Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 32 záznamů.  začátekpředchozí23 - 32  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie nově vzniklé společnosti
Burešová, Michaela ; Foriška, Petr (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
V mé diplomové práci je vypracována marketingová strategie nově vzniklé společnosti zabývající se obchodem vínem. Cílem je úspěšné etablování společnosti Víno Slovácko na trh. Sekundárním cílem bude rozšíření sortimentu, stabilizace postavení na trhu a zvýšení obratu společnosti. V první části se budu zabývat analýzou vnějšího a vnitřního prostředí a identifikací zákazníka a jeho požadavků. Na základě tohoto průzkumu následuje podrobná marketingová strategie. V marketingové strategii jsem se primárně soustředila na marketing produktu, a to nové produktové řady moravských vín.
Marketing Survey
Solčanský, Marek ; Vaněk,, Jiří (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
This master´s thesis deals with the marketing survey for industry of solar energy, there is the main goal to speak potential customers and determine their needs, opinion and existing barriers to investment in the sector. The work contains a complete evaluation questionnaire action and proposals for improving existing companies within this sector. The result of the questionnaire are the opinions of respondents to reveal additional problems of solar energy.
Marketing Survey in IMS Subsystem
Karas, Filip ; Burget, Radim (oponent) ; Číka, Petr (vedoucí práce)
This master's thesis describes suggestion of an application designed for marketing research utilizing development environment of Ericsson company using services IMS and SIP. The essay examines the options offered by programming languages Java, PHP, of the database system MySQL, language XML and SIP messages. A creation of a server - client pair of applications used for marketing research was the main focus of this paper was. These applications can be used for distribution of questionnaires and their subsequent collection by the server, which allows for an output of statistics based on the acquired data. It is not necessary to work with all the applications, it is possible to filter based on one or more categories and only have the selected questionnaires sent. The questionnaire results will be shown in a form of straightforward table in the server’s console window. The XML language has been selected for the storing the questionnaires. All technologies and methods used are described within the essay. An integral part of the module is also the creation of a database of questions, which has been created in the PHP programming language. MySQL has been used as a database server. The application output is an XML file, which can be used as an input for an IMS server. The results of this thesis are demonstrated using screenshots taken during the application testing.
Analýza účinnosti televizní kampaně společnosti ALBI
Knoblochová, Petra ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Pešl, Libor (oponent)
Cílem této práce je provést marketingový výzkum a analýzu účinnosti televizní kampaně společnosti ALBI Česká republika a.s. se zaměřením na zodpovězení stěžejních výzkumných otázek. První část práce se zabývá teoretickým vymezením marketingu, marketingové komunikace, reklamy a marketingového výzkumu. Následně je představena společnost ALBI a její marketingové aktivity. Praktická část je věnována samotnému marketingovému výzkumu, jehož přípravná fáze, průběh a výsledky jsou dále analyzovány. Cílem výzkumu bylo zjištění spotřebitelských preferencí a názorových postojů české populace. Praktickým přínosem bude výstup analýzy a doporučení sloužící společnosti ALBI k internímu využití pro zefektivnění budoucích marketingových kampaní.
Analýza trhu finančního poradenství se zaměřením na společnost Partners Financial Services, a.s.
Prošvicová, Soňa ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Krejzová, Lucie (oponent)
Cílem práce je provést marketingový výzkum a analýzu obecných informací o finančním poradenství s následným zaměřením na značku společnosti Partners. První část práce je věnována teoretickým informacím o marketingu, marketingové komunikaci, marketingovém výzkumu, spotřebním chování a finančním poradenství. Začátek praktické části je věnován představení společnosti Partners, po kterém následuje samotný marketingový výzkum, jehož výsledky jsou postupně analyzovány. Na základě výsledků výzkumu jsou následně zodpovězeny hlavní výzkumné otázky. Praktickým přínosem práce jsou údaje sloužící společnosti Partners pro plánování budoucích kampaní a pro práci s potencionálními i současnými klienty.
Marketing inovovaných produktů na regionálním trhu potravin
KUDĚJOVÁ, Simona
Cílem práce bylo vytvořit a formulovat efektivní postup při zavádění inovovaných produktů na regionální trh potravin při využití nástrojů marketingového mixu. Návrh na nové uplatnění nástrojů marketingového mixu byl zpracován ve více variantách. Produkt společnosti Alimpek, s.r.o., byl vybrán na základě dotazníkového šetření Pečivo 2012. Byl analyzován současný marketingový mix produktu. Byla vytvořena varianta marketingového mixu odpovídající možnostem společnosti a varianta ideálního marketingového mixu pro daný produkt.
