Název:
Marketing inovovaných produktů na regionálním trhu potravin
Překlad názvu:
Innovative products marketing of regional food market
Autoři:
KUDĚJOVÁ, Simona Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem práce bylo vytvořit a formulovat efektivní postup při zavádění inovovaných produktů na regionální trh potravin při využití nástrojů marketingového mixu. Návrh na nové uplatnění nástrojů marketingového mixu byl zpracován ve více variantách. Produkt společnosti Alimpek, s.r.o., byl vybrán na základě dotazníkového šetření Pečivo 2012. Byl analyzován současný marketingový mix produktu. Byla vytvořena varianta marketingového mixu odpovídající možnostem společnosti a varianta ideálního marketingového mixu pro daný produkt.The goal of my essay was to create and describe an effective method of introducing innovated products to regional food market using tools of marketing mix. The suggestion of new marketing mix tools application was processed in more versions. Product of the company Alimpek, Ltd. was chosen in a survey Pastry 2012. The current marketing mix of the product was analyzed. A new version of marketing mix corresponding to the possibilities of the company and a version of ideal marketing mix for a particular product.
Klíčová slova:
Marketingový mix; marketingový výzkum; pečivo; Marketing mix; marketing survey; pastry Citace: KUDĚJOVÁ, Simona. Marketing inovovaných produktů na regionálním trhu potravin. České Budějovice, 2013. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Fakulta zemědělská a technologická
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/28776