Název: Marketing inovovaných produktů na regionálním trhu potravin
Překlad názvu: Innovative products marketing of regional food market
Autoři: KUDĚJOVÁ, Simona
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Marketingový mix; marketingový výzkum; pečivo; Marketing mix; marketing survey; pastry
Citace: KUDĚJOVÁ, Simona. Marketing inovovaných produktů na regionálním trhu potravin. České Budějovice, 2013. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Fakulta zemědělská a technologická

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/28776

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-154485


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-05-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet