issue of online marketing and use of social networks. In the practical part, the goal is to propose communication strategy for newly founded agency. First step is a detailed analysis of the position, target audience and competition. Then I establish a communication strategy corresponding with business goals and results of analysis. After that, appropriate communication tools are identified and design of use is outlined. In the end I also establish benchmarks for success assessment, timetable and estimated budget for implementation of the proposed strategy.
Klíčová slova:
integrovaná; komerční; komunikace; komunikační; marketingová; strategie; communication; integrated; marketing; strategy; tools
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/19431