Marketingový průzkum trhu ryb v České republice
PAUL, Petr
Byla provedena analýza českého rybářství, SWOT analýza zpracovatelského odvětí rybářství a marketingový průzkum prodeje rybích komodit nejvýznamnějších firem. Následně byl proveden spotřebitelský marketingový průzkum formou tištěných dotazníků. Bylo osloveno 110 respondentů a jako cílová skupina byli určeni muži a ženy aktivního věku s rodinou v kraji Vysočina. K vyhodnocení otázek se škálou odpovědí bylo použito výpočtu tzv. poměrového koeficientu diferenciace (P=4s2/R2), který ukázal, že respondenti při určování oblíbenosti jednotlivých druhů mas využívali u rybího masa celé škály odpovědí (P=0,33) a u označování důležitosti vlastností výrobku měla nejmenší diferencovanost odpovědí čerstvost (P=0,009), kterou 98 % respondentů označilo jako velmi důležitou. U dalších otázek hodnotili respondenti důležitost jednotlivých atributů kvality pomocí 4 bodové stupnice (1-velmi důležité, 2-spíše důležité, 3-spíše nedůležité, 4-vůbec nedůležité). Otázky tohoto druhu byly vyhodnoceny pomoci vážených aritmetických průměrů (x), a tak byla zjištěna jejich míra důležitosti. Jako 2 nejdůležitější vlastnosti výrobku byly označeny čerstvost (x=1,02) a chutnost (x=1,34) a jako nejméně důležité vlastnosti snadnost přípravy (x=2,23) a velikost balení (x=2,31). Jako nejvhodnější propagace rybích komodit byla označena informovanost o pozitivním vlivu na lidské zdraví (x=1,44) a jako nejlepší propagace byla označena televizní reklama a pořady o vaření (x=1,57). Vyhodnocení ostatních otázek bylo provedeno pomocí procentuálního zastoupení a absolutních, kumulativních a relativních četností.
Typologie rekreačních středisek v turistické oblasti Střední Čechy - jihovýchod
TOMANOVÁ, Lucie
Hlavním cílem bakalářské práce je analyzovat složky primární a sekundární nabídky cestovního ruchu v turistické oblasti Střední Čechy - jihovýchod. Dále na základě provedené analýzy potřeb a požadavků návštěvníků navrhnout nový produkt cestovního ruchu, který by uspokojil potřeby a přání návštěvníků a zvýšil atraktivnost území. Vedlejším cílem práce je zjistit potřeby a požadavky návštěvníků v turistické oblasti Střední Čechy {--} jihovýchod na základě vlastního dotazníkového šetření a analyzovat nabídku produktů cestovního ruchu ve vybraném středisku letní rekreace u vody Nová Živohošť na Slapské přehradě. Vlastní dotazníkové šetření v rekreačním areálu Nová Živohošť potvrdilo dvě zvolené pracovní hypotézy - většina návštěvníků areálu pochází ze Středních Čech a kvalita ubytovacích zařízení v areálu je nedostačující. Na základě výsledků vlastního dotazníkového šetření v rekreačním areálu a odpovědí návštěvníků byla navrhnuta optimální nabídka cestovního ruchu v rekreačním areálu Nová Živohošť. Pro doplnění a ucelení nabídky cestovního ruchu byl také navržen nový produkt cestovního ruchu cyklotrasa "Krásy Neveklovska na kole".
Využití industriálního dědictví v rozvoji cestovního ruchu na příkladě vodního mlýnu v Hoslovicích
SLABÁ, Barbora
Bakalářská práce se zabývá využitím technické památky vodního mlýna v Hoslovicích v rozvoji cestovního ruchu. Cílem práce bylo provedení situační analýzy na Strakonicku a zjistit, jaké segmenty účastníků cestovního ruchu navštěvují toto území. Na základě marketingového šetření, které probíhalo metodou dotazníkového šetření na území technické památky, byl proveden výběr segmentu návštěvníků. V závěru práce jsou předloženy vlastní návrhy doplnění a inovace skladby produktu cestovního ruchu v Hoslovicích.
Využití středisek rekreace Nové Město na Moravě, Sněžné a Svratka v turistické oblasti Vysočina pro cestovní ruch
PETRŮ, Kateřina
Cílem práce je analyzovat vybranou oblast z pohledu cestovního ruchu, analyzovat významné přírodní, historické a kulturní turistické cíle ve střediscích rekreace Nové Město na Moravě, Sněžné a Svratka. To znamená provést analýzu primární a sekundární nabídky cestovního ruchu ve vybrané oblasti a ukázat možné rozvojové tendence. Dalším cílem je zjištění potřeb a požadavků návštěvníků. Na základě dotazníkového šetření byl vytvořen návrh optimální nabídky ruchu ve vybrané oblasti. Novým produktem cestovního ruchu ve středisku rekreace Nové Město na Moravě je naučná stezka.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 32 záznamů.   začátekpředchozí23 - 32  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